Gå til innhold

Spåing


anonymsuperbruker

Anbefalte innlegg

 

 

 

 

 

 

 

 

Hei, Sanna31! :)

Du spådde meg for to år siden, og jeg fikk ganske korrekt en gutt i 2012. Takk for fin og koselig tilbakemelding! :D Nå prøver vi på nr 2, og denne måneden er første vi kan kalle ordentlig prøving... Vi har ikke sex flere ganger om dagen, slik mange har, men passer på å ha sex i dagene rundt EL. Mitt spørsmål til deg i denne sammenhengen, er om du kan koble deg opp på meg igjen? Se om kroppen min spiller meg et puss? Du skjønner, alt for tiden tilsier at jeg igjen er gravid. Det gikk fort forrige gang også, men går det så fort igjen? Kvalmen er på plass, de rare drømmene, "søvn-synene" mm. Jeg har mye utflod og slim (beklager detaljene), men puppene er ikke ømme (noe jeg ikke tror de var sist heller). TR skulle vært her for to dager siden, men den er ikke kommet. Jeg har også testet meg både i dag og dagen før IKM, men begge var negative... Kan det være kroppen min som tuller med meg, eller psyken rett og slett? Kunne du sett om det evt er noe på gang, og om du får opp noe OM det skulle bli senere? Ønsker oss veldig en lillesøster, men skulle vi få en gutt til, er han mer enn velkommen! <3

Takker på forhånd så mye for svar, og ønsker deg en fortsatt fin sensommer! B)

Mvh Leia81

f. 240281

Hei, igjen.

Jeg tror TR er på tur i dag, så da ble det ikke denne mnd. likevel... Hele kroppen min sier at jeg er gravid, men om det ikke er festeblødning på gang, kom TR 5 dpo. Litt skuffa, men da er det bare å prøve igjen neste mnd! :) Setter stor pris på om du orker å se, Sanna31. Om ikke, har jeg full forståelse for det. Er jo ganske mange spm. her inne! ;)

Ønsker dere alle en deilig sensommerdag! <3

Mvh Leia81

Hei...

Kjenner jeg håper du svarer likevel. Har så lyst å bli gravid igjen! <3

Hei

 

Det er mange som spør, og dagene flyr... Jeg prøver å få svart noen hver helg i alle fall. Det er da jeg har mest tid til å sitte på nett :) Dere må være tålmodige med meg :)

 

Jeg får ikke opp at du er gravid akkurat nå, men det er lov å håpe. Jeg tror mensen kom i dag (egentlig i går... ser vi har passert midnatt) eller i morgen (altså i dag :D). Får opp graviditet i november. Tror jente :)

 

Masse lykke til!

Nå er vi i november... Krysser alt jeg har! <3
Det gjør jeg også!! Sender ekstra gode tanker din vei i november! Kan du ha el. rundt 10. november?
Hei! :)

 

Egentlig skal jeg ha TR rundt 13 november, men etter negative EL-tester to måneder på rad, men TR rundt 30 dager mellom hverandre, aner jeg ikke!? Skjønner ikke hvorfor jeg ikke får positive EL-tester når jeg er i midten av syklusen, men det er vel ikke alt man skal forstå.. Håper bare vi får det til denne måneden (i disse dager), så jeg er takknemlig for alle gode tanker jeg kan få! <3

Hei igjen, Sanna! :duskedame:

 

Vil bare fortelle deg at jeg den 15 november testet positivt på graviditet, til tross for negative EL-tester også rundt EL-dato i oktober... Idag er jeg er 16+5 uker på vei! :hjertesmil: UL er ikke før mot slutten av februar, så jeg aner ikke hva det blir, MEN håpet er at det ligger ei lita jente i magen, så da får vi bare vente å se. Mannen er sikker på gutt, men så lenge det er en frisk liten mageboer, skal vi prise oss lykkelig uansett kjønn! :hjertesmil:

 

Ønsker å sende deg en stor takk til. I 2011 spådde du gutt på meg, og muligens en jente og gutt om noen år, som du sa. Gutt fikk vi i begynnelsen av 2012, og håpet er derfor at du har rett denne gangen også! ;) Når det gjelder tvillinger, er det ingen i vår slekt, men ting kan jo skje, og hvem vet; Kanskje det blir en til om noen år, selv om avtalen egentlig er at min mann skal sterilisere seg etter vi er ferdige med nestemann... :)

 

Ønsker deg en riktig fin dag! :hjertesmil: Gleder meg til å finne ut av hvem som bor i magen denne gang! :hug:

 

 

Mvh Leia81

 

Hei, igjen!♥

 

Da viser det seg at det bor en frisk liten guttebaby i magen min igjen. Utrolig glad og takknemlig, samtidig som jeg kjenner på vonde følelser av å være skuffa over at det ikke var jenta jeg så sterkt har ønsket meg... Dette blir med stor sannsynlighet siste barnet (nr 2), og jeg håper de vonde følelsene slipper snart. Jeg er jo så heldig å få to friske gutter!♥

 

Mvh Leia81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Først skulle vi ikke dytte så jeg gjorde ikke det.

Men siden de fleste gjør det, og du sier det så.

 

Ser du når jeg blir gravid? Født 29.07.89.

Prøvd i 2 år.

Haha... jeg fikk ikke helt bestemt meg i helga da jeg satt med spåinga :D Jeg trodde jeg skulle greie å få oversikt ved å bla meg bakover i tråden, men det ble bare rot for meg :D Jeg får opp at du blir gravid på nyåret. Februar får jeg opp som en god måned. Får inn ei lita jente på deg.

 

Takk igjen for at du svarte på dette! 

Nå er februar snart over, og jeg håper spiren sitter. Kan du se noe mer om det? 

Hadde vært veldig fint om du kunne tenke deg å svare, vet det tar mye energi fra deg og det er mange som river og røsker i deg. Men alle håper vel at det skal skje noe hos de snart også. 

Ønsker deg en god ettermiddag/kveld. Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Avslutter denne tråden. Starter en ny tråd når jeg er tilbake. Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avslutter denne tråden. Starter en ny tråd når jeg er tilbake. Lykke til alle sammen!

Det er ganske mange som kontakter meg på PM selv om jeg har sagt at jeg ikke spår for tiden. Jeg dytter derfor på denne. Jeg starter en ny tråd når jeg har overskudd til å se på dere igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Hei hei;) vi planlegger en til i mai. Blir jeg gravid på første forsøk, og hva blir det? Har to jenter fra Før. Er født 230288. Spent på svar♡♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Avslutter denne tråden. Starter en ny tråd når jeg er tilbake. Lykke til alle sammen!

Det er ganske mange som kontakter meg på PM selv om jeg har sagt at jeg ikke spår for tiden. Jeg dytter derfor på denne. Jeg starter en ny tråd når jeg har overskudd til å se på dere igjen.

 

Dytter på denne. Selv om jeg svarer på noen tråder innimellom, betyr ikke det at jeg har tid/overskudd til å svare på PMer. Får ganske mange henvendelser per dag på PM. Jeg får generelt veldig lite opp når jeg blir kontaktet/mast på, så det er lite sannsynlig at jeg svarer dere som sender PM. Jeg vil anbefale dere å velge en betalingstjeneste for å være garantert svar. Det kan godt hende jeg legger ut en ny tråd her, og da er det bare å melde seg :) Kommer ikke til å svare mer i denne tråden. Blir selvfølgelig veldig glad for tilbakemeldinger på tidligere "spådommer".

 

God påske :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...