Gå til innhold

MARS 2014 baby :-)


beibilykke

Anbefalte innlegg

 

MissAlma, 31 år fra Bergen. Ingen barn. Termin 27.02-02.03.2014

 

Lovise83, 29 år fra sør/vest landet, ingen barn, termin ca 03.03.2014

 

Beibi2010:), 32 østlandet . 2 barn , termin 01.03.2014

 

C28, 28 år fra trøndelag, 1 barn, termin 03.03.2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

MissAlma, 31 år fra Bergen. Ingen barn. Termin 27.02-02.03.2014

 

Lovise83, 29 år fra sør/vest landet, ingen barn, termin ca 03.03.2014

 

Beibi2010:), 32 østlandet . 2 barn , termin 01.03.2014

 

C28, 28 år fra trøndelag, 1 barn, termin 03.03.2014

 

Beibilykke, 25 år fra Bergen, 1 barn, termin 27.02-03.03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen kvalme her ennå..bank i bordet. Sterk hodepine nå.er sengeliggende atm og må sove litt nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen skrive meg opp på lista? Umulig å kopiere fra telefon!

 

Verbena, 28år bor i trondheim, 2barn, termin 03.03.-10.03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jeg kan slenge meg på her, men fortsatt usikker.. Tatt 4 hjemmetester og en test hos legen, alle sammen er såpass svakt positive at jeg ikke tørr håpe helt. Forrige svangerskap ga seg til kjenne i uke 5 med ekstremt ømme pupper og kvalme, som til slutt endte opp i hyperhemesis og flere innleggelser på Ahus.

Nå er det helt annerledes, jeg er veldig oppblåst og har løs mage, vondt i ryggen, rar smak og tørr i munn, utenom dette så kjenner at jeg "noe" skjer nedentil, men det er ikke mensmurring. Men alt dette kan skyldes hva som helst, i tillegg til at psyken min kan spille meg et puss eller to.

Legen vil at jeg skal komme inn med ny urinprøve neste uke, og hvis den er like svak, så tar dem en blodprøve.

 

Men dersom jeg kan juble, så vil jeg nok mest sannsynlig ha termin rundt 5 mars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissAlma, 31 år fra Bergen. Ingen barn. Termin 27.02-02.03.2014
Lovise83, 29 år fra sør/vest landet, ingen barn, termin ca 03.03.2014
Beibi2010:), 32 østlandet . 2 barn , termin 01.03.2014
C28, 28 år fra trøndelag, 1 barn, termin 03.03.2014
Beibilykke, 25 år fra Bergen, 1 barn, termin 27.02-03.03

Verbena, 28år bor i trondheim, 2barn, termin 03.03.-10.03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MissAlma, 31 år fra Bergen. Ingen barn. Termin 27.02-02.03.2014
Lovise83, 29 år fra sør/vest landet, ingen barn, termin ca 03.03.2014
Beibi2010:), 32 østlandet . 2 barn , termin 01.03.2014
C28, 28 år fra trøndelag, 1 barn, termin 03.03.2014
Beibilykke, 25 år fra Bergen, 1 barn, termin 27.02-03.03

Verbena, 28år bor i trondheim, 2barn, termin 03.03.-10.03

En til, please. 38 år og bor i Bergen. Tre vakre barn, og termin 03.03.

 

Da begynner jeg å kjenne at noe er på gang...tisser hele tiden, dag og natt. I superform og kjenner meg helt høy av lykke :D

 

  •  
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Fikk svar på ny hcg prøve som var 3 ganger så høy. Første på onsdag på 593 fredag 1950... Nå kan jeg slappe litt mer av i forhold til blødningene. Jeg er lettet og glad. God helg dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En til, så deilig å føle seg sånn! Endelig! Jeg også tisser mye mer enn før, så akkurat det merker jeg også. Er 5+1 i dag :)

 

Beibi2010, kjempeherlig å vite at det går oppover! Hurra! Nå kan du nyte helgen :)

 

God helg alle flotte damer her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissAlma, 31 år fra Bergen. Ingen barn. Termin 27.02-02.03.2014

Lovise83, 29 år fra sør/vest landet, ingen barn, termin ca 03.03.2014

Beibi2010:), 32 østlandet . 2 barn , termin 01.03.2014

C28, 28 år fra trøndelag, 1 barn, termin 03.03.2014

Beibilykke, 25 år fra Bergen, 1 barn, termin 27.02-03.03

Verbena, 28år bor i trondheim, 2barn, termin 03.03.-10.03

En til, please. 38 år og bor i Bergen. Tre vakre barn, og termin 03.03.

Ivahona, 27 år, Trondheim, ingen barn. Termin 05.03.2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess!! Spiren satt på 1 forsøk:) håper virkelig dette går bra og at spiren har gravd seg ordentlig inn:) gleder meg til å bli 5 barns mamma!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow.grattis monika 3+1 i magen! Kanskje på tide å bytte nick da ?;) hehenår er termin?før deg gjerne opp på info listen med alder, termin bosted osv ,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med dere damer? Noe som skjer rundt om kring? Her er det lite symptomer for tiden. Puppene har sluttet å være så sykt store og vonde, men fremdeles litt stor :)

Ellers er det bare litt mensmurringer tidvis. Og litt hyppige tisseturer ;) Er 5+2 i dag (herlighet så seint den tiden går).

 

Velkommen til deg monica 3+1 i magen :) Og på første forsøk?! Imponert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere damer? Noe som skjer rundt om kring? Her er det lite symptomer for tiden. Puppene har sluttet å være så sykt store og vonde, men fremdeles litt stor :)

Ellers er det bare litt mensmurringer tidvis. Og litt hyppige tisseturer ;) Er 5+2 i dag (herlighet så seint den tiden går).

 

Velkommen til deg monica 3+1 i magen :) Og på første forsøk?! Imponert ;)

Her er jeg ifølge egen magefølelse 5 i dag, litt usikkert hvor langt egentlig får heldigvis vite sikrere på torsdag. Jeg er helt avsurd trøtt, kunne sikkert sovet 16-20timer i døgnet også er jeg irriterende sjøsyk hele tiden :-P Men så lenge jeg ikke kaster opp skal jeg være fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det fint nok. Ikke kvalm men er så inn i granskauen oppblåst og full i luft. Som fører til mage knip etter som jeg ikke kan "lufte" ut i tide og utide. Utrolig plagsomt.

 

Litt mensmurringer og ømme bryst!

 

Kan ikke tro jeg skal slippe unna kvalmen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmen har gått utrolig mye bedre i helgen. Har kunnet sove et par timer ekstra på morgningen og tatt det veldig med ro. Oppblåst er jeg og trøtt. Skulle ønske tiden gikk litt raskere og vi alle var i uke 12. Jeg har bestemt meg for å virkelig nyte tiden i 2. Trimester siden det har vært mine beste perioder av graviditet og at dette er nok min siste:/ hvordan fyller dere tiden deres nå som nygravid?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan fyller dere tiden deres nå som nygravid? :)

Tja, hva skal man si. Har ikke gjort så mye spennende. Og jeg har jo fått beskjed av legen om å ikke trene og ta det med ro, så det synes jeg er veldig kjedelig. Men skal ta det opp igjen med han når jeg har min første time om halvannen uke. Har fri om dagene, så dagene blir litt lange og kjedelig :huh: I helgen har vi kost oss med god mat og drikke (jeg har begynt å like munkholm, så det funker fint på fredagskvelden når sambo tar seg en øl) ;)

Ellers har vi kjøpt ny stor seng og gleder meg villt til å få den i hus, deeeeilig :wub:

 

Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til dere alle :-)

Da skal jeg visst bli 4 barns mamma, med termin rundt 1 mars ;-)

Har fra før av ei jente på 6, en gutt på 4 og ei lita ei på snart 10 mnd, så kan si jeg vart overrasket da mensen ikke kom denne gangen ;-)

Men den lille er hjertelig velkommen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissAlma, 31 år fra Bergen. Ingen barn. Termin 27.02-02.03.2014

Mathja, 32 år fra Telemark, 1 barn. Termin 28.02-02.03
Lovise83, 29 år fra sør/vest landet, ingen barn, termin ca 03.03.2014
Beibi2010:), 32 østlandet . 2 barn , termin 01.03.2014
C28, 28 år fra trøndelag, 1 barn, termin 03.03.2014
Beibilykke, 25 år fra Bergen, 1 barn, termin 27.02-03.03
Verbena, 28år bor i trondheim, 2barn, termin 03.03.-10.03
En til, please. 38 år og bor i Bergen. Tre vakre barn, og termin 03.03.
Ivahona, 27 år, Trondheim, ingen barn. Termin 05.03.2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til videre til alle vordende mars-mammaer, ser nok ut til at jeg må hoppe av det toget nå :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å neiiiiii, Plulakken! Så utrolig trist :(  Håper det klaffer på ny snarest mulig i sommer.

 

 

Her er formen så fin(bare murringer i eggstokkene og evig tissing) at jeg måtte ta en test bare for å forsikre meg at jeg fremdeles er gravid...og joda, den lyste så fint "gravid". Men jeg tror det er stille før stormen, snart tilber jeg vel porselenet jeg som resten, så nyter alle gode dager. 5+0 i dag og millimeteren er blitt mellom 5-8 millimeter stor med anlegg til tenner allerede. He he...flinke spiren :wub:

Endret av En til, please.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre plulakken, ønsker deg lykke til videre med håp om spire snart.

 

Jeg forstår ikke helt terminkalkulatorene, får forskjellige terminer. Følger dere terminkalkulatorene her inne eller bruker dere en annen? Er jeg med termin 1. Mars 5+ 3 idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beibi2010: Jeg er 5+3 i dag, og får opp forskjellige terminer på forskjellige kalkulatorer. Alt fra 27.02-02.03. På menstermin får jeg 02.03. Nå husker jeg ikke alle de ulike jeg har brukt. Men på fertilityfriend sier de at jeg har termin 27.02 :huh:  Så jeg vet ikke helt jeg... Denne her var litt søt: http://www.babyverden.no/Verktoy/Terminkalkulator/

 

En til: Jeg må le. Har gjort akkurat det samme som deg idag. Jeg lå i sengen og bare tenkte: "Hmmm, er jeg virkelig gravid, det skjer jo liksom ingenting.." Så jeg tok med meg en strimmel og puttet i beholderen med urin. Der kom to streker opp omtrent før jeg hadde tatt strimmelen opp igjen. :lol:  Så jeg måtte bare slå meg til ro at Bittelillen er der inne, men oppfører seg eksemplarisk, akkurat som millimeteren din :wub: Disse dagene her begynner hjertet å slå :wub: :wub: :wub:

 

Plulakken: :( :( :( Er du helt sikker? Fyyy så trist, jeg blir så lei meg over at det der går an.... Trøsteklemmer sendes din vei og håper du kommer fort inn igjen til oss her på 1.tri...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den var søt. Der fikk jeg 2. Mars.. :) har jo egentlig ikke noe å si, vil bare litt frem i tid:) gleder meg til å kjøpe barnevogn og sånn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...