Gå til innhold

Spåing


anonymsuperbruker

Anbefalte innlegg

Hei

 

Det er sikkert ikke så mange her inne som husker meg, men jeg pleide å spå en del her inne før under navnet Sanna28. Jeg har blitt litt eldre nå, så jeg fant ut at jeg måtte forandre litt på tallet ;)

 

Jeg har vært veldig opptatt med studier og jobb, og har rett og slett ikke hatt tid til å spå så mye de siste årene. Nå har jeg sommerferie og bedre tid, så da tenkte jeg å koble meg litt på igjen. Jeg bruker først og fremst intuisjon når jeg "spår", eller "ser/leser", som jeg heller liker å si. Jeg kan få opp bilder, følelser, ord, navn (ikke min sterkeste side, men jeg prøver!), årstall/datoer, steder osv. Jeg har jobbet litt med dyrekommunikasjon og søk etter dyr/personer/gjenstander. Jeg har pleid å være flink til å se kjønn, men det kan jo være flaks også :) Det blir jo stort sett enten gutt eller jente! :D Jeg bruker også tarotkort og andre kort innimellom, men det er mest for å bekrefte det jeg allerede senser. Eventuelt hvis det er en person jeg har vanskelig for å komme inn på.

Jeg er litt rusten nå, så jeg trenger prøvekaniner.

 

Husk: Gi meg SÅ LITE informasjon som mulig!! Jo mindre jeg vet, jo enklere blir det for meg å bruke BARE intuisjonen. Hvis jeg vet for mye, kobler jeg fort inn fantasien i stedet, og da blir det jo bare tull :) Det er mange som spør meg om jeg trenger fødselsdato, navn eller lignende, men det er ikke alltid nødvendig. Et navn er bedre enn dato for meg, men jeg kan også koble meg på nicket ditt. Jeg ser derfor ikke på Anonyme.

 

Av etiske grunner leser jeg ikke andre personer enn den personen som ber om å bli lest. Jeg kan ta kontakt med avdøde. Dersom den avdøde ikke ønsker å bli lest, vil jeg ikke få kontakt. Så enkelt er det :)

 

Noen som melder seg som prøvekanin? :)

Endret av Sanna31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har blitt en del forandringer på nettsidene siden jeg var her sist, så dere må være tålmodige med meg hvis jeg ikke forstår alt av det nye her! :)

 

En annen ting er at det er veldig viktig for meg med tilbakemelding - både på det som stemmer og ikke stemmer. Det er den beste måten for meg å lære på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei kjære Sanna!!

jeg husker deg!! Men jeg gikk under nicket Adine_mirakel_ønskes... håper alt står bra til!!!

 

altså har ikke fått mirakelet mitt enda... kan du se når jeg blir gravid? fortell meg evt annet som kommer inn også :) jeg vil vite ALT!!!

 

tenker de holder med å kjenne på nicket mitt for meg jeg... jeg har jo energiene laaangt ute for tida..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan:-)). Jeg melder meg også frivillig. Ser du flere barn på meg? Ellers alt annet som du ser. Takk takk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg vil gjerne at du ser på meg også. Ser du om jeg får flere barn. Har en jente og en gutt fra før. Født 231173. Venter i spenning:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se gjerne på meg også! Får jeg et barn til og når blir jeg evt. gravid?

 

F.dato: 10.04.72

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MamsMø

Jeg vil gjerne!

 

Lurer på om jeg har gutt eller jente i magen?

En baby? ...eller fler?

Ca når føder jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil veldig gjerne :)

Vil det dukke opp noen ny mann i livet mitt? Flere barn? Egentlig hva du nå måtte få opp om fremtida egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna31 :) Lurer på om du ser en eller to i magen min, om alt går bra med graviditeten denne gangen:)? Hvis du trenge mere info gi en lyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal svare så mange som mulig, men ikke sikkert jeg tar dere i den rekkefølgen dere har postet innlegg. Det er ikke alltid intuisjonen jobber så systematisk! :D Hvis jeg skulle glemme noen, må dere bare minne meg på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna31 :) Lurer på om du ser en eller to i magen min, om alt går bra med graviditeten denne gangen:)? Hvis du trenge mere info gi en lyd :)

Hei :) Jeg fikk litt lyst til å si at du får to. Gutt og jente. Kan jeg spørre om du har fått pergo el. annet for å bli gravid? Føler at det har vært litt "hjelp" denne gangen. Jeg ser at alt går fint, men at det blir et litt tungt svangerskap for kroppen din. Pass på deg selv og lytt til kroppens signaler! :) Masse lykke til! Du må holde meg oppdatert når du har vært på ul! Spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se gjerne på meg også hvis du orker.

Blir det et barn til på meg, ev kjønn i så fall?

Født: 9/1-74

Hei kjære deg

 

Jeg føler at du kan få et barn til hvis dere ønsker det. Det er ikke noe i veien for at du skal få et barn til, føler jeg. Dere må bare sette igang :) Føler jente på deg. Mye jentevibber rundt deg. Har du to jenter fra før av? Tenker rundt mars/april neste år. Masse lykke til - og hold meg gjerne oppdatert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei kjære Sanna!!

jeg husker deg!! Men jeg gikk under nicket Adine_mirakel_ønskes... håper alt står bra til!!!

 

altså har ikke fått mirakelet mitt enda... kan du se når jeg blir gravid? fortell meg evt annet som kommer inn også :) jeg vil vite ALT!!!

 

tenker de holder med å kjenne på nicket mitt for meg jeg... jeg har jo energiene laaangt ute for tida..

Hei Tante_Esel/Adine. Jeg husker deg også :) Hadde håpet at du kunne fortelle at du hadde fått et eller to barn nå :) Jeg får opp barn rundt deg, så jeg skjønner ikke at du ikke skulle bli gravid. Gikk og tenkte på deg i går, og jeg får opp en gutt på deg først. Får opp neste vår. April blir en god måned for deg. Men vil tro du får flere barn også :) Jeg skal se om jeg får opp noe mer rundt deg. Er det noe spesielt du ønkser jeg skal se på? Går du på en kur nå? Føler du er ekstra sårbar følelsesmessig for tiden. Nesten litt hormonell som gravide kan være. Hvor lenge har dere vært prøvere nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil veldig gjerne :)

Vil det dukke opp noen ny mann i livet mitt? Flere barn? Egentlig hva du nå måtte få opp om fremtida egentlig :)

Hei Gurine. Jeg må bare spørre om du er samme Gurine som jeg snakket med for noen år siden? Håper alt er bra med deg! Jeg føler du er sterkere nå, og at du er mer selvstendig. Det kan nok gå litt tid før den rette dukker opp, men får opp at det er en mann der ute til deg :) Han bor ikke på samme sted som du bor nå. Han er nordfra, tror jeg. Får opp at du møter ham via noen bekjente/familie. I et selskap. Konfirmasjon eller bursdagsfest, tror jeg. Skal du i noe sånt til høsten eller neste vår? Litt usikker på om du får flere barn. Jeg tror han du møter har 2 eller 3 barn. Det kommer nok litt an på hva dere ønsker sammen. Er det noe spesielt du ønsker at jeg skal se på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan:-)). Jeg melder meg også frivillig. Ser du flere barn på meg? Ellers alt annet som du ser. Takk takk:-)

Hei Maja :)

 

Jeg får opp en gutt til på deg. Har du to fra før? Får opp gutt - jente - gutt. Tror du kan bli gravid allerede i løpet av sommeren/høsten dersom dere ønsker det. Jeg får også opp noe nytt rundt deg og jobb/videreutdanning, så det kan hende dere velger å vente litt med nestemann pga. det? Jeg får opp ei venninne eller søster som skal ha barn nå. Kan det stemme? Er det noe spesielt du ønsker at jeg skal se på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg vil gjerne at du ser på meg også. Ser du om jeg får flere barn. Har en jente og en gutt fra før. Født 231173. Venter i spenning:-)

Hei Solsikken

Jeg får ikke intuitivt opp flere barn på deg, men det er ikke umulig :) Jeg føler at det er større fokus rundt de to andre barna og det de driver med, enn en ny baby. Men det kan forandre seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne!

 

Lurer på om jeg har gutt eller jente i magen?

En baby? ...eller fler?

Ca når føder jeg?

Hei

 

Jeg føler jente på deg. Tror det er en baby. Jeg vet ikke når du har termin, men kan det være i januar/februar? Får opp tallet 17.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se gjerne på meg også! Får jeg et barn til og når blir jeg evt. gravid?

 

F.dato: 10.04.72

Ikke glem meg, pls! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MamsMø

 

 

Jeg vil gjerne!

 

Lurer på om jeg har gutt eller jente i magen?

En baby? ...eller fler?

Ca når føder jeg?

Hei

 

Jeg føler jente på deg. Tror det er en baby. Jeg vet ikke når du har termin, men kan det være i januar/februar? Får opp tallet 17.

Takk! Da blir det spennende :) føler jente selv også. Har termin 3/2 foreløpig, så det stemmer bra! Håper ikke jeg går helt til den 17... kanskje 17/1 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Heisan:-)). Jeg melder meg også frivillig. Ser du flere barn på meg? Ellers alt annet som du ser. Takk takk:-)

Hei Maja :)

 

Jeg får opp en gutt til på deg. Har du to fra før? Får opp gutt - jente - gutt. Tror du kan bli gravid allerede i løpet av sommeren/høsten dersom dere ønsker det. Jeg får også opp noe nytt rundt deg og jobb/videreutdanning, så det kan hende dere velger å vente litt med nestemann pga. det? Jeg får opp ei venninne eller søster som skal ha barn nå. Kan det stemme? Er det noe spesielt du ønsker at jeg skal se på?

 

Hei og takk for svar:-). Her er en kort tilbakemelding. Har en gutt fra før. Blir sannsynligvis noe videreutdanning enten fra høsten eller fra neste år i tillegg til jobb. En kjempegod venninne fikk barn for et år siden. Det viktigste for meg er om du klare å se om samboer snart vil snu og si ja til å lage et barn, hvis det fremdeles er mulig (jeg blir litt gammel nå )?   Elsker å være mamma og vil gjerne at småen skal få vokse opp med en søster eller en bror. Ha en strålende dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei Sanna31 :) Lurer på om du ser en eller to i magen min, om alt går bra med graviditeten denne gangen:)? Hvis du trenge mere info gi en lyd :)

Hei :) Jeg fikk litt lyst til å si at du får to. Gutt og jente. Kan jeg spørre om du har fått pergo el. annet for å bli gravid? Føler at det har vært litt "hjelp" denne gangen. Jeg ser at alt går fint, men at det blir et litt tungt svangerskap for kroppen din. Pass på deg selv og lytt til kroppens signaler! :) Masse lykke til! Du må holde meg oppdatert når du har vært på ul! Spennende! :)

 

Tusen takk Sanna31 for at du tok deg tid å se på meg :) Jeg har 5 ivf/icsi forsøk bak meg, dette er det 6. Fikk satt inn 2 egg, så det kan absolutt være to :D Gravid er jeg ihvertfall, positiv CB digital i dag :D Har hatt 5 SA/kjemiske så håper på det beste denne gangen. Har alltid hatt en følelse av tvillinger og at svangerskapet ikke blir lett, skal gjøre alt for å ta vare på spiren(e) i magen :) Skal holde deg oppdatert. Tusen takk igjen, dette gir meg håp <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna31.

 

Tusen taklk for svar.Jeg har bare en jente fra før og to gutter. Jeg ønsker meg veldig en jente til, så kanskje det er neste da. Hvis vi er så heldige at det blir en til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...