Gå til innhold

Spåing


anonymsuperbruker

Anbefalte innlegg

 

 

Hei :-) ser du noe på meg? Hva som helst:-) blir jeg gravid igjen og når?Og hvilket kjønn?

Hei

 

Jeg får inn et barn til på deg. Har lyst til å si en gutt. Får inn om et år eller to. Det er ikke helt riktig tid for det nå. Har følelsen av at det kan bli på slutten av 2014 eller begynnelsen av 2015. Kan det stemme, tror du? Hva føler du selv? Jeg tror du har sterk intuisjon selv, og at du fint kan bruke den mer enn du gjør i dag. Du må holde meg oppdatert :) Masse lykke til!

 

 

Hei igjen :-) driver å lurer på om jeg kan ha en intuisjon selv, men synes det er vanskelig å vite hva som er fantasi eller intuisjon. Har følelsen at det kan ta litt tid å bli gravid, selv om jeg helst raskt vil bli det;-) Tenkt litt gutt også, men usikker om det er ønske eller en følelse. Ser du hvorfor det ikke er rett tid nå? Ser du evt mer rundt meg om dagen?

God helg:-)

 

Sinita:-)

Endret av sinita79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skrevet 15 oktober 2013 - 23:43

Hei sanna!

Mener jeg skrev til deg på pm, men kanskje du ser her? Lurer på hva du kan se ang graviditet, kjønn på barn, hvor mange, kanskje litt generelt om livet og fremtiden? Født 201278

 

 

Ser du var inne i dag men dytter frem siden det er så mange store poster:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Hei sanna31

Jeg lurte på om du kunne se noe på meg? Jeg er gravid med nr 2,hva ser du om kjønn?

kan du fortelle om alt du ser om meg ,livet mitt og barn ??

dytter igjen

 

Hei Ida

Får opp jenter rundt deg. Har du jente fra før av? Har følelsen av at det kommer ei jente til :) Har du termin på nyåret? Januar/februar?

Jeg får opp at det har vært en del fram og tilbake i livet ditt i det siste, men at det ser ut til å ha roet seg en del nå. Jeg får opp at du har bekymret deg en del for økonomi og jobb. Det kan være at du ikke har hatt fast jobb eller har vært sykemeldt? Pass på ryggen din! Ikke bær for tungt. Hold meg gjerne oppdatert.

 

Hei Sanna

ja jeg har en jente fra før, har hatt 2 tette spontanaport, derfor er jeg redd og litt bekymret.

Jeg har termin 23 mai.

Jeg har ikke fast jobb, det er sant at jeg har vært veldig bekymret på grunn av det. 

Kan du se om jeg får fast jobb i framtiden?

Jeg har ikke hatt noe prob me ryggen før, men siden du sier at jeg skal passe meg.Så skal jeg passe meg, jeg bærer ikke noen tungt annet enn dattera mi

 

Tusen Takk for at du svarte

 

Hvor mange barn får du opp på meg ?Ser du noen gutt på meg ?har jeg mulighet for å få tvillinger??

Jeg har sååååå lyst på tvillinger  :-)

 

 

 

 

Hei

 

Jeg får ikke intuitivt opp tvillinger på deg, men det kan jo skje :) Får opp jente på deg nå, men det kan godt hende jeg tar feil. Får ikke opp flere barn på deg med det første, men hvis dere ønsker flere barn, så er det jo klart at det blir det! :) Det er opp til dere å bestemme det. Masse lykke til!!

 

Hei

Jeg får se hva det blir?:-)

Er bare 2mnd på vei.Ultralyd blir i slutta av des.

Vanskelig å vente....

Jeg jeg ønsker meg mer enn 2 barn.Minst 3 har jeg lyst på :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Hei sanna31

Jeg lurte på om du kunne se noe på meg? Jeg er gravid med nr 2,hva ser du om kjønn?

kan du fortelle om alt du ser om meg ,livet mitt og barn ??

dytter igjen

 

Hei Ida

Får opp jenter rundt deg. Har du jente fra før av? Har følelsen av at det kommer ei jente til :) Har du termin på nyåret? Januar/februar?

Jeg får opp at det har vært en del fram og tilbake i livet ditt i det siste, men at det ser ut til å ha roet seg en del nå. Jeg får opp at du har bekymret deg en del for økonomi og jobb. Det kan være at du ikke har hatt fast jobb eller har vært sykemeldt? Pass på ryggen din! Ikke bær for tungt. Hold meg gjerne oppdatert.

 

Hei Sanna

ja jeg har en jente fra før, har hatt 2 tette spontanaport, derfor er jeg redd og litt bekymret.

Jeg har termin 23 mai.

Jeg har ikke fast jobb, det er sant at jeg har vært veldig bekymret på grunn av det. 

Kan du se om jeg får fast jobb i framtiden?

Jeg har ikke hatt noe prob me ryggen før, men siden du sier at jeg skal passe meg.Så skal jeg passe meg, jeg bærer ikke noen tungt annet enn dattera mi

 

Tusen Takk for at du svarte

 

Hei :) Vær litt forsiktig med å bære dattera di for mye også. Prøv heller å få henne til å gå mest mulig selv. Også kan hun sitte mer på fanget ditt, kanskje? Fikk følelsen av at babyen skulle komme før, men da er det mai :) Det er fort gjort å ta feil på tid. Masse lykke til!

 

Hei 

Jeg prøver å la være å bære henne men 1 eller 2 ganger i dagen må jeg bare bære henne.Skal prøve å få henne til å gå selv, hun blir jo 3 i feb  :)

Ja akkurat nå vil hun bare til meg,henger neste hele tida oppe meg, vil ikke til pappa.Vil helst i fanget mitt.Henger noen ganger på ryggen også når jeg sitter på sofaen.Vil ikke sitte ved siden av meg, nei hun vil bare i fanget.

Datteren min er født i feb, kanskje derfor du fikk opp feb    :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Hei sanna31

Jeg lurte på om du kunne se noe på meg? Jeg er gravid med nr 2,hva ser du om kjønn?

kan du fortelle om alt du ser om meg ,livet mitt og barn ??

dytter igjen

 

Hei Ida

Får opp jenter rundt deg. Har du jente fra før av? Har følelsen av at det kommer ei jente til :) Har du termin på nyåret? Januar/februar?

Jeg får opp at det har vært en del fram og tilbake i livet ditt i det siste, men at det ser ut til å ha roet seg en del nå. Jeg får opp at du har bekymret deg en del for økonomi og jobb. Det kan være at du ikke har hatt fast jobb eller har vært sykemeldt? Pass på ryggen din! Ikke bær for tungt. Hold meg gjerne oppdatert.

 

Hei Sanna

ja jeg har en jente fra før, har hatt 2 tette spontanaport, derfor er jeg redd og litt bekymret.

Jeg har termin 23 mai.

Jeg har ikke fast jobb, det er sant at jeg har vært veldig bekymret på grunn av det. 

Kan du se om jeg får fast jobb i framtiden?

Jeg har ikke hatt noe prob me ryggen før, men siden du sier at jeg skal passe meg.Så skal jeg passe meg, jeg bærer ikke noen tungt annet enn dattera mi

 

Tusen Takk for at du svarte

 

Hvor mange barn får du opp på meg ?Ser du noen gutt på meg ?har jeg mulighet for å få tvillinger??

Jeg har sååååå lyst på tvillinger  :-)

 

 

 

 

Hei

 

Jeg får ikke intuitivt opp tvillinger på deg, men det kan jo skje :) Får opp jente på deg nå, men det kan godt hende jeg tar feil. Får ikke opp flere barn på deg med det første, men hvis dere ønsker flere barn, så er det jo klart at det blir det! :) Det er opp til dere å bestemme det. Masse lykke til!!

 

Hei igjen  :)

Det var på grunn av 2 tette spontanabort at jeg begynte å lure på om jeg får flere barn?

Jeg ble usikker skjønner du   :)

Håper jeg får flere  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna:) :) Dette synes jeg er veldig spennende.

Kan du se noe på meg, jeg er gravid nå og er litt nervøs for om alt er som det skal.

Hva venter jeg? Vil det gå bra?

Sambo har ei lita jente fra før.

jeg er født 16.07.91

dytt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

 

 

 

Hei Sanna!

Jeg har sendt deg PM også, men fant ut at det sikkert er greit for deg å ha alt på en plass her. Jeg lurer på om du ser noe i forholdet med meg og samboeren min (barn, bolig, flytting etc.)

 

 

Mvh

 

Kathrine

dytter:)

dytter igjen jeg:) vil så gjerne ha svar, men ser du har det travelt her inne:))

Hei :) Kan du ikke dytte på den igjen til helga? Det er stort sett da jeg har tid til å se på dere her inne :)
dytter igjen! :-D
dytt..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter frem:-)

Skrevet 15 oktober 2013 - 23:43

Hei sanna!

Mener jeg skrev til deg på pm, men kanskje du ser her? Lurer på hva du kan se ang graviditet, kjønn på barn, hvor mange, kanskje litt generelt om livet og fremtiden? Født 201278

 

 

Ser du var inne i dag men dytter frem siden det er så mange store poster:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, lurer på om du kan se når jeg føder? :) Kommer jeg til å gå over, eller kommer den før? Har UL termin 7 nov. mens termin 4 nov. :) 

Er klar allerede nå jeg! :) 

 

Håper du tar deg tid til og svare her da, hadde vert skikkelig koseli :)

 

tonje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei Sanna31.

 

Kan du se om jeg er gravid nå eller om jeg blir det i nærmeste tiden?

Hei

 

Jeg har nesten lyst til å si at du allerede er gravid, jeg! Det ligger i alle fall veldig nært. Denne eller neste måned, vil jeg si. Jente.

 

Fikk opp noe rundt salg av leilighet. Skal dere flytte? Eller har dere nettopp flyttet?

 

Hei Sanna31!

 

Tror innlegget mitt havnet for langt bak til at du rakk å svare på det.

 

Dessverre ingen svangerskap i august eller september. Fikk faktisk mensen i begynnelsen av september. Den fjerde. Og igjen den 26 september. Venter menstruasjon om 9 dager.

 

Kan du se svangerskap på meg i nærmeste fremtid? Får vi det til på naturmetoden eller via IVF?

 

Ang leilighet så harvi ingen planer om å kjøpe, men skal flytte inn på gården til mine foreldre etterhvert. Skal bygges en liten leilighet til oss der.

 

Håper du kan titte litt på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter litt

Kan du se på me ang graviditet? Og om vi får adoptert jenta som vi har

F120580

 

 

 

Dytter litt

Kan du se på me ang graviditet? Og om vi får adoptert jenta som vi har

F120580

 

Dytter litt igjen!! håper du har ti til å s. mange innslag her ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei Sanna:) :) Dette synes jeg er veldig spennende.

Kan du se noe på meg, jeg er gravid nå og er litt nervøs for om alt er som det skal.

Hva venter jeg? Vil det gå bra?

Sambo har ei lita jente fra før.

jeg er født 16.07.91

dytt :D

 

dytter litt mer.. Og lurer på hvor mange barn du ser på meg? Er så speeent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Når kan jeg forvente å bli gravid? Hvor mange, og hvilket kjønn får du opp? :)

På forhånd takk for svar :D

 

Hei :)

Jeg får opp at du blir gravid i løpet av 2013! November/desember er gode måneder. Får inn at du ikke får ned så mye julemat i år! ;) Får opp tre barn på deg. Gutt - gutt - jente. Masse lykke til :) Hold meg gjerne oppdatert.

Hei, takk for spådommen. Om det blir 2013 barn, er jeg litt i tvil om.

Men har klar mening om at jeg ønsker å blingravid i nov/des hvis det blir noe :) Går fortiden på P-piller, siden

det er eksamen i mai/juni, passer det dårlig å bli gravid akkurat nå.

Har en gutt fra før, 2,5 år gammel, så blir spennende og se da. Eneste mulighet til at det

skal bli tre barn er at nestengang blir tvillinger :) Mannen har to barn fra før, gutter, så for hans

del blir det kun et svangerskap til :)

Skal holde deg oppdatert på hva som skjer fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

 

 

Hei.

Har en kjær i familien jeg ikke fikk møtt fordi personen døde før jeg kom til verden... Har så lyst å få kontakt..

Ser du hvilket kjønn jeg har? Når tror du jeg føder? Mange som gjetter på hårfarge her i familien, hva tror du? Er alle farger i familien, derfor så spennende :)

glemte å spørre hva du ser rundt fødselen også :)
dytt, Hihi :))
håper på svar snart, men forstår at du har mye å gjøre :)
hei ser du har begynt å svare folk her igjen og lurte på om du da kunne svare meg også?:) har ventet så lenge nå og er utrolig spent:)
dytt...
dytt
hei! Har ventet på svar siden august nå. Ser du svarer andre som har skrevet nytt innlegg i oktober... Synes det er ganske dumt at du ikke svarer de som har ventet så lenge men heller tar de som nettopp har skrevet nytt. Nå er jeg værtfall 26 uker, kjønnet vet jeg. Håper du kan svare....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

 

Hei.

Har en kjær i familien jeg ikke fikk møtt fordi personen døde før jeg kom til verden... Har så lyst å få kontakt..

Ser du hvilket kjønn jeg har? Når tror du jeg føder? Mange som gjetter på hårfarge her i familien, hva tror du? Er alle farger i familien, derfor så spennende :)

glemte å spørre hva du ser rundt fødselen også :)
dytt, Hihi :))
håper på svar snart, men forstår at du har mye å gjøre :)
hei ser du har begynt å svare folk her igjen og lurte på om du da kunne svare meg også?:) har ventet så lenge nå og er utrolig spent:)
dytt...
dytt
hei! Har ventet på svar siden august nå. Ser du svarer andre som har skrevet nytt innlegg i oktober... Synes det er ganske dumt at du ikke svarer de som har ventet så lenge men heller tar de som nettopp har skrevet nytt. Nå er jeg værtfall 26 uker, kjønnet vet jeg. Håper du kan svare....
trenger forresten ikke svar på det emnet om den døde personen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Åhj :-\ ble bare rot (måtte slette det jeg har skrevet fra før IgjeN, ville ikke virke så masete)

Hvis du ser noe på meg så setter jeg stor pris på om du har tid :) har også sendt pm :)

 

Da prøver jeg igjen :) er straks i uke 18 og nysgjerrig på alt du kan se om gravidiviteten og ellers om det er noe spennende :D

Mvh fisk

Dytt :)

 

 

Hei fisk :)

 

Jeg har ikke sett de andre innleggene (husker ikke hva du skrev), så tar bare utgangspunkt i det du skriver over.

 

Er du sikker på at det er bare en "gullfisk" i magen din? Får opp to på deg! Kan også være at du får to veldig tette? Jeg har jentefølelse på deg. Du må ikke være nervøs for at det

 

Jeg får opp at du har sterk intuisjon selv. Stemmer det? Har dere tenkt å reise i vinter? Får opp en sydentur. Det kan være at dere nettopp har vært på en ferie også. Den ligger tett opptil nåtiden, og jeg er ikke helt sikker på om den har vært eller kommer.

 

Får opp at du snart skal bli tante også! Det kommer en liten gutt i familien :)

 

Er det noe spesielt du ønsker at jeg skal se på?

 

Tusen takk for svar sanna :D

Jeg vil gjerne skrive videre på pm hvis det går bra?

 

Mvh fisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter litt...  

 

Hei, lurer på om du kan se når jeg føder? :) Kommer jeg til å gå over, eller kommer den før? Har UL termin 7 nov. mens termin 4 nov. :) 

 

Er klar allerede nå jeg! :)

 

Håper du tar deg tid til og svare her da, hadde vert skikkelig koseli :)

 

tonje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg lurer på om noen ser noe graviditet på meg :(

070382

 

Jeg mistet for noen år siden og ønsker meg så gjerne en baby:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg lurer på om noen ser noe graviditet på meg ....

070382

 

Jeg mistet for noen år siden og ønsker meg så gjerne en baby:(

 

Om du ser noe annet rundt reise etc ekstra penger inn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet 15 oktober 2013 - 23:43

Hei sanna!

Mener jeg skrev til deg på pm, men kanskje du ser her? Lurer på hva du kan se ang graviditet, kjønn på barn, hvor mange, kanskje litt generelt om livet og fremtiden? Født 201278

 

Dytter fram håper du ser og svarer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dytter litt

Kan du se på me ang graviditet? Og om vi får adoptert jenta som vi har

F120580

 

 

 

Dytter litt

Kan du se på me ang graviditet? Og om vi får adoptert jenta som vi har

F120580

 

Dytter litt igjen!! håper du har ti til å s. mange innslag her ;-)

 

dytter igjen jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Hei Sanna!

Jeg har sendt deg PM også, men fant ut at det sikkert er greit for deg å ha alt på en plass her. Jeg lurer på om du ser noe i forholdet med meg og samboeren min (barn, bolig, flytting etc.)

 

 

Mvh

 

Kathrine

dytter:)
dytter igjen jeg:) vil så gjerne ha svar, men ser du har det travelt her inne:))
Hei :) Kan du ikke dytte på den igjen til helga? Det er stort sett da jeg har tid til å se på dere her inne :)
dytter igjen! :-D
dytt..

 

dytter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Jeg vil gjerne! :D

 

Hvor lenge tror du det er før kjæresten min sier seg villig til å begynne å prøve og få barn?

Og hvor lang tid tror du det tar før jeg får mitt første lille nurk? 

morsomt! 

Dytter O:) 

 

Dytter.. :)

 

Oi! Det er vanskelig å svare på! Han har egen, fri vilje - og det er ikke noe jeg kan styre over. Men får inn slutten av 2014 eller begynnelsen av 2015. Lykke til :)

 

Hihi, så spennende :D Ja, dessverre har han det! haha, neidaaa. Er bare så babysyk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kan du se meg? Er 24+3 og lurer på om du kan se om resten av svangerskapet går bra? Kan du se når fødselen setter i gang? Har termin 19.02.14 :)

 

Hilsen bekymret og spent førstegangsgravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

 

Hei.

Har en kjær i familien jeg ikke fikk møtt fordi personen døde før jeg kom til verden... Har så lyst å få kontakt..

Ser du hvilket kjønn jeg har? Når tror du jeg føder? Mange som gjetter på hårfarge her i familien, hva tror du? Er alle farger i familien, derfor så spennende :)

glemte å spørre hva du ser rundt fødselen også :)
dytt, Hihi :))
håper på svar snart, men forstår at du har mye å gjøre :)
hei ser du har begynt å svare folk her igjen og lurte på om du da kunne svare meg også? :) har ventet så lenge nå og er utrolig spent:)
dytt...
dytt
hei! Har ventet på svar siden august nå. Ser du svarer andre som har skrevet nytt innlegg i oktober... Synes det er ganske dumt at du ikke svarer de som har ventet så lenge men heller tar de som nettopp har skrevet nytt. Nå er jeg værtfall 26 uker, kjønnet vet jeg. Håper du kan svare....

 

Hei. Dette er noe jeg gjør gratis på fritiden min. Det er litt vanskelig å holde oversikten her inne, og jeg har bedt de som er interessert i å bli spådd om å dytte på tråden. Det er gjerne i helgene jeg har tid og overskudd til å se på noen, og da starter jeg ofte bakerst og jobber meg framover. Det er krevende å være påkoblet, så jeg spår bare noen av gangen. Beklager hvis du har måttet vente. For å være sikker på å få svar fra en klarsynt på det du lurer på, vil jeg anbefale deg å ringe en spåtelefon. Da får du garantert svar, men det er ikke gratis... Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...