Gå til innhold

Spåing


anonymsuperbruker

Anbefalte innlegg

Kunne du tenke deg å prøve på meg?

 

 

Jeg er gravid igjen, dette blir nok siste gang! Spent på kjønn.... Ser du?

 

Ellers det du får opp....

 

 

Venter i spenning:)

Tusen takk<3

 

 

Klem fra Aina

Hei :)

 

Jeg får opp en gutt på deg. Jeg er ikke helt sikker på om det blir siste gang for deg ;) Masse lykke til! Hold meg gjerne oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann:) lust å se på meg også? Ser du noen flerne graviditeter på meg? Evt når kjønn og hvor mange? :)

Jeg er født 290884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kunne du tenke deg å prøve på meg?

Jeg er gravid igjen, dette blir nok siste gang! Spent på kjønn.... Ser du?

Ellers det du får opp....

Venter i spenning:)

Tusen takk<3

Klem fra Aina

 

Hei :)

 

Jeg får opp en gutt på deg. Jeg er ikke helt sikker på om det blir siste gang for deg ;) Masse lykke til! Hold meg gjerne oppdatert!

Spennende!

Hvor mange barn ser du meg med?! Kjønn?!

Klem;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Kunne du tenke deg å prøve på meg?

Jeg er gravid igjen, dette blir nok siste gang! Spent på kjønn.... Ser du?

Ellers det du får opp....

Venter i spenning:)

Tusen takk<3

Klem fra Aina

Hei :)

 

Jeg får opp en gutt på deg. Jeg er ikke helt sikker på om det blir siste gang for deg ;) Masse lykke til! Hold meg gjerne oppdatert!

Spennende!

Hvor mange barn ser du meg med?! Kjønn?!

Klem;)

 

 

Hei :) Får opp at du får dette barnet og muligens et til. Gutt og jente får jeg opp.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du når jeg føder ca Sanna? Føler det skjer før selv men aner ikke. Har termin 29 juli. Og hvordan blir fødselen? Jeg er født 16.04.88 han er født: 02.03.87 har en sønn på 3 år fra før av :) hilsen Jeanette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann:)! Se gjerne på meg:). Jeg er veldig spent på hvordan svangerskapet utvikler seg, og hvordan fødselen blir. Spent på om det blir vaginale eller keisersnitt:).

Termin 1.11.2013

 

Tusen takk for at du tar deg tid:)

 

Hei:)! Jeg dytter denne litt nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :)

 

hvis du har tid kan du gjerne si noe om meg også.. ?

Det kan være hva som helst, så spør ikke om noe :)

Bare spennende å se om det kommer opp noe !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:) lust å se på meg også? Ser du noen flerne graviditeter på meg? Evt når kjønn og hvor mange? :)

Jeg er født 290884

dytter bare litt :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg ble spådd like før jeg ble gravid, og da spurte jeg om det var barn i fremtiden min. Hun sa min første kom til å bli jente og ligne veldig på meg. Har termin den 23.Desember. Kan du se det samme? :)

dytter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Det har vært større pågang her enn jeg hadde forventet, og jeg har mistet litt oversikten. Jeg vet det er mange som har prøvd å nå meg på PM også, og jeg har ikke fått svart dere alle. Jeg starter bakfra i tråden og jobber meg framover nå. Hvis jeg glemmer noen på veien, så må dere bare "dytte" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei :) Jeg ble spådd like før jeg ble gravid, og da spurte jeg om det var barn i fremtiden min. Hun sa min første kom til å bli jente og ligne veldig på meg. Har termin den 23.Desember. Kan du se det samme? :)

dytter.

 

Det var litt mye informasjon her. Vanskelig å si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Heisann:) lust å se på meg også? Ser du noen flerne graviditeter på meg? Evt når kjønn og hvor mange? :)

Jeg er født 290884

dytter bare litt :)

 

Hei :) Jeg får opp tre barn på deg. Gutt - jente - gutt. Kan det stemme at du har en gutt fra før av? Får opp at du går gravid til vinteren igjen. Kanskje et vårbarn i 2014? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :)

 

hvis du har tid kan du gjerne si noe om meg også.. ?

Det kan være hva som helst, så spør ikke om noe :)

Bare spennende å se om det kommer opp noe !

Hei :) Er du gravid med babyen på bildet ditt nå? Får opp to jenter rundt deg. Jeg får også inn noe rundt penger. Får ikke helt tak i hva det er. Er enten at du får noe ekstra penger i form av en gave/forskudd på arv eller at du får en bonus/lønnsforhøyelse på jobben. Er noen penger som kommer "lett til deg", får jeg følelsen av. Jeg får inn en reise på dere i sommer, men den er ikke så langt unna. Kanskje på ei hytte eller camping? Får opp at det er ved et vann. Vil tippe i Norge eller Sverige. Muligens Danmark. Er det snakk om å flytte eller gjøre noe med boligen? Jeg får opp noe nytt i bosituasjon også.

Det er veldig sjelden jeg ser på helse, men det er noe som "prikker" i beinet mitt. Litt usikker på om det er høyre fot eller kne. Har du skadet beinet eller har du litt vondt i det ene beinet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se gjerne på meg også :) blir jeg snart gravid? :)

Hei :) Jeg får opp juli/august på deg. Kanskje mest august. Har du el. i begynnelsen av august? Får opp en gutt på deg. Er dette første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Heisann:)! Se gjerne på meg:). Jeg er veldig spent på hvordan svangerskapet utvikler seg, og hvordan fødselen blir. Spent på om det blir vaginale eller keisersnitt:).

Termin 1.11.2013

 

Tusen takk for at du tar deg tid:)

 

Hei:)! Jeg dytter denne litt nå :)

 

Hei :)

Jeg får opp et fint svangerskap på deg. Får opp 5. november som en aktuell dato for fødsel. Får opp både vaginal og ks., så er litt usikker, faktisk. Tror alt går veldig fint :) Blir det gutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du når jeg føder ca Sanna? Føler det skjer før selv men aner ikke. Har termin 29 juli. Og hvordan blir fødselen? Jeg er født 16.04.88 han er født: 02.03.87 har en sønn på 3 år fra før av :) hilsen Jeanette :)

Hei Jeanette :)

Jeg får opp 27. på deg. Jeg tror det blir en kortere og enklere fødsel enn sist. Men det kan jo være at det føles lettere nå fordi du vet litt mer hva du går til. Du er sterk! Så dette greier du veldig fint! :) Får dere ei jente nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Jeg får opp både gutt og jente på deg, så er litt usikker :) Du får ikke to???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Heisann:)! Se gjerne på meg:). Jeg er veldig spent på hvordan svangerskapet utvikler seg, og hvordan fødselen blir. Spent på om det blir vaginale eller keisersnitt:).

Termin 1.11.2013

 

Tusen takk for at du tar deg tid:)

Hei:)! Jeg dytter denne litt nå :)

Hei :)

Jeg får opp et fint svangerskap på deg. Får opp 5. november som en aktuell dato for fødsel. Får opp både vaginal og ks., så er litt usikker, faktisk. Tror alt går veldig fint :) Blir det gutt?

Tusen takk for svar:)! Det er definitivt en gutt i magen her ja:). Ser du om han blir liten eller stor? Har en følelse av at han kommer til å sitte med rumpa ned skjønner du;). Derfor spent på om det blir ks:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ser du når jeg føder ca Sanna? Føler det skjer før selv men aner ikke. Har termin 29 juli. Og hvordan blir fødselen? Jeg er født 16.04.88 han er født: 02.03.87 har en sønn på 3 år fra før av :) hilsen Jeanette :)

Hei Jeanette :)

Jeg får opp 27. på deg. Jeg tror det blir en kortere og enklere fødsel enn sist. Men det kan jo være at det føles lettere nå fordi du vet litt mer hva du går til. Du er sterk! Så dette greier du veldig fint! :) Får dere ei jente nå?

. Takk for svar Sanna :) håper du har rett :) (tror det jeg også) det stemmer at vi skal ha ei jente nå :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Se gjerne på meg også :) blir jeg snart gravid? :)

 

Hei :) Jeg får opp juli/august på deg. Kanskje mest august. Har du el. i begynnelsen av august? Får opp en gutt på deg. Er dette første?

Takk for at du så :) Jeg har el nå i desse dager, men pga uregelmessige sykluser er jeg usikker på når neste el evt blir..

Dette er første ja.. Vil jeg trenge noen form for hjelpemiddel for å bli gravid? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna31 kan du spå meg ang kjønn i magen?? Har letet etter deg lenge. Du har spådd meg før og alt var riktig:) født 31.10.1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Se gjerne på meg også :) blir jeg snart gravid? :)

Hei :) Jeg får opp juli/august på deg. Kanskje mest august. Har du el. i begynnelsen av august? Får opp en gutt på deg. Er dette første?

Takk for at du så :) Jeg har el nå i desse dager, men pga uregelmessige sykluser er jeg usikker på når neste el evt blir..

Dette er første ja.. Vil jeg trenge noen form for hjelpemiddel for å bli gravid? :)

 

Hei :) Bare hyggelig. Kan godt være du blir gravid allerede nå - og så får det bekreftet i juli :) Tror det skjer på naturlig vis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Ser du når jeg føder ca Sanna? Føler det skjer før selv men aner ikke. Har termin 29 juli. Og hvordan blir fødselen? Jeg er født 16.04.88 han er født: 02.03.87 har en sønn på 3 år fra før av :) hilsen Jeanette :)

Hei Jeanette :)

Jeg får opp 27. på deg. Jeg tror det blir en kortere og enklere fødsel enn sist. Men det kan jo være at det føles lettere nå fordi du vet litt mer hva du går til. Du er sterk! Så dette greier du veldig fint! :) Får dere ei jente nå?

. Takk for svar Sanna :) håper du har rett :) (tror det jeg også) det stemmer at vi skal ha ei jente nå :)

 

Du må oppdatere meg når du vet kjønnet :) Og når babyen kom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...