Gå til innhold

***Tråd for oss som har prøvd lenger enn 6 mnd***


Nemo_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å kjære vene!! Det står virkelig gravid 1-2!!!!!! :) :) :) :) :) :) Jeg tror ikke helt på det...Men nå har jeg to billig strimler og en digital som sier at jeg er GRAVID!!!! :) Må den lille spiren klamre seg hardt og godt fast <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjære vene!! Det står virkelig gravid 1-2!!!!!! :) :) :) :) :) :) Jeg tror ikke helt på det...Men nå har jeg to billig strimler og en digital som sier at jeg er GRAVID!!!! :) Må den lille spiren klamre seg hardt og godt fast <3

 

GRATULERE!!! :-D Så herlig at en av oss som har prøvd så lenge tester positivt. Da er det håp for oss andre også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjære vene!! Det står virkelig gravid 1-2!!!!!! :) :) :) :) :) :) Jeg tror ikke helt på det...Men nå har jeg to billig strimler og en digital som sier at jeg er GRAVID!!!! :) Må den lille spiren klamre seg hardt og godt fast <3

 

GRATULERE!!! :-D Så herlig at en av oss som har prøvd så lenge tester positivt. Da er det håp for oss andre også!!

tusen takk :) Det er håp for alle!! :) Det jeg gjorde annerledes etter sex denne gangen var å stå på huet sånn halvveis i ti minutter!! Hehe :) Har hatt en Ma for ett år siden så skal komme meg avgård til legen for å ta no blodprøver så fort som mulig :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende Nemo ;)

 

Velkommen Dossa! Kjekt å se deg her også ;)

 

Spør her også jeg:

Hva tror dere damer?

Positiv EL test i 17-tiden i går, murringer og litt vondt der.

I dag tidlig våknet jeg kl 5 (litt før jeg vanligvis temper), da var tempen sunket sånn som den bruker gjøre rett før den skyter i været. Tok en EL test nå, den var negativ. Tror dere at jeg hadde EL i går og at tempen bare går ned før opp, eller kan jeg ha hatt EL i dag morges?

 

Imorgen tidlig tenker jeg ganske sikkert at tempen bør fyke til værs....

 

Jeg har aldri tempet så aner ikke, men hvis du har sex annen hver dag har du ihvertfall gjort det du kan;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjekt at den digitale bekrefter gravid!!! Woho! Da må vi andre bare følge etter (og stå på hodet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig kjekt at den digitale bekrefter gravid!!! Woho! Da må vi andre bare følge etter (og stå på hodet;)

ja, nå er jo jeg sikker på at det er det som hjalp!! Hehe :) stod ikke helt på hodet sa, men hele kroppen oppetter veggen....haha, jeg er ikke så gæren som jeg høres ut altså :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder prøving blir vi vel litt små tussete og rare alle mann. Ihvertfall etter så lang tid;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jabadabadu :wub: Så fantastisk Nemo!!!!

Gratulerer så masse!!!! Og jeg stemmer i at alle på tråden følger etter :D :D :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jabadabadu :wub: Så fantastisk Nemo!!!!

Gratulerer så masse!!!! Og jeg stemmer i at alle på tråden følger etter :D :D :D :D :D

Tusentusen takk :) Dere SKAL følge meg videre til 1.trimester, dermed basta!! :) jeg har vært på volvat og tatt blodprøver idag, hcg stigning! Skal tilbake på mandag og ta ny :) Også innvendig ultralyd på onsdag for å se om spiren sitter der der skal...blir en nervepirrende uke!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også med på denne lykketråden! :D

 

Prøver på nr tre - sånn ca i pp 24, så satser på at den sitter nå ;)

 

Og Grattis igjen, Nemo! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, prøver på nummer en og er nå inne i 11 pp. Mannen er selvfølgelig bortreisr store deler av helga, men håper vi får lagt in en aksje eller to likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 38 i denne syklusen og jeg blir mer og mer sur på kroppen min. Negativ test i dag igjen. Håpløst å finne lesefokus værtfall. Småblødnningene har også gitt seg og jeg lurer på om det kan ha vært en el-blødning eller festeblødning. Ja jeg vet at jeg tenker for mye. Skulle ikke mensen komme så blir det ny test på torsdag, om jeg holder ut å vente så lenge..

 

Hvordan går det med dere andre?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verbena - leste nettop et sted at festeblødning er ganske sjelden, og jeg har ikke hatt dette i mine to svangerskap. Så kanskje det er el?

 

Cd 6 her i dag og tanta såvidt ute av huset. Så her begynner vi å øve på babylaging i dag! :D Føler på meg at denne gangen sitter spiren, hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig å se deg her Cayenne :D

Tihi du sier at spiren sitter nå ;) det sier jeg hver mnd også :P haha men en dag må den da for pokker sitte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nytter ikke og kun ligge med pute under rompa, hele kroppen må oppetter veggen!! :P Å fy så menssmerter jeg har idag...går og sjekker etter tanta hvert 10. Minutt! Streken blir sterkere og sterkere på billig strimlene for hver dag nå...Det er vel et godt tegn!!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...