Gå til innhold

Spåing


anonymsuperbruker

Anbefalte innlegg

Hei Sanna31 kan du spå meg ang kjønn i magen?? Har letet etter deg lenge. Du har spådd meg før og alt var riktig:) født 31.10.1987

Hei :) Jeg har ikke vært her på lenge. Så hyggelig å høre at jeg har sett riktig på deg før. Jeg får opp jente på deg nå. Hva føler du selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Ser du når jeg føder ca Sanna? Føler det skjer før selv men aner ikke. Har termin 29 juli. Og hvordan blir fødselen? Jeg er født 16.04.88 han er født: 02.03.87 har en sønn på 3 år fra før av :) hilsen Jeanette :)

Hei Jeanette :)

Jeg får opp 27. på deg. Jeg tror det blir en kortere og enklere fødsel enn sist. Men det kan jo være at det føles lettere nå fordi du vet litt mer hva du går til. Du er sterk! Så dette greier du veldig fint! :) Får dere ei jente nå?

. Takk for svar Sanna :) håper du har rett :) (tror det jeg også) det stemmer at vi skal ha ei jente nå :)

 

 

 

 

 

Heisann:)! Se gjerne på meg:). Jeg er veldig spent på hvordan svangerskapet utvikler seg, og hvordan fødselen blir. Spent på om det blir vaginale eller keisersnitt:).

Termin 1.11.2013

 

Tusen takk for at du tar deg tid:)

Hei:)! Jeg dytter denne litt nå :)

Hei :)

Jeg får opp et fint svangerskap på deg. Får opp 5. november som en aktuell dato for fødsel. Får opp både vaginal og ks., så er litt usikker, faktisk. Tror alt går veldig fint :) Blir det gutt?

Tusen takk for svar:)! Det er definitivt en gutt i magen her ja:). Ser du om han blir liten eller stor? Har en følelse av at han kommer til å sitte med rumpa ned skjønner du;). Derfor spent på om det blir ks:)

 

Hei :) Jeg tror han er helt normal og rumpa kommer der den skal være :D Ikke først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Ser du når jeg føder ca Sanna? Føler det skjer før selv men aner ikke. Har termin 29 juli. Og hvordan blir fødselen? Jeg er født 16.04.88 han er født: 02.03.87 har en sønn på 3 år fra før av :) hilsen Jeanette :)

 

Hei Jeanette :)

Jeg får opp 27. på deg. Jeg tror det blir en kortere og enklere fødsel enn sist. Men det kan jo være at det føles lettere nå fordi du vet litt mer hva du går til. Du er sterk! Så dette greier du veldig fint! :) Får dere ei jente nå?

. Takk for svar Sanna :) håper du har rett :) (tror det jeg også) det stemmer at vi skal ha ei jente nå :)

Du må oppdatere meg når du vet kjønnet :) Og når babyen kom :)
Skal oppdatere deg jeg Sanna! :) men kjønnet er jente som du sa :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Ser du når jeg føder ca Sanna? Føler det skjer før selv men aner ikke. Har termin 29 juli. Og hvordan blir fødselen? Jeg er født 16.04.88 han er født: 02.03.87 har en sønn på 3 år fra før av :) hilsen Jeanette :)

Hei Jeanette :)

Jeg får opp 27. på deg. Jeg tror det blir en kortere og enklere fødsel enn sist. Men det kan jo være at det føles lettere nå fordi du vet litt mer hva du går til. Du er sterk! Så dette greier du veldig fint! :) Får dere ei jente nå?

. Takk for svar Sanna :) håper du har rett :) (tror det jeg også) det stemmer at vi skal ha ei jente nå :)
Du må oppdatere meg når du vet kjønnet :) Og når babyen kom :)
Skal oppdatere deg jeg Sanna! :) men kjønnet er jente som du sa :)

 

Ah...! Så dere har sett kjønnet på ul? Trodde det bare var en følelse du også hadde. Blir spennende å høre om hun kommer 27. da :) Lykke til! Håper de siste ukene av svangerskapet går fint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hei Sanna31 kan du spå meg ang kjønn i magen?? Har letet etter deg lenge. Du har spådd meg før og alt var riktig:) født 31.10.1987

Hei :) Jeg har ikke vært her på lenge. Så hyggelig å høre at jeg har sett riktig på deg før. Jeg får opp jente på deg nå. Hva føler du selv?

 

Hei

jeg har to jenter fra før og du spådde meg da jeg var gravid med hun andre. Du sa at det var en jente i magen min og at du ser en gutt om 3 til 4 år. Jeg fikk en jente og er nå gravid etter 3 år. Noen ganger føler jeg at det er jente og noen ganger gutt. begge er velkommen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg får opp at han er stor og sterk! Er han veldig aktiv? Får opp høstbarn på deg... usikker på hvilken måned, men får opp tallet 18. Kan det være rundt 18.10.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei Sanna31 kan du spå meg ang kjønn i magen?? Har letet etter deg lenge. Du har spådd meg før og alt var riktig:) født 31.10.1987

Hei :) Jeg har ikke vært her på lenge. Så hyggelig å høre at jeg har sett riktig på deg før. Jeg får opp jente på deg nå. Hva føler du selv?

 

Hei

jeg har to jenter fra før og du spådde meg da jeg var gravid med hun andre. Du sa at det var en jente i magen min og at du ser en gutt om 3 til 4 år. Jeg fikk en jente og er nå gravid etter 3 år. Noen ganger føler jeg at det er jente og noen ganger gutt. begge er velkommen;)

 

Nå ble jeg litt usikker selv... Jeg sa gutt den gangen, men følte mest jente nå... Det er ikke en av hver? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hei Sanna31 kan du spå meg ang kjønn i magen?? Har letet etter deg lenge. Du har spådd meg før og alt var riktig:) født 31.10.1987

Hei :) Jeg har ikke vært her på lenge. Så hyggelig å høre at jeg har sett riktig på deg før. Jeg får opp jente på deg nå. Hva føler du selv?

 

Hei

jeg har to jenter fra før og du spådde meg da jeg var gravid med hun andre. Du sa at det var en jente i magen min og at du ser en gutt om 3 til 4 år. Jeg fikk en jente og er nå gravid etter 3 år. Noen ganger føler jeg at det er jente og noen ganger gutt. begge er velkommen;)

 

Nå ble jeg litt usikker selv... Jeg sa gutt den gangen, men følte mest jente nå... Det er ikke en av hver? :D

 

Vet ikke om det er tvillinger :) håper det er det:) Det blir fint med en prinsesse til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Hei Sanna31 kan du spå meg ang kjønn i magen?? Har letet etter deg lenge. Du har spådd meg før og alt var riktig:) født 31.10.1987

Hei :) Jeg har ikke vært her på lenge. Så hyggelig å høre at jeg har sett riktig på deg før. Jeg får opp jente på deg nå. Hva føler du selv?

 

Hei

jeg har to jenter fra før og du spådde meg da jeg var gravid med hun andre. Du sa at det var en jente i magen min og at du ser en gutt om 3 til 4 år. Jeg fikk en jente og er nå gravid etter 3 år. Noen ganger føler jeg at det er jente og noen ganger gutt. begge er velkommen;)

 

Nå ble jeg litt usikker selv... Jeg sa gutt den gangen, men følte mest jente nå... Det er ikke en av hver? :D

 

Vet ikke om det er tvillinger :) håper det er det:) Det blir fint med en prinsesse til!!!!

 

Du må oppdatere meg når du vet noe! Føler mest på jente nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Heisann:) lust å se på meg også? Ser du noen flerne graviditeter på meg? Evt når kjønn og hvor mange? :)

Jeg er født 290884

dytter bare litt :)

Hei :) Jeg får opp tre barn på deg. Gutt - jente - gutt. Kan det stemme at du har en gutt fra før av? Får opp at du går gravid til vinteren igjen. Kanskje et vårbarn i 2014? :)
heisann;) nei jeg har 2 jenter fra før av :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Ser du når jeg føder ca Sanna? Føler det skjer før selv men aner ikke. Har termin 29 juli. Og hvordan blir fødselen? Jeg er født 16.04.88 han er født: 02.03.87 har en sønn på 3 år fra før av :) hilsen Jeanette :)

Hei Jeanette :)

Jeg får opp 27. på deg. Jeg tror det blir en kortere og enklere fødsel enn sist. Men det kan jo være at det føles lettere nå fordi du vet litt mer hva du går til. Du er sterk! Så dette greier du veldig fint! :) Får dere ei jente nå?

. Takk for svar Sanna :) håper du har rett :) (tror det jeg også) det stemmer at vi skal ha ei jente nå :)

 

 

 

Heisann:)! Se gjerne på meg:). Jeg er veldig spent på hvordan svangerskapet utvikler seg, og hvordan fødselen blir. Spent på om det blir vaginale eller keisersnitt:).

Termin 1.11.2013

 

Tusen takk for at du tar deg tid:)

Hei:)! Jeg dytter denne litt nå :)
Hei :)

Jeg får opp et fint svangerskap på deg. Får opp 5. november som en aktuell dato for fødsel. Får opp både vaginal og ks., så er litt usikker, faktisk. Tror alt går veldig fint :) Blir det gutt?

Tusen takk for svar:)! Det er definitivt en gutt i magen her ja:). Ser du om han blir liten eller stor? Har en følelse av at han kommer til å sitte med rumpa ned skjønner du;). Derfor spent på om det blir ks:)

Hei :) Jeg tror han er helt normal og rumpa kommer der den skal være :D Ikke først ;)

Hahaha:), håper du har rett da;), vi satser på hodet først:)! Tusen takk for svar:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei sanna31

Gjerne se på meg også hva er det som gjemmer seg i magen? Termin 13.01.2014

Jeg 250986 far 090886.

Håper du tar deg tid til å se....

. Dytter litt jeg:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil også veldig gjerne

 

Får jeg flere barn? Event når?

dytter litt jeg, er bare veldig spent... Ser du også noe ang helsen min? Om du skulle få tid og anledning da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Se gjerne på meg også :) blir jeg snart gravid? :)

 

Hei :) Jeg får opp juli/august på deg. Kanskje mest august. Har du el. i begynnelsen av august? Får opp en gutt på deg. Er dette første?

Takk for at du så :) Jeg har el nå i desse dager, men pga uregelmessige sykluser er jeg usikker på når neste el evt blir..

Dette er første ja.. Vil jeg trenge noen form for hjelpemiddel for å bli gravid? :)

Hei :) Bare hyggelig. Kan godt være du blir gravid allerede nå - og så får det bekreftet i juli :) Tror det skjer på naturlig vis :)

Takk for at du så :) skal gi tilbakemelding når jeg vet noe mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Kan du være så snill å se litt på meg også? Kan du se om det er en jente eller gutt i magen min?:) Er 7 uker på vei. Jeg er født 20.08.92 Samboer er født 26.03.87 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Heisann:) lust å se på meg også? Ser du noen flerne graviditeter på meg? Evt når kjønn og hvor mange? :)

Jeg er født 290884

dytter bare litt :)
Hei :) Jeg får opp tre barn på deg. Gutt - jente - gutt. Kan det stemme at du har en gutt fra før av? Får opp at du går gravid til vinteren igjen. Kanskje et vårbarn i 2014? :)
heisann;) nei jeg har 2 jenter fra før av :)

 

Da blir nok neste gutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Kan du være så snill å se litt på meg også? Kan du se om det er en jente eller gutt i magen min? :) Er 7 uker på vei. Jeg er født 20.08.92 Samboer er født 26.03.87 :)

Hei :) Jeg er litt usikker på deg, faktisk. Jeg fikk mest følelse på gutt først, men har følt mye gutt i dag! :D Kan være jente også... Hmmm... kan du ikke gi meg litt tid, så skal jeg se om det kommer klarere opp senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

jeg vil også veldig gjerne

 

Får jeg flere barn? Event når?

dytter litt jeg, er bare veldig spent... Ser du også noe ang helsen min? Om du skulle få tid og anledning da ;-)

 

Hei :) Det er bra at dere dytter, for jeg finner ikke igjen alle som har spurt meg i "kaoset" :D Jeg tror du kan få flere barn hvis dere ønsker det. Får opp ei jente til på deg.

 

Helse... hmm... Jeg liker ikke så godt å "spå" sykdommer, men kan føle hvor folk har vondt noen ganger. Er litt usikker på deg. Får opp rygg og skulder/nakke. Har du vært i en ulykke? Bilulykke? Får opp at det kan være en skade fra noe. Kan det stemme, eller er jeg helt på bærtur nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Ser du når jeg føder ca Sanna? Føler det skjer før selv men aner ikke. Har termin 29 juli. Og hvordan blir fødselen? Jeg er født 16.04.88 han er født: 02.03.87 har en sønn på 3 år fra før av :) hilsen Jeanette :)

 

Hei Jeanette :)

Jeg får opp 27. på deg. Jeg tror det blir en kortere og enklere fødsel enn sist. Men det kan jo være at det føles lettere nå fordi du vet litt mer hva du går til. Du er sterk! Så dette greier du veldig fint! :) Får dere ei jente nå?

. Takk for svar Sanna :) håper du har rett :) (tror det jeg også) det stemmer at vi skal ha ei jente nå :)
Du må oppdatere meg når du vet kjønnet :) Og når babyen kom :)
Skal oppdatere deg jeg Sanna! :) men kjønnet er jente som du sa :)

Ah...! Så dere har sett kjønnet på ul? Trodde det bare var en følelse du også hadde. Blir spennende å høre om hun kommer 27. da :) Lykke til! Håper de siste ukene av svangerskapet går fint! :)
ja har vært på både vanlig ul og 3D og sett at det blir ei jente denne gangen :) så der tok du rett! :) skal gi beskjed når hun har kommet ut om hvilken dato det ble. Ser du foresten hvor stor hun ca er når hun kommer?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei:)

Kan du være så snill å se litt på meg også? Kan du se om det er en jente eller gutt i magen min? :) Er 7 uker på vei. Jeg er født 20.08.92 Samboer er født 26.03.87 :)

 

Hei :) Jeg er litt usikker på deg, faktisk. Jeg fikk mest følelse på gutt først, men har følt mye gutt i dag! :D Kan være jente også... Hmmm... kan du ikke gi meg litt tid, så skal jeg se om det kommer klarere opp senere :)

Okei:) Tusen takk:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei:)

Kan du være så snill å se litt på meg også? Kan du se om det er en jente eller gutt i magen min? :) Er 7 uker på vei. Jeg er født 20.08.92 Samboer er født 26.03.87 :)

Hei :) Jeg er litt usikker på deg, faktisk. Jeg fikk mest følelse på gutt først, men har følt mye gutt i dag! :D Kan være jente også... Hmmm... kan du ikke gi meg litt tid, så skal jeg se om det kommer klarere opp senere :)

Okei:) Tusen takk:D

 

 

Fikk beskjed her nå: Det du tenker selv er riktig. Hva har du selv følt?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Ser du når jeg føder ca Sanna? Føler det skjer før selv men aner ikke. Har termin 29 juli. Og hvordan blir fødselen? Jeg er født 16.04.88 han er født: 02.03.87 har en sønn på 3 år fra før av :) hilsen Jeanette :)

Hei Jeanette :)

Jeg får opp 27. på deg. Jeg tror det blir en kortere og enklere fødsel enn sist. Men det kan jo være at det føles lettere nå fordi du vet litt mer hva du går til. Du er sterk! Så dette greier du veldig fint! :) Får dere ei jente nå?

. Takk for svar Sanna :) håper du har rett :) (tror det jeg også) det stemmer at vi skal ha ei jente nå :)
Du må oppdatere meg når du vet kjønnet :) Og når babyen kom :)
Skal oppdatere deg jeg Sanna! :) men kjønnet er jente som du sa :)
Ah...! Så dere har sett kjønnet på ul? Trodde det bare var en følelse du også hadde. Blir spennende å høre om hun kommer 27. da :) Lykke til! Håper de siste ukene av svangerskapet går fint! :)
ja har vært på både vanlig ul og 3D og sett at det blir ei jente denne gangen :) så der tok du rett! :) skal gi beskjed når hun har kommet ut om hvilken dato det ble. Ser du foresten hvor stor hun ca er når hun kommer?

 

Så moro med jente! :) Hmm... vekt er jeg ikke så flink med. Fikk opp et 3 tall og noe med 6. Men 3600 er kanskje litt stort...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

jeg vil også veldig gjerne

 

Får jeg flere barn? Event når?

dytter litt jeg, er bare veldig spent... Ser du også noe ang helsen min? Om du skulle få tid og anledning da ;-)

 

Hei :) Det er bra at dere dytter, for jeg finner ikke igjen alle som har spurt meg i "kaoset" :D Jeg tror du kan få flere barn hvis dere ønsker det. Får opp ei jente til på deg.

 

Helse... hmm... Jeg liker ikke så godt å "spå" sykdommer, men kan føle hvor folk har vondt noen ganger. Er litt usikker på deg. Får opp rygg og skulder/nakke. Har du vært i en ulykke? Bilulykke? Får opp at det kan være en skade fra noe. Kan det stemme, eller er jeg helt på bærtur nå?

 

Tusen takk for at du tok deg tid- håper virkelig du har rett ang flere barn for vi har nå prøvd i 3 år på nr 2... Får du opp noe tid? Lurer bare på hvor lenge vi må vente :-D

 

Ang helse så har du virkelig helt rett i vondt i skulder/ nakke/ rygg men er veldig usikker på om det skyldes fall fra hesten (har blitt noen opp gjennom tiden....) eller bare slitarsje/ feilbelastning.  Har i lengre tid vært til behandling hos psykolog pga mentalt utbrent så håper det vil snu rette veien snart... men om ikke noe av det dukker opp så håper jeg virkelig at det er borte :)

 

Igjen tusen takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...