Gå til innhold

Spåing


anonymsuperbruker

Anbefalte innlegg

 

Hei hei sanna:) lurte på om du ville se på meg også? Ser du flere barn på meg? Var nettopp gravid mn gikk ikke bra. Vi har bestemt oss for å vente litt.. Ser du om jeg vil få flere? Har 2 jenter

Jeg er født 290884

Han er født 021285

Mvh lene og stian

 

Uff... Så leit at det ikke gikk bra :( Jeg tror det kan være lurt med en pause. Får opp at dere kanskje prøver igjen rundt påsketider neste år...? Får opp graviditet i mai/juni. Tror det kan bli ei jente til, men er litt usikker på det.

Masse lykke til!

Tusen takk for det :) åå spenndenes :) hadde termin 9 mai, så håper ikke det er den du ser...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hei:) håper du har tid til litt spåing... hvordan er livet om 2-3 år? Familiesituasjon, karriere?

 

Hei :) Jeg skal se hva jeg får opp på deg. Jeg har en del løse tråder akkurat nå, men det kan være fordi jeg er litt trøtt. Dytt på spørsmålet hvis det havner langt bak og jeg glemmer å svare deg. Hverdagene går så fort, så det kan hende jeg må svare deg til helga.
Dytter litt på denne:) og håper du har tid snart:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

 

Hei Sanna!

Jeg har sendt deg PM også, men fant ut at det sikkert er greit for deg å ha alt på en plass her. Jeg lurer på om du ser noe i forholdet med meg og samboeren min (barn, bolig, flytting etc.)

dytter

 

Mvh

 

Kathrine

dytter:)
dytter igjen jeg:) vil så gjerne ha svar, men ser du har det travelt her inne:))
Hei :) Kan du ikke dytte på den igjen til helga? Det er stort sett da jeg har tid til å se på dere her inne :)
dytter igjen! :-D
dytt..

dytter:)
dytt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

 

Hei

 

Det er sikkert ikke så mange her inne som husker meg, men jeg pleide å spå en del her inne før under navnet Sanna28. Jeg har blitt litt eldre nå, så jeg fant ut at jeg måtte forandre litt på tallet ;)

 

Jeg har vært veldig opptatt med studier og jobb, og har rett og slett ikke hatt tid til å spå så mye de siste årene. Nå har jeg sommerferie og bedre tid, så da tenkte jeg å koble meg litt på igjen. Jeg bruker først og fremst intuisjon når jeg "spår", eller "ser/leser", som jeg heller liker å si. Jeg kan få opp bilder, følelser, ord, navn (ikke min sterkeste side, men jeg prøver!), årstall/datoer, steder osv. Jeg har jobbet litt med dyrekommunikasjon og søk etter dyr/personer/gjenstander. Jeg har pleid å være flink til å se kjønn, men det kan jo være flaks også :) Det blir jo stort sett enten gutt eller jente! :D Jeg bruker også tarotkort og andre kort innimellom, men det er mest for å bekrefte det jeg allerede senser. Eventuelt hvis det er en person jeg har vanskelig for å komme inn på.

Jeg er litt rusten nå, så jeg trenger prøvekaniner.

 

Husk: Gi meg SÅ LITE informasjon som mulig!! Jo mindre jeg vet, jo enklere blir det for meg å bruke BARE intuisjonen. Hvis jeg vet for mye, kobler jeg fort inn fantasien i stedet, og da blir det jo bare tull :) Det er mange som spør meg om jeg trenger fødselsdato, navn eller lignende, men det er ikke alltid nødvendig. Et navn er bedre enn dato for meg, men jeg kan også koble meg på nicket ditt. Jeg ser derfor ikke på Anonyme.

 

Av etiske grunner leser jeg ikke andre personer enn den personen som ber om å bli lest. Jeg kan ta kontakt med avdøde. Dersom den avdøde ikke ønsker å bli lest, vil jeg ikke få kontakt. Så enkelt er det :)

 

Noen som melder seg som prøvekanin? :)

 

Jeg husker deg! :D

Du pleide å ha gode svar ;)

 

Så, hvor mange barn får jeg da? Og hvilke kjønn?

Har 1 sønn født i 2010. Er ikke sammen med barnefar.

 

Sammen med en mann født 11.07.87. Er dette mannen jeg skal være med?

 

Jeg er selv født 11.10.88

 

ÅH så spent :)

 

Jeg har også noen spørsmål om utdanning, men du kan ta dette først.

Evt hvis du får opp noen generelle greier.

 

 

Dytte :D

 

Hei

 

Jeg får opp en del rundt deg, men jeg må sortere tankene litt nå. Jeg får opp at du og den mannen du er sammen med nå får barn sammen. Har han et barn fra før av også?

 

Får deg opp i studier denne høsten eller neste år. Får opp et studie på 3 år. Du tar muligens en pause pga. graviditet. Får opp at du er ferdig om ca. 5 år.

 

Får opp ny bolig med deg, han du er sammen med og barna deres.

 

Jeg får opp 5 barn i huset. 3 felles?

 

Skal se hva annet som dukker opp her i løpet av kvelden :)

 

 

 

Wow :P

 

Han har ikke et barn fra før. Han var involvert i en sak hvor en jente ble gravid, og han var muligens far. Det viste seg å være en annen sitt barn.

 

Jeg tar opp noen fag denne høsten, og satser på utdanning neste høst. Jeg sliter med lærevansker i et bestemt fag, så jeg HÅPER så inderlig at jeg klarer å komme inn på universitet eller høyskole neste høst. Alt avhenger av om jeg endelig klarer å bestå dette faget jeg sliter med.

Jeg er tallblind ( dyskalkuli) og har slitt med å bestå matte i årevis. 

Men forhåpentligvis stemmer det at jeg studerer neste høst. Jeg vipper veldig frem og tilbake på hva jeg skal studere. 

 

Jeg bor i en bolig nå, men skal etter planen flytte ut etter nyttår. Jeg vet ikke hvor jeg skal bo, jeg har kun leiekontrakt for ett år i dette huset. Så hvor jeg ender boligmessig, er veldig uvisst. Og litt skremmende, ettersom jeg ikke vet hvor jeg ender opp med å bo.

Han er fra Danmark. Vi vet enda ikke om vi ender i Norge eller i Danmark.

 

5 barn? Jøsses. Det blir travle greier. Foreløpig er det kun 1 barn i huset. Jeg ønsker 2 til, og han ønsker kun 1 til. ( Håper han blir med på en tredje :P )

 

Så dette neste barnet kommer innen de neste 5 år altså?

 

Takk for at du er så snill og ser på meg! Du er så god!!!

 

 

 

DYTT :D

 

Hei :)

 

Det kan hende jeg tar feil mht. antall barn. Fikk opp at han hadde barn fra før av, men det hadde han ikke. Jeg tror helt sikkert dere skal igjennom 2 graviditeter sammen. Den siste kan hende blir tvillinger (men ikke si det til ham - da er det ikke sikkert han blir med på å prøve på nr. 2!! Hehe...!)

Hvordan gikk det med eksamen? Har du startet på studier? jeg får mest inn jobb på deg nå. Får sterk følelse av at du må lære deg de danske tallene ;) Altså flytting til Danmark. Får inn februar neste år.

 

 

Hehe morsomt at du sier det!

For jeg har som sagt 1 barn fra før. Og jeg vil gjerne ha 2 til, mens han vil kun ha 1 barn.

Så han har sagt " Den eneste måten vi får to barn, er tvillinger!"

Samtidig har jeg også lurt på om det er prøvingen på en tredjemann ( hvis jeg får overtalt ham), som ender i tvillinger ;)

Får du noe inn om når jeg blir gravid med ham?

 

Eksamen er i slutten av november, og jeg er veldig nervøs. Denne eksamen er helt nødvendig for at jeg kan starte utdannelse i august 2014. Jeg håper håper håper :)

Ja, akkurat nå er det kun jobb. Skole og studier blir det først til høsten, håper jeg.

 

Han er i søkeprosessen for å finne arbeid i Norge, men jeg har også en liten magefølelse på at vi ender i Danmark til slutt. Spennende :)

 

Hellanedussen så god du er! :D

Tusen hjertelig! 

GOD klem til deg!

Du er til stor hjelp!

 

 

 

En aldri så liten dytt :)

Tar du forresten betalte, private "timer" også? 

På mail eller telefon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hei!husker deg godt her jeg også....vil du se på meg?får jeg flere barn?født 28.04.82

ser ut som du har hoppet over meg....
kan du være så snill og se på meg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Dytter litt

 

 

Kan du se på me ang graviditet? Og om vi får adoptert jenta som vi har

F120580

 

 

 

Dytter litt

 

 

Kan du se på me ang graviditet? Og om vi får adoptert jenta som vi har

F120580

 

Dytter litt igjen!! håper du har ti til å s. mange innslag her ;-)

dytter igjen jeg
Lært fra barndommen at det ikke er fint å dytte, men gjør det allikevel. Håper du får tid :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Åhj :-\ ble bare rot (måtte slette det jeg har skrevet fra før IgjeN, ville ikke virke så masete)

Hvis du ser noe på meg så setter jeg stor pris på om du har tid :) har også sendt pm :)

Da prøver jeg igjen :) er straks i uke 18 og nysgjerrig på alt du kan se om gravidiviteten og ellers om det er noe spennende :D

Mvh fisk

Dytt :)

Hei fisk :)

 

Jeg har ikke sett de andre innleggene (husker ikke hva du skrev), så tar bare utgangspunkt i det du skriver over.

 

Er du sikker på at det er bare en "gullfisk" i magen din? Får opp to på deg! Kan også være at du får to veldig tette? Jeg har jentefølelse på deg. Du må ikke være nervøs for at det

 

Jeg får opp at du har sterk intuisjon selv. Stemmer det? Har dere tenkt å reise i vinter? Får opp en sydentur. Det kan være at dere nettopp har vært på en ferie også. Den ligger tett opptil nåtiden, og jeg er ikke helt sikker på om den har vært eller kommer.

 

Får opp at du snart skal bli tante også! Det kommer en liten gutt i familien :)

 

Er det noe spesielt du ønsker at jeg skal se på?

Tusen takk for svar sanna :D

Jeg vil gjerne skrive videre på pm hvis det går bra?

Mvh fisk

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Dytter litt

Kan du se på me ang graviditet? Og om vi får adoptert jenta som vi har

F120580

 

 

Dytter litt

Kan du se på me ang graviditet? Og om vi får adoptert jenta som vi har

F120580

Dytter litt igjen!! håper du har ti til å s. mange innslag her ;-)
dytter igjen jeg
Lært fra barndommen at det ikke er fint å dytte, men gjør det allikevel. Håper du får tid :-)

 

Hei igjen

 

hehe... noen ganger trenger man ikke bare et dytt, men et skikkelig spark bak :D

 

Jeg tror absolutt dere får jenta, men at det kan være en litt kronglete vei fram dit... Dessverre. Men dere må bare stå på. Er det noe snakk om barnefar? Har følelsen av at han plutselig har kommet inn i bildet og ønsker ansvaret for jenta.

 

Jeg er litt usikker på graviditet og deg. Det er liksom som mye annet ligger foran det akkurat nå. Jeg vet ikke helt hvorfor du ikke blir gravid. Jeg får ikke direkte inn at det er noe feil på dere... Men det kan se ut som det drøyer litt før det klaffer. Får inn en gutt i 2015. Det ligger to gutter på deg. Vil tro de kommer tett. Muligens tvillinger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

Dytter litt

Kan du se på me ang graviditet? Og om vi får adoptert jenta som vi har

F120580

 

 

Dytter litt

Kan du se på me ang graviditet? Og om vi får adoptert jenta som vi har

F120580

Dytter litt igjen!! håper du har ti til å s. mange innslag her ;-)
dytter igjen jeg
Lært fra barndommen at det ikke er fint å dytte, men gjør det allikevel. Håper du får tid :-)

 

Hei igjen

 

hehe... noen ganger trenger man ikke bare et dytt, men et skikkelig spark bak :D

 

Jeg tror absolutt dere får jenta, men at det kan være en litt kronglete vei fram dit... Dessverre. Men dere må bare stå på. Er det noe snakk om barnefar? Har følelsen av at han plutselig har kommet inn i bildet og ønsker ansvaret for jenta.

 

Jeg er litt usikker på graviditet og deg. Det er liksom som mye annet ligger foran det akkurat nå. Jeg vet ikke helt hvorfor du ikke blir gravid. Jeg får ikke direkte inn at det er noe feil på dere... Men det kan se ut som det drøyer litt før det klaffer. Får inn en gutt i 2015. Det ligger to gutter på deg. Vil tro de kommer tett. Muligens tvillinger?

 

tusen takk. 

Barnefaren er ikke kjent for oss, han er visst ute av bildet. så klart så kan han dukke opp. har en gutt fra før 2009. blir spennende dette. Noen sier graviditet og jente i 2014. Er så spennende dette. tusen takk for at du fikk tid. Ber om at det skal bli virkelighet. Vi har hatt assistert tidligere og fikk gutten vår. Mannen har dårlig svømmere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg ønsker veldig å bli spådd; ) lurer på om jeg er gravid. Eventuelt når? Gutt/jente?:) kan du si litt om fremtiden min?:)

Endret av Barn i huset <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei:) håper du har tid til litt spåing... hvordan er livet om 2-3 år? Familiesituasjon, karriere?

Hei :) Jeg skal se hva jeg får opp på deg. Jeg har en del løse tråder akkurat nå, men det kan være fordi jeg er litt trøtt. Dytt på spørsmålet hvis det havner langt bak og jeg glemmer å svare deg. Hverdagene går så fort, så det kan hende jeg må svare deg til helga.
Dytter litt på denne:) og håper du har tid snart:)

Hei:) venter i spenning:) håper du har tid snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. :)

 

Har du tid og ork til å se på meg?

 

Isåfall så lurer jeg på:

 

Er jeg gravid nå?

 

På forhånd tusen takk :)

dytter denne litt ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA!!♥ Positiv test. November. Glad og litt skremt. Redd for at storebror ikke skal være alene lenger. Helt idiotisk sikkert, men likevel... Måtte reisen gå bra, og storebror bli stolt og glad!♥ Takk Sanna.

 

Klem, Leia81

24.02.81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-) lurer på om det er mulig å se om jeg har eggløsning eller om jeg må ha hjelp til å bli gravid? Er prøvere og venter i spenning. Ser du noe mer fremover for meg? Når blir jeg evt gravid, kjønn og hvor mange? Født 150779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...