Gå til innhold

MARS 2014 baby :-)


beibilykke

Anbefalte innlegg

Jeg har også en del luft og føler meg oppblåst. Kvalmen har også begynt så smått, ingen oppkast enda *bank i bordet*. Har en del murringer og går mye på do. Ellers er hodet på en helt annen planet for tiden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OMSIDER ble det også min tur! Etter 15 pp og en hjerteskjærende SA i uke 14 sist oktober skal jeg endelig få JUBLE. Er så glad!  Føles helt uvirkelig å komme inn på 1tri igjen...ventet egentlig bare på time til utredning.

 

Foreløpig termin er 3 mars <3 Måtte spiren være sterk og glad!

 

Ingen symptomer utenom tunge ømme bryster, men av erfaring vet jeg hva som kommer snikende rundt uke seks, urk.

 

Blir stas å følge dere, leeeenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer jeg hit til dere. Positiv test i dag med termin 2 mars. Har ingen symptomer i det hele tatt. Jeg er veldig glad og nervøs. Dette blir vårt mirakel nr 3...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh! Fantastisk En til, Please!!!!!!!:) så deilig at det klaffet endelig for dere ;) og denne gangen skal det gå bra ;)

 

Gratulerer så mye til deg og beibi2010. Så gøy så gøy ;) ;) ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt har du de samme symptomene MisAlma ;) hihi..

 

Her har jeg mistet alle symptomer egentli.. skal ta en ny test i kveld for å dobbelt sjekke ; p.. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Sniker meg inn her. Har termin ca 28 februar, men ser det er flere her inne med termin akkurat i månedsskiftet.

 

Av symptomer har jeg murringer så tenker hele tiden at nå kommer mensen, selv om testen (dvs. testene) er positive. Har vært trøtt og småkvalm også i dag, men det kan skyldes min ganske kraftige forkjølelse. Blir spennende å se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Venter på vinter :) Vi har alle termin samtidig her inne :P hihi

 

Jeg er hjemme alene idag, kjeder meg. Og er så sykt trøtt at jeg såvidt holder øynene åpne....Og synes tiden går forferdelig seint... :P Vil komme lenger...helst igår!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter å venter på symptomer. Med sistemann kastet jeg opp i uke 3 +5 og trengte egentlig ikke teste for å være sikker. Nå vil jeg føle meg gravid. Ikke bruk dette mot meg når jeg klager på kvalmen om en uke eller to ;) så moro at så mange har termin så tett, blir moro å følge med alle. Det blir spennende på slutten av svangerskapene når alle fødslene starter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle velkomster og lykkeønskninger :) Og gratulerer så utrolig mye til alle her inne som har lykkes! En del kjente og noen nye ser jeg.  Skal bli utrolig gøy å følge dere alle! Og som sagt, nada symptomer her i gården...men vet de kommer, he he.

 

Ha en fin aften, ladys :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beibi2010: Skjønner godt hva du mener, jeg vil også føle meg gravid... Men ser for meg at jeg "angrer" på den tanken når det setter inn for fullt. Jeg kjenner at jeg er litt småkvalm, men ikke noe sånn plagsomt at jeg irriterer meg over det :)

 

Gleder meg også til å være "sammen" med dere alle frem til mars 2014 :) Vi kommer vel til å "poppe" dag etter dag, som på et rullebånd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sniker jeg meg inn her. veldig usikker på termin pga evig lang syklus (siste mens 2.mai og først på fredag fikk jeg en tynn strek på g-test)! Men regner med at jeg hører til her.

Mange kjente nick så ser ut som at mars blir en god månde for mange som har ventet lenge :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så moro at det stadig kommer flere inn her:) jeg mener jeg kan føle litt vondter i pupper i dag, hurra. Var kvalm i ca 2 min i dagtidlig. Jeg velger å legge godviljen til og tenker det er gravidsymptomer. Hehe. Første legetime er bestilt, så nå er jeg klar for de neste spennende månedene. Mannen ble kjempe glad og er så utrolig søt og oppmerksom. Dette blir bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg plutselig med i denne klubben (eller Februar-klubben alt etter hvilken kalkulator som blir brukt). Foreløpig termin alt mellom 28.feb og 3.mars. Er det noen her inne som vet når man kan bestille UL for å sjekke om det er et hjerte som slår. Hadde en MA tidligere, og da gikk jeg lykkelig uvitende helt til uke 12. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom det litt blod hos meg :( håper virkelig at det går bra allikevel. . Blødde litt i starten med siste mann, men det er ikke moro med uvissheten. Har god følelse så lenge jeg ikke har vondt. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, Beibi2010! Krysser alt jeg har for at det er helt ufarlig..mange som blør jo litt i starten. Dett skal gå så bra skal du se, og godt at du beholder gofølelsen. Jeg får angst nesten hver gang jeg går på do!

 

Går bare rundt i min rosa boble her med minien på hele to millimeter :wub:  Tussete? Dessverre ja!

 

Lurer på når symptomene skal dukke opp da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk du, for omtanken.. Jeg tror det går helt fint siden jeg har ikke vondt. Jeg får også fragmin som er blodfortynnende og har stått på albyl-e helt til positiv test. Så jeg har nok lettere for å blø enn andre. Er jo klart litt nervøs da, men hadde små blødninger hele første og deler av andre trimester sist og det gikk jo fint:)!! Jeg tenker det hjelper å tenke positivt for hvordan jeg har det og skuffelsen om det skulle gå galt blir jo like stor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at det kommer flere marsmødre inn til oss :-) gratulerer og velkommen ;)

 

Jeg tok en ny gtest i dag ettermiddag ( litt på gøy) og den ble veldig positiv så straks jeg dyppa din i urinen :P...lurer på når symptomene slår inn.. Jeg hååper jeg slepper unna kvalme/hypermesis.

 

Noen her som har hatt hypermesis i sine tidligere svangerskap?

 

Morsomt at alle her inne hittil har termin 27 feb til 03 mars ;) dette blir veldig spennende!!!

 

Hvor kommer folk fra her inne? Jeg er selv fra Bergen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, beibilykke, du måtte komme fra Bergen ;) Var vel ikke noe overraskelse at vi var "lik" der også :P

 

En til, jeg er også forelsket i den lille millimeteren :wub: Skjønner godt hva du mener :)

 

Beibi2010, håper det går bra. Men hvis du selv har en god følelse så gjør det sikkert det :)

 

Velkommen og gratulerer Mathja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere fra Bergen ser jeg :) Ja, da får vi treffes vuggende og huffende i gangene på Haukeland vi da, om åtte måneder, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er duuu også fra Bergen En til? Så artig! Hvor gammel er du igjen?

Håper virkelig at vi homper rundt sammen på Haukeland om 8 mnd ja :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe mer blod :) tørr å senke skuldrene litt nå. Har tatthcg i dag og ny bblodprøve på fredag. Etter det er det bare å vente. Fastlegen mener det er heller vanlig å blø litt i starten. Går som regel bra om det ikke er vondt og mye blod... jeg måtte finne meg i å blø litt siden det var ekstra vanlig på fragmin... åååå som jeg gleder meg til uke 12, og etter UL:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...