Gå til innhold

Spåing


anonymsuperbruker

Anbefalte innlegg

 

 

 

Hva vil skje i fremtiden min? Neste år?

Vil ikke si for mye, men hva skjer i nærmeste fremtid i livet mitt?

Kommer det flere unger en gang senere?

 

:)

 

 

:)

 

er dere samme person???

 

Ja. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

 

Hva vil skje i fremtiden min? Neste år?

Vil ikke si for mye, men hva skjer i nærmeste fremtid i livet mitt?

Kommer det flere unger en gang senere?

 

:)

 

 

:)

 

er dere samme person???

 

Ja. :)

 

Luke 7 i adventskalenderen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se gjerne på meg også :)

 

er jeg gravid? hvis ikke, når blir jeg gravid?

 

f.dato 27.08.89 :)

Adventskalenderen er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeiSanna31 :) Lure på om det er jente eller gutt i magen. Ca når trur du han/hun kommer. Kommer fødselen til å gå bra? På forhånd takk <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

se gjerne på meg også :)

 

er jeg gravid? hvis ikke, når blir jeg gravid?

 

f.dato 27.08.89 :)

Adventskalenderen er ferdig.

 

mulig jeg er litt dum, men forstod ikke helt den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

se gjerne på meg også :)

 

er jeg gravid? hvis ikke, når blir jeg gravid?

 

f.dato 27.08.89 :)

Adventskalenderen er ferdig.

 

mulig jeg er litt dum, men forstod ikke helt den :P

 

har tatt litt pause her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

se gjerne på meg også :)

 

er jeg gravid? hvis ikke, når blir jeg gravid?

 

f.dato 27.08.89 :)

Adventskalenderen er ferdig.

 

mulig jeg er litt dum, men forstod ikke helt den :P

 

har tatt litt pause her

 

oh.. beklager, det har jeg ikke fått med meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære Sanna! :D  Jeg er så utrolig nysgjerrig på om jeg vil treffe en ny mann og få flere barn? Samt nysgjerrig på jobbsituasjon og boligsituasjonen min., Mye på en gang her :P Håper inderlig på svar. Klem Anette 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

jeg lurte på om du kunme spå meg :)?

 

Vi er gravide igjen og jeg er så spent på hva vi får :)

 

Er født 130288

Siste mens litt usikker men rundt 12 des. Kl på formiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sanna, mistet for ikke så lenge siden, og er gravid igjen nå :) kan du hjelpe meg med om dette kommer til og gå bra? Og at vi nå får ett kjærlighetsbarn, greier ikke og miste engang til.

Og evt. Hvor langt jeg er på vei :) håper jeg hører ifra deg:)

Født. 110593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna31! :)

Jeg vil gjerne bli spådd :) håper du kan se om jeg blir gravid snart og kanskje hvilket kjønn det blir. Og ellers alt annet du får opp på meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Sanna31! :)

Jeg vil gjerne bli spådd :) håper du kan se om jeg blir gravid snart og kanskje hvilket kjønn det blir. Og ellers alt annet du får opp på meg :D

Glemte å skrive født 200886 og mannen min 230485 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna,

 

skal si du virker flink, så mye du treffer på, imponerende!

Har lyst å spørre deg om du får opp noe på meg, eventuelt barn, eller andre ting?

Jeg er født 280975

Endret av snart mamma til tre:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei alle sammen :)

 

Jeg har akkurat startet i ny jobb + at jeg jobber 4 kvelder i uka i den gamle jobben min (= ca. 200% stilling...!!), så har lite overskudd til å være her inne for tiden. Gir dere beskjed når jeg har mulighet til se på noen igjen. Lykke til og gode energier til dere alle sammen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

 

Jeg har akkurat startet i ny jobb + at jeg jobber 4 kvelder i uka i den gamle jobben min (= ca. 200% stilling...!!), så har lite overskudd til å være her inne for tiden. Gir dere beskjed når jeg har mulighet til se på noen igjen. Lykke til og gode energier til dere alle sammen <3

:duskedame:  Flink du er da... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sendt deg pm sanna! :) håper på svar:) kommer selvsagt oppdatering:)

:)
Dytter denne jeg :)
Siden du holder deg til tråden og ikke pm skriver jeg det her :)

 

Hei! Vi er prøvere nå, ser du noe graviditet? Har sterk tvillingfølelse, hva tror du?

Hva med bolig? Vi er på utkikk. Jobb? Flere barn? Alt du kan få opp:)

Dytter denne igjen jeg :)
..
Hei :) jeg har hatt litt vanskelig for å få opp noe på deg. Har ikke glemt deg :) Skal se om jeg får inn noe her til i morgen :) Tror ikke graviditeten er så langt unna, skjønner du. Du er gravid med "god og rund mage" i april/mai neste år. Så vil tro du blir gravid en gang i løpet av høsten/vinteren! :)
Tusen takk! :) spennende! Si ifra om du trenger noe mer info :)
Dytter litt igjen:)
Dytter litt igjen samtidig som jeg skriver god bedring! Er nok pga all spåinga at du har fått betennelse! Du har hatt rett på flere og er dyktig i det du gjør så gleder meg til du er tilbake!

 

Er forresten gravid nå. Satt på første pp så spørsmålene gjelder enda, bortsett fra pm det klaffet:) virker som jeg er lenger på vei, målte veldig høy hcg, ser du noe der? Eventuelt tvillinger?

Takker på forhånd! :D

Hei :) Takk for det. Det var et hundebitt som har gitt betennelsen - kan nok ikke skylde på spåingen :D Men den har vært lei. Har gått på antibiotika hele august og er fremdeles ikke helt bra!!

 

Gratulerer med graviditeten. Får opp 7 på deg. Kan du være 7 uker på vei allerede? Har sterk følelse på to på deg. Gutt og jente. Lykke til. Du må oppdatere meg når du har vært på ul!! :)

 

Angående bolig får jeg inn at dere mellomlander et sted før dere finner drømmeboligen. Får opp noe med en høy kjeller med inngangsdør ca. midt på boligen. Får opp et lyst hus. Jeg er litt usikker på om det der dere bor nå eller om det er dit dere kommer. Har følelse av tomannsbolig eller rekkehus. Tror ikke dere flytter så langt. Får inn 3 km og at det er innenfor samme "bygd" eller by. Får dere opp på et mindre sted, egentlig. Litt usikker på om det er et tettsted eller om det er en bydel jeg ser, men heller litt mot bygde-Norge. Får opp at dere finner nye jobber begge to. Mannen din får et godt tilbud fra et sted han har jobbet før eller som han har kontakter fra tidligere. Får inne noe reising rundt ham. Kan det stemme? Jeg får opp noe rundt skole/kurs/utdanning rundt deg. Jeg har følelsen av at du akkurat er ferdig med noe og er på jakt etter en jobb. Fikk først inn noe innen helse, men så fikk jeg deg også opp i en veileder/lærerjobb. Jeg får deg opp med mennesker rundt deg på jobben. Jeg får opp at du har vært i jobb under utdanning og at du har tilbud om å fortsette der du er, men at du kanskje ønsker noe annet selv. Det er kanskje litt forandret nå som du er gravid...? Jeg får opp en del tanker rundt dette med jobb og deg. Skal-skal ikke... osv. Lykke til. Hold meg gjerne oppdatert.

 

Hei Sanna31, var på ul i dag og så bare en, men en tydelig plommesekk som jeg trodde skulle forsvunnet nå? Står det på babyverden appen iallefall, hehe. Veldig glad om det bare er en egentlig da det er tredjemann. Får du opp noe kjønn? Har to jenter fra før.

Det hadde vært moro med en gutt, da :)

 

Det hadde vært Veldig gøy med en gutt ja:) setter du fingeren på gutt sanna? :)

 

Litt vanskelig å si hva jeg håper og hva jeg får inn på akkurat det. Men... ja, jeg tror du får en gutt :)

 

Hei igjen Sanna! Lurte på om du ville ta en titt på meg igjen? Er noen mnd siden sist :) Noe du trenger av info? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna. Jeg kan forstå at du har ufattelig mye å gjøre:) Likevel er jeg litt egoistisk å spør en gang til.. Når du har muligheten og vil, kan du se litt på meg da? Jeg og samboeren min er nok på forskjellige stadier i livet. Jeg ønsker meg barn, han vil vente. Jeg sliter litt på jobb, får store spennende utfordringer, men jeg takler ikke kollegaene mine som ikke vil dra sin del av lasset. Vurderer å søke på nye jobber, men.. det er ikke helt enkelt å løsrive seg fra en plass en egentlig liker:) Vi snakker også om å flytte, men ikke om når vi eventuelt vil komme til å ta det valget. 

 

Hadde vært veldig kjekt for meg om du hadde tid:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei Sanna :)

Ser du noe kjønn på meg? Skal på rutineultralyd i januar, termin juni 2014. :)

 

Gutt!

Legen som tok ultralyden mente jeg venter ei jente. Får se i juni hva som kommer ut av magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei Sanna :)

Ser du noe kjønn på meg? Skal på rutineultralyd i januar, termin juni 2014. :)

Gutt!

Legen som tok ultralyden mente jeg venter ei jente. Får se i juni hva som kommer ut av magen :)

 

så moro med jente! Gratulerer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Hei, Sanna31! :)

Du spådde meg for to år siden, og jeg fikk ganske korrekt en gutt i 2012. Takk for fin og koselig tilbakemelding! :D Nå prøver vi på nr 2, og denne måneden er første vi kan kalle ordentlig prøving... Vi har ikke sex flere ganger om dagen, slik mange har, men passer på å ha sex i dagene rundt EL. Mitt spørsmål til deg i denne sammenhengen, er om du kan koble deg opp på meg igjen? Se om kroppen min spiller meg et puss? Du skjønner, alt for tiden tilsier at jeg igjen er gravid. Det gikk fort forrige gang også, men går det så fort igjen? Kvalmen er på plass, de rare drømmene, "søvn-synene" mm. Jeg har mye utflod og slim (beklager detaljene), men puppene er ikke ømme (noe jeg ikke tror de var sist heller). TR skulle vært her for to dager siden, men den er ikke kommet. Jeg har også testet meg både i dag og dagen før IKM, men begge var negative... Kan det være kroppen min som tuller med meg, eller psyken rett og slett? Kunne du sett om det evt er noe på gang, og om du får opp noe OM det skulle bli senere? Ønsker oss veldig en lillesøster, men skulle vi få en gutt til, er han mer enn velkommen! <3

Takker på forhånd så mye for svar, og ønsker deg en fortsatt fin sensommer! B)

Mvh Leia81

f. 240281

Hei, igjen.

Jeg tror TR er på tur i dag, så da ble det ikke denne mnd. likevel... Hele kroppen min sier at jeg er gravid, men om det ikke er festeblødning på gang, kom TR 5 dpo. Litt skuffa, men da er det bare å prøve igjen neste mnd! :) Setter stor pris på om du orker å se, Sanna31. Om ikke, har jeg full forståelse for det. Er jo ganske mange spm. her inne! ;)

Ønsker dere alle en deilig sensommerdag! <3

Mvh Leia81

Hei...

Kjenner jeg håper du svarer likevel. Har så lyst å bli gravid igjen! <3

Hei

 

Det er mange som spør, og dagene flyr... Jeg prøver å få svart noen hver helg i alle fall. Det er da jeg har mest tid til å sitte på nett :) Dere må være tålmodige med meg :)

 

Jeg får ikke opp at du er gravid akkurat nå, men det er lov å håpe. Jeg tror mensen kom i dag (egentlig i går... ser vi har passert midnatt) eller i morgen (altså i dag :D). Får opp graviditet i november. Tror jente :)

 

Masse lykke til!

Nå er vi i november... Krysser alt jeg har! <3

Det gjør jeg også!! Sender ekstra gode tanker din vei i november! Kan du ha el. rundt 10. november?

Hei! :)

 

Egentlig skal jeg ha TR rundt 13 november, men etter negative EL-tester to måneder på rad, men TR rundt 30 dager mellom hverandre, aner jeg ikke!? Skjønner ikke hvorfor jeg ikke får positive EL-tester når jeg er i midten av syklusen, men det er vel ikke alt man skal forstå.. Håper bare vi får det til denne måneden (i disse dager), så jeg er takknemlig for alle gode tanker jeg kan få! <3

 

 

Hei igjen, Sanna! :duskedame:

 

Vil bare fortelle deg at jeg den 15 november testet positivt på graviditet, til tross for negative EL-tester også rundt EL-dato i oktober... Idag er jeg er 16+5 uker på vei! :hjertesmil:  UL er ikke før mot slutten av februar, så jeg aner ikke hva det blir, MEN håpet er at det ligger ei lita jente i magen, så da får vi bare vente å se. Mannen er sikker på gutt, men så lenge det er en frisk liten mageboer, skal vi prise oss lykkelig uansett kjønn! :hjertesmil:

 

Ønsker å sende deg en stor takk til. I 2011 spådde du gutt på meg, og muligens en jente og gutt om noen år, som du sa. Gutt fikk vi i begynnelsen av 2012, og håpet er derfor at du har rett denne gangen også! ;) Når det gjelder tvillinger, er det ingen i vår slekt, men ting kan jo skje, og hvem vet; Kanskje det blir en til om noen år, selv om avtalen egentlig er at min mann skal sterilisere seg etter vi er ferdige med nestemann... :)

 

Ønsker deg en riktig fin dag! :hjertesmil:  Gleder meg til å finne ut av hvem som bor i magen denne gang! :hug:

 

 

Mvh Leia81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære Sanna. Jeg er en som "ser" ting gjennom mine drømmer. 99% av tiden er jeg sanndrømt og vet hva som skal skje, hvem som evnt er gravid, skal føde etc. Desverre har jeg ikke hatt hell selv. Etter 3 års intensiv prøving uten resultat begynner jeg å gi opp håpet her. Kan du hjelpe meg? Kan du se om når jeg evnt eller hvis jeg noen gang blir gravid? Og evnt hvor mange jeg får? Og hva jeg får? Har sett på andre forum av spådamer tar seg betalt, og jeg betaler gjerne hvis du sender meg kontonr ditt. Har sett at du er den som har "truffet" best ut av alle som spår. Kan du være så snill og svare når du får tid? På forhånd takk for svar.

Hilsen tålmodig født 31.08.83. Mann født 24.07.89

Endret av tålmodig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :)

 

Jeg har akkurat startet i ny jobb + at jeg jobber 4 kvelder i uka i den gamle jobben min (= ca. 200% stilling...!!), så har lite overskudd til å være her inne for tiden. Gir dere beskjed når jeg har mulighet til se på noen igjen. Lykke til og gode energier til dere alle sammen <3

Dytter litt på denne. Jeg får så dårlig samvittighet for at jeg ikke greier å svare på innlegg her + PMer jeg får, så vær så snill og vent med spørsmål til jeg har nok energi til å se på dere igjen. Jeg er kanskje rar, men "masing" tapper meg for enda mer energi. Jeg gir dere beskjed når jeg er "påkoblet" igjen! :) Er glad for tilbakemeldinger! Lykke til jenter! Husk å alltid ha håp og holde motet oppe!! Hvis vi ikke har det, har vi ikke noe igjen! Lys og kjærlighet <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære Sanna. Jeg er en som "ser" ting gjennom mine drømmer. 99% av tiden er jeg sanndrømt og vet hva som skal skje, hvem som evnt er gravid, skal føde etc. Desverre har jeg ikke hatt hell selv. Etter 3 års intensiv prøving uten resultat begynner jeg å gi opp håpet her. Kan du hjelpe meg? Kan du se om når jeg evnt eller hvis jeg noen gang blir gravid? Og evnt hvor mange jeg får? Og hva jeg får? Har sett på andre forum av spådamer tar seg betalt, og jeg betaler gjerne hvis du sender meg kontonr ditt. Har sett at du er den som har "truffet" best ut av alle som spår. Kan du være så snill og svare når du får tid? På forhånd takk for svar.

Hilsen tålmodig født 31.08.83. Mann født 24.07.89

Hei kjære deg. Jeg tar av prinsipp ikke betalt for slike tjenester. Jeg har aldri tatt betalt for slike jobber, men jeg vil tro at pengene gjør noe med energiflyten i beskjedene jeg tar inn. Spør meg ikke hvorfor, men det er vel meg og Snåsamannen :D Jeg fikk plutselig opp et par ting rundt dere. Skal sende deg en PM når jeg får tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...