Gå til innhold

☆★September-Schnupper★☆


sunfly

Anbefalte innlegg

Ser ut som jeg skal joine dere! Missforstå meg rett, men skulle ønske jeg slapp! :-D jeg holder vist på og abortere! Eller jeg går og venter på og abortere....! Skulle vert 6+3 i dag, men har bare hcg på 781! :-( så nå venter jeg på nok en blodprøve og ul, men fikk beskjed om at det var VELDIG liten sjangs for at dette gikk bra! Hadde d ikke vert for alt dette skulle jeg begynt med spray nå på torsdag, men men! Må først få ut dette her, så regner jeg med at jeg må ha en syklus til før jeg får komt i gang igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei Lovise83......dette er helt feil. Jeg tenkte at du hadde klart det nå jeg. Er det helt sikkert at alt håp er ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tror nok det! Skal på ul på onsdag gor en siste sjekk! Har hatt liten hcg stigning!

Dag 16: 77

Dag 18: 124

Dag24: 481

Dag 30: 781

Dag 33: 1105!

 

Håpte og trodde også at jeg skulle få det til nå! Dritt altså! Var på ul på mandag( 6+2) men det var for tidlig å se noe sa han! Han fant noe inni der på 8,75 mm, som forsåvidt kan stemme med størrelse, men siden det var så tidlig kunne han ikke si om det var en eggpose eller en slimklump! Men uansett er det ikke mye håp med den lave hcgen på dag 33! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde jeg utslag på el test for to dager siden og vi håper på flaks denne gangen slik at vi kan skippe ivf maset.....hehe....planlagt start spray blir ca. 12 august tenker jeg....skal ha en syklus til for å slippe så kang tid på spray oga ferieavvikling....du da....neste er fersk eller frys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som jeg havner her istedenfor augustgruppa. Skal ha kort regime i august og antar uttak blir første uka i september. Blir spennende, blir første forsøk i privat regi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja stå på! ;-) er vist ikke veldig viktig hvor høy den er, men skal doble seg hver 2.-3. dag! Noe min da absolutt ikke har gjort! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det, Lovise83?

Har du funnet ut noe mer eller har spiren klart å klamre seg fast??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vist bare aldri bli noe klokere på dette her!!! Var sååå sikker på at han skulle sende meg til stavanger for å få cytotec, men det ble der da ikke! Han mente at om jeg var etpar uker mindre på vei, så såg det helt normalt ut! Men jeg kan ikke få det til og stemme! For jeg kjente eggløsning 8. Juni og testet positivt 21. Juni! Så det vil si om jeg er to uker mindre på vei, så fikk jeg positiv test bare 3-4 dager etter eggløsning....! Er det mulig da? Åh! Blir gal av dette her! Nå tar gynekologen min ferie, og fastlegen skal følge meg opp i mellomtiden! Skal til han i morgen + nok en blodprøve....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her jeg også. Etter fryseforsøk i begynnelsen av juli med to befrukta egg og ingen som festet seg så kan man vel ikke gjøre annet enn å se framover å håpe på at neste runde er runden der alt klaffer og spiren sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du noe mer Lovise???

Jeg startet forrige mens 20. Juni og har regelmessig mens. Pleier i tillegg å spotte fem dgr før i tillegg. Har ikke sett noe til verken spotting eller tanta og en billigtest i dag hadde en svaak strek nummer to.....tenk om det har gått av seg selv nå....tør nesten ikke håpe. ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sant???? :-) så fantastisk!! :-) var jo det du bestemte deg for! :-D åååå! Ble glad på di e vegne!

 

Jeg spontanaborterte i går! :-( kom hjem fra kaptein sabeltann show kl 03.00 på fredagsnatta, og våknet kl 06.30 lørdags morning med rielignende smerter! Lå å vrei meg og sprang på do! Etter 1,5 time plupset det eg klump i do, og smertene ga seg! Nå blør jeg litt som en vanlig mens( litt mindre) egentlig er jeg bare lettet over at kroppen ordnet opp selv denne gangen! Og forhåpentlig er alt ute! Må ringe legen å få time til ul og gå sjekket det!

 

Å, jeg krysser fingrene kjempehart for deg sunfly!! :-) er helt sikker på at du er gravid! :-) bare synd vi mister deg i septembergjengen da! ;-) har jo en plan om å bli gravid igjen med en gang jeg også! :-) men gikk 2 år mellom de to gangene jeg har vert gravid, så ser ikke den store sansynligheten men....! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok billigtest i dag...blendahvit....men ikke tegn til spotting eller mens enda så må svi av ny i morgen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoho!! Her er det nedtelling til spraying som skal begynne 6 august!!! JUHUUU!! Jeg er klar som bare det nå!!

 

så leit at du mistet louise!! jeg vet godt hvordan det føles.. så jeg ber deg om å gråte ut, utsett deg for alt det vonde, så du får leget hullet i hjertet ditt så fort som mulig!!

 

så spennende sunfly!!! følger med her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles blendahvit test i dag...er på syklusdag 34. Vanlig syklus er på 31 dgr med spotting fra ca syklusdag 26. Hadde skyggestrek på gravitest for to dager siden. Ikke tegn til mens. Hva skjer a?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå! D var domt! :-( men vist du hadde positiv test kan det jo ha vært kjemisk! Det hadde jeg rett før jeg ble gravid på naturlig måte! Så stå på! ;-) KOS dere i sommer! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjedelig sunfly :( MEN det er uansett IkKE lenge til forsøK!

 

så vær flink pike og spis vitaminer, så kommer spira om en knapp måneds tid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så skuffet....atter en gang......denne berg og dalbanen er jævlig! !!!!

Vel, vel. Venter nå på å komme ordentlig i gang med mens og regner med oppstart spray ca. 17. August. Har dere andre begynt med spray enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forstår absolutt at du er skuffa sunfly! så mange tanker og ting om fremtiden som man rekker å tenke på de få timene/dagene er helt utrolig... uansett om man holder tilbake eller ikke... så er det klart at skuffelsen er stor! Men du er jo heldig med at du skal rett i forsøk nå, synes i hvertfall jeg!

 

og hvis ikke jeg husker feil, så har du allerede fler enn et barn, som du kan trøste deg med så lenge, helt til du er blitt gravid!! prøv å kose deg i sommervarmen :)

B)  :rolleyes:  :D  :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...