Gå til innhold

MARS 2014 baby :-)


beibilykke

Anbefalte innlegg

Å herlighet at du og er fra Bergen missAlma!!! Haha..

 

Men SÅ gøy at det er flere fra Bergen da!! Vi kunne jo fått til barseltreff etc da om dere andre har lyst selvsagt..

 

Hvor i bergen er dere fra?! Jeg holder til i nesttun området ;)

 

Så flott at det mest sannsynlig går bra Beibi2010!! Ingen skal måtte forlate denne gruppa!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg har og termin 3. mars :-) Regner med å gå over tida denne gangen også, så mars er rett gruppe for meg.

Fikk svak strek på billigtest, mens cb ga klar og tydelig strek. Etter to sa i mars og april sliter jeg litt med å glede meg. Er så redd for å miste igjen :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada beibilykke, vi måtte bo i samme by ;) Så morro :) Jeg bor i Åsaneområdet :) Hadde vært veldig kjekt å få til treff ja. Forhåpentligvis skal jo vi jo følge hverandre i 8 mnd her p åforumet, og mest sannsynlig på Haukeland til samme tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært og tatt ny blodprøve, så blir spennende og få resultatet i morgen! Har også fått time til ul 17/7! Spennende tider...! :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er duuu også fra Bergen En til? Så artig! Hvor gammel er du igjen?

Håper virkelig at vi homper rundt sammen på Haukeland om 8 mnd ja :wub:

Jeg er 38. Så en god, gammel rekrutt fra "oss over 30". Og du?

 

Og signerer Beibilykke...ingen skal måtte forlate gruppa, beibi2010!

 

Ha en fin kveld alle nygraverte med små millimetere :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer og velkommen til dere nykommere :)!!

 

Er det tidli å bli kvaln i uke 5? Har ikke fått noe særlig med kvalme ennå. Men det er kanskje vanlig mer i uke 7-12?.. blæææ.. håper jeg ikke blir ra så hardt :/...

 

By the way. Time stands still... :o... haha. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En til, jeg er 31 år :) Så er i 30-gruppen jeg også ;) Og nei, INGEN skal måtte forlate denne gruppen :)

 

beibilykke, ja tiden går veeeeldig seint! Jeg er også litt småkvalm, men ikke noe som plager, hvis du skjønner. Ikke sånn at jeg tenker på det at jeg er så kvalm. Men kjenner liksom at det er noe... :) Er du 5+0 i dag? Det er jeg imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom kvalmen jeg kjenner veldig godt igjen:/ kommer meg ikke ordentlig i gang og det vil si at jeg kommer en halv time for sent på jobb.. Vet at om jeg presser meg er jeg kvalm resten av dagen. Men godt å kjenne at jeg er gravid da. Nye prøver i morgen, klarer nesten ikke vente. Så moro at dere er en stor bergens gjeng, er er jeg i Vestfold. Og jeg er 31 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å kjenne at du er gravid, Beibi2010 :) Det må være en god følelse. Det er nok best å lytte til kroppen ja, det er du som kjenner den best. Vi er like gamle vi da ;) Men du hadde barn fra før? Jeg har ingen barn ennå, men nå SKAL det komme en liten i månedskifte februar/mars. Jeg nekter at det skal gå skeis denne gangen også... Heia heia :P

 

Masse lykke til imorgen, med nye prøver. Spent på å høre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når har dere tenkt dere på første kontroll? Bodde i Oslo med nr 1 og da tok vi ul i uke 10-11 for å se hjerteslag og måle nakkefold. Denne gangen bor vi på en liten plass og må reise for privat ul.... Vurderer også om jeg skal gå til lege eller jordmor. Sist ble det annenhver gang til lege og jordmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på første kontroll om 2 uker, da er jeg 6+6. Har bestilt time til privat UL i uke 11 (tror jeg), hvis ikke jeg får henvisning av fastlegen tidligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har to nydelige barn. Jeg skal på første kontroll om en uke om bare prøvene er bra. Jeg har litt menssmerter på kveldene, noen andre som har det? Nå skal det sies at jeg er litt redd også da , så kjenner etter hvert minste lille vondter i magen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har "murringer " nedi der hele tiden, så jeg blir heller mer bekymret når jeg ikke kjenner noe! :-) klarer ikke helt å slappe av! Hadde MA for 2 år siden, og 2 neg. ICSI bak meg! Så kan ikke forstå at det plutselig bare ble positivt! Men men! Hcgen dteg fra 77 til 124 fra mandag til onsdag, og det var vist fint, då får bare høre på de og krysse fingrene! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nå ble jeg glad. Fikk svar på gårsdagen hcg prøve som var ganske høy for å være 19 dpo 593. Nå håper jeg at prøven jeg tar i morgen har fin stigning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, nei det har jeg ikke tenkt på Lovise83.haha, da hadde jeg blitt satt ut.. Bare håper min hcg også dobler seg med de nye prøvene i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen ønsker nr 3 !!;););)

 

Her er det litt mensmurringer fra tid til annen.. Ikke noe kvalme enda. I følge woman pregnancy appen min er jeg 5 +0 i dag ;)

 

Kjekt at dere får hcg prøver tatt osv. Er det fordi dere har mistet før osv? Eller ber dere bare om det!? OI!tenk om det er 2 inni der da beibi2010 ;)

 

Jeg er forøvrig 25 år. Er jeg den yngste her inne hittil?;) har ei på 3,5 fra før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk hcg siden jeg har blødd litt i to runder. Får ekstra oppfølging siden jeg har en blodsykdom og tar blodfortynnende sprøyter. Det er nok i sammenheng med dette at jeg har blødninger:/ bedre å få sjekket enn å gå å være redd og nervøs! Så hyggelig at vi blir enda flere her, fint å prate med noen om den lille hemmeligheten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du bare kan gå og si at du vil ta blodprøve og sjekke hcgen! Alle kan vell få ta blodprøver når de vil trodde jeg...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kastet opp for første gang. Så utrolig kvalm jeg er. Har noen noen gode kjerringråd som hjelper mot kvalmen? Ingefær går ikke lenger, har ikke klart ingefær siden sist graviditet siden jeg drakk det hele 1 trimester sist. Seaband har jeg heller ingen effekt av. Noen andre som sliter med kvalmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemmer så fort, skulle vitatt og aget en liten oversikt over hvem vi er her inne? Bare kopier mitt innlegg, skrive deg selv på osv?

 

MissAlma, 31 år fra Bergen. Ingen barn. Termin 27.02-02.03.2014 :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

MissAlma, 31 år fra Bergen. Ingen barn. Termin 27.02-02.03.2014

 

Lovise83, 29 år fra sør/vest landet, ingen barn, termin ca 03.03.2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet i dag, 12:57

 

MissAlma, 31 år fra Bergen. Ingen barn. Termin 27.02-02.03.2014

 

Lovise83, 29 år fra sør/vest landet, ingen barn, termin ca 03.03.2014

 

Beibi2010:), 32 østlandet . 2 barn , termin 01.03.2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...