Gå til innhold

***Tråd for oss som har prøvd lenger enn 6 mnd***


Nemo_

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner deg godt, jeg tørr heller ikke håpe om dagen, prøver å tenke på andre ting, blir så skuffa. lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøven de fortsatt venter på svaret på, er progesteron. Har fått time 17. juni, for da regnet sekretæren mef at svarene var kommet... angrer på at jeg tok det offentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok blodprøver og leverte sædprøve 2.mai og 22.mai hadde vi time på sykehuset der vi fikk svar på de prøvene og der ble tatt innvendig ultralyd. Ekstrent imponert over hvor kort tid det tok. Ble forespeilet ventetid på 2-4mnd for å få legetime etter blodprøvr og sædprøve, prøvesvar gis bare ved time sa de.

Det var ikke verst!! :) Pleier nok å være lengre ventetid!Litt fra ste til sted sikkert....:)

 

Ja vi var nok super heldige. Mannen i huset er overbevist om at jeg ikke får begynt på medisinene engang. Ikm var på søndag og fremdeles ingen mens her i huset. Spotet litt lørdag-tirsdag, men nå ser det ut som at det har gitt seg. Kanskje funket det med innvendig ultralyd akkurat ryndt eggllsning :-P

test????:) spennende!! Jeg tester i morra tidlig!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok blodprøver og leverte sædprøve 2.mai og 22.mai hadde vi time på sykehuset der vi fikk svar på de prøvene og der ble tatt innvendig ultralyd. Ekstrent imponert over hvor kort tid det tok. Ble forespeilet ventetid på 2-4mnd for å få legetime etter blodprøvr og sædprøve, prøvesvar gis bare ved time sa de.

Det var ikke verst!! :) Pleier nok å være lengre ventetid!Litt fra ste til sted sikkert....:)

 

Ja vi var nok super heldige. Mannen i huset er overbevist om at jeg ikke får begynt på medisinene engang. Ikm var på søndag og fremdeles ingen mens her i huset. Spotet litt lørdag-tirsdag, men nå ser det ut som at det har gitt seg. Kanskje funket det med innvendig ultralyd akkurat ryndt eggllsning :-P

test????:) spennende!! Jeg tester i morra tidlig!

Testa på mandag, men intet utslag. Blir vel å ta en ny i morgen eller fredag. Grusomt vanskelig å lese til eksamenene mine nå kjenner jeg :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har EL as we speak :) Positiv test tidligere og nå verker det veldig nedi der. Veldig spent.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har EL as we speak :) Positiv test tidligere og nå verker det veldig nedi der. Veldig spent.....

da vet du hva du har å gjøre!!!:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok blodprøver og leverte sædprøve 2.mai og 22.mai hadde vi time på sykehuset der vi fikk svar på de prøvene og der ble tatt innvendig ultralyd. Ekstrent imponert over hvor kort tid det tok. Ble forespeilet ventetid på 2-4mnd for å få legetime etter blodprøvr og sædprøve, prøvesvar gis bare ved time sa de.

Det var ikke verst!! :) Pleier nok å være lengre ventetid!Litt fra ste til sted sikkert....:)

Ja vi var nok super heldige. Mannen i huset er overbevist om at jeg ikke får begynt på medisinene engang. Ikm var på søndag og fremdeles ingen mens her i huset. Spotet litt lørdag-tirsdag, men nå ser det ut som at det har gitt seg. Kanskje funket det med innvendig ultralyd akkurat ryndt eggllsning :-P

test????:) spennende!! Jeg tester i morra tidlig!

Testa på mandag, men intet utslag. Blir vel å ta en ny i morgen eller fredag. Grusomt vanskelig å lese til eksamenene mine nå kjenner jeg :-P

litt FOR spennende!!! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med testing;) håper på positiv!

Jeg ringte gyn i dag og alle foreløpige tester så bra ut. Da er det tilbake dag 3 i neste syklus. Håper jo jeg slipper det. Men er blitt veeldig pessimistisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med testing;) håper på positiv!

Jeg ringte gyn i dag og alle foreløpige tester så bra ut. Da er det tilbake dag 3 i neste syklus. Håper jo jeg slipper det. Men er blitt veeldig pessimistisk..

har mannen din testa seg? Jeg har også blitt veldig pessimistisk...Men det er neimen ikke så rart heller...mnd etter mnd med blanke tester :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på hvis jeg får lov :)

 

Har vært prøver i 3 år på nr 4. Ting tar tid gitt :P

 

Har tre unger som alle satt på første forsøk :) Vært utrolig heldig der!!

 

Hadde en EXU i april 11, hvor jeg måtte fjerne den ene egglederen min.

 

Tatt pergo uten hell og ulike tester, alt er bra og det er ingenting som skulle tilsi at jeg ikke blir gravid.

Må bare ta tida til hjelp skjønner jeg.

En dag veit jeg at det blir min tur til å få en positiv test :D

 

IKM 13 juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har EL as we speak :) Positiv test tidligere og nå verker det veldig nedi der. Veldig spent.....

da vet du hva du har å gjøre!!! :)

Hihi...Done ;) Spent p åå se om temp har steget imorgen, hvis ikke er det vel imorgen jeg har EL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på hvis jeg får lov :)

 

Har vært prøver i 3 år på nr 4. Ting tar tid gitt :P

 

Har tre unger som alle satt på første forsøk :) Vært utrolig heldig der!!

 

Hadde en EXU i april 11, hvor jeg måtte fjerne den ene egglederen min.

 

Tatt pergo uten hell og ulike tester, alt er bra og det er ingenting som skulle tilsi at jeg ikke blir gravid.

Må bare ta tida til hjelp skjønner jeg.

En dag veit jeg at det blir min tur til å få en positiv test :D

 

IKM 13 juni.

klart du får lov, velkommen skal du være :) Håper vi alle sitter med positive tester iløpet av 2013!!! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mannen må vel også sjekkes snart.. Han sier han gjør det hvis det blir heeelt nødvendig.. Men får vente noen uker til jeg er ferdig testet.. Hvor lenge tar det å få svar på mannen?

 

Velkommen Dossa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ test i dag igjen. Så da er jeg på dag 36, med negativ test og ingen mens. Mildt sagt sur og irritert på kroppen min. Bare å vente på mensen nå sånn at jeg kan begynne å ta medisin så kanskje man får et lite håp om å bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag igjen. Så da er jeg på dag 36, med negativ test og ingen mens. Mildt sagt sur og irritert på kroppen min. Bare å vente på mensen nå sånn at jeg kan begynne å ta medisin så kanskje man får et lite håp om å bli gravid.

Dårlig gjort av kroppen din å tulle sånn med deg :wacko: *Trøsteklem*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg klarte forresten å la være å teste i dag tidlig!!! Det kom en stor nys i dag tidlig da jeg stod opp og da stakk det skikkelig til i høyre siden i magen....Det skjedde sist jeg var gravid....Er da lov å håpe da!!!hehe :) Klarer jeg å holde meg unna testing nå så gjør jeg det! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Nemo ;)

 

Velkommen Dossa! Kjekt å se deg her også ;)

 

Spør her også jeg:

Hva tror dere damer?

Positiv EL test i 17-tiden i går, murringer og litt vondt der.

I dag tidlig våknet jeg kl 5 (litt før jeg vanligvis temper), da var tempen sunket sånn som den bruker gjøre rett før den skyter i været. Tok en EL test nå, den var negativ. Tror dere at jeg hadde EL i går og at tempen bare går ned før opp, eller kan jeg ha hatt EL i dag morges?

 

Imorgen tidlig tenker jeg ganske sikkert at tempen bør fyke til værs....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg klarte forresten å la være å teste i dag tidlig!!! Det kom en stor nys i dag tidlig da jeg stod opp og da stakk det skikkelig til i høyre siden i magen....Det skjedde sist jeg var gravid....Er da lov å håpe da!!!hehe :) Klarer jeg å holde meg unna testing nå så gjør jeg det! :P

 

Krysser fingra for deg!!!!

Flink du er som ikke tester sjøl om du virkelig har lyst ;)

Denne pp kan være din :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Dossa :)' timestamp='1370519867' post='145414155]

jeg klarte forresten å la være å teste i dag tidlig!!! Det kom en stor nys i dag tidlig da jeg stod opp og da stakk det skikkelig til i høyre siden i magen....Det skjedde sist jeg var gravid....Er da lov å håpe da!!!hehe :) Klarer jeg å holde meg unna testing nå så gjør jeg det! :P

 

Krysser fingra for deg!!!!

Flink du er som ikke tester sjøl om du virkelig har lyst ;)

Denne pp kan være din :wub:

Tusen takk Dossa :) Det er sikkert ingenting....Men....Fikk da et liiiiiiite håp hvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuuud!!! Jeg klarte ikke dy meg, tok en billigstrimmel, og den er svakt positiv!!!!!!!svak, men ser den godt....Er det sant? Kan det være noe feil med testen???? Nå ble jeg glad og redd på samme tid!!! :) Tar en digital når jeg må på do igjen, tørr ikke stole kun på billigstrimmel...kryss fingra for meg a!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, et lite hurra Nemo!! Krysser fingre!!:):) jeg har ikm samtidig som deg:) håper jeg også kan slippe jubelen løs om et par dager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, et lite hurra Nemo!! Krysser fingre!!:):) jeg har ikm samtidig som deg:) håper jeg også kan slippe juibelen løs om et par dager:)

Jeg er helt i hundre jeg nå...har aldrialdri fått falsk positiv så nå er det lov å håpe :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yei!!! Så spennende! Gratulerer! Det må være herlig etter så lang tid! Har du noen symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Ja, detta er superspennende!!!! Tørr ikke tro på det enda jeg altså....Tok en digital istad, men da kom det bare opp en bok..så den var jo ikke brukenes! Kjøpt ny nå som jeg tar ikveld! :) Har akkurat de symptomene som jeg har hver syklus etter el...menssmerter innimellom, litt ømme pupper...også har jeg vært no ekstremt trøtt de siste dagene...sovner hvor som helst, når som helst bare jeg setter meg nedpå litt! Også stikker det til i halebenet innimellom...men det er også vanlig mellom el og ikm...litt mindre vondt nå enn det pleier! Nå er jeg spent på hva den digitale testen sier...jeg bør kanskje prøøøøve å vente til i morra tidlig???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...