Gå til innhold

MARS 2014 baby :-)


beibilykke

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått bekreftet at jeg er gravid! ;)

 

Termin i begynnelsen av mars!

 

Alle dere andre mars mammaer kom inn hit så vi kan bli kjent og dele dette sammen oss likestilte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ut i fra terminkalkulatoren jeg bruker får jeg termin 1 mars ved mens men 3 mars ved unnfangelse ;)

 

Gleder meg til flere av dere joiner meg. Dere kommer vel i løp et av ukene som går nå ;) knis...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 tester sier jeg er gravid  :)  4 billigtester og 1 clearblue med ukeindikator. Ifølge terminkalkulatoren er jeg 3+4 på vei og termin 5.Mars  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Dette blir våres andre ;) har ei jente på 3 år og 7 mnd ;)..

 

Så det er jo en stund siden. Så spenningen og alt som Hører med er på en måte som jeg aldri har opplevd det før.. hihi.. så det er kjekt!

 

Men gruer meg litt og kjenner jeg. Hadde hypermesis i sist svangerskap å det er grusomt.. så håper at det går bedre nå. Var forøvrig og trente i dag tidlig. Føler meg sprek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg skal hoppe inn her eller i februartråden... Men det er ikke så nøye, jeg ER her :wub:

Hei igjen beibilykke ;) Må jo følge med deg. Vi har jo hatt en identsik ventetid du og jeg ;)

 

Aner ikke hva jeg skal stole på, har fått opp termin i fra 27. februar til 2. mars...

Endret av MissAlma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi. Ja! Kjekt at du kommer inn her ;) så kan vi følge hverandre. Har fått termin fra 27 feb til 3 mars så tiden vil jo vise ;)

 

Greit å starte en ny gruppe tenkte jeg.alle på februar er jo så godt i gang, så sikkert litt vanskelig å bli med i den gruppa ; p..

 

Nå venter jeg egentli bare på kvalmen. Håper den uteblir.. :P..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som jeg også kan hive meg på her! :-) skulle egentlig ringt Fertilitetssenteret i haugesund for og si jeg hadde mensen i dag, og kåmmt igang med mitt 3. prøverørsforsøk! Men plutselig har vi vist klart det på egenhånd! :-) er overøykkelig, men tør ikke helt å slippe frykten i og med at vi har vært igjenom litt av hvert! Fikk min, ....eller mine første positive tester i går! Og har vell hatt 4 positive i dag! :-D kan bare ikke tro det! Terminen min blir runt 3. Mars! Fantastisk tid å få baby på! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Egentlig ikke her heller. . :/.. hihi.. gøeder meg sånn til etter uke 12. Og jeg gleder meg vilt til ultralyd ;)

 

Noen som har tenkt over om dere vil vite kjønnet ved ultralyd? !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi kan vertfall puste litt ut når vi paserer uke 12! :-)

 

Jeg er så nyskerrig at jeg hadde aldri klart å gå 9 måneder uten å vite kjønnet! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten missAlma. Tipper vi føder samme dag :) haha.. ; p.

Haha, nei det hadde ikke forundret meg ;) Vi får følge med hverandre :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så mye symptomer her enn. Har hatt ømme bryster siden litt etter EL, og de er store og struttende ;) Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i mye luft og oppblåst, hatt veldig ømme pupper og de er tunge. Men det har gitt seg litt. Ellers har jeg merket at om jeg spiser et f.eks middagsmåltid, så blir jeg stapp mett og uvell etter på.

 

Litt trøtt, men det er jeg vel egentlig ofte uansett :P.. Hehe..

 

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Jeg har ikke hatt noe særlig ømme bryster, men føler de er blitt større ja! :-) så her jeg endel murringer/stikninger og springer MYE på do! Så er jeg trøtt ja! :-) ellers bare fint! :-)

 

Er utrolig spennende og nervepirrende dette hær! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vert og tatt blodprøve for og se om hcg nivået er som det skal! Så nå krysser jeg fingrene til jeg gpr svar i morgen! :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...