Gå til innhold

Ble visst jaga fra Oktober til November etter UL idag jeg ;)


Trultemor85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Velkommen hit :) Jeg kommer nok til å bli jaga fra november til desember, men vil uansett holde meg her inne da uL alltid tar feil med meg ;) Novemberbaby blir det uansett, om ikke det skulle bli en prematur oktoberbaby. Med begge de første to ble jeg satt tilbake 2 og 3 uker på UL og de ble født hhv. 2 og 3 uker før den terminen ;) De veide like mye (2950 og 2900) og så helt fullbårne ut, så UL stoler jeg ikke på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit :) Jeg kommer nok til å bli jaga fra november til desember, men vil uansett holde meg her inne da uL alltid tar feil med meg ;) Novemberbaby blir det uansett, om ikke det skulle bli en prematur oktoberbaby. Med begge de første to ble jeg satt tilbake 2 og 3 uker på UL og de ble født hhv. 2 og 3 uker før den terminen ;) De veide like mye (2950 og 2900) og så helt fullbårne ut, så UL stoler jeg ikke på :P

 

Såpass ja. Hehe. Det forstår jeg ;) har vært bare på overtid jeg da. Men vil prate med de og si jeg ikke vil gå 14 dager over denne gangen. Synes det er for lengde. Og siden jeg ble flytta tilbake, kan det jo hende drt blir altfor lenge over, hvis mens termin stemmer mest. Hehe.

 

Men satser uansett på slutten av Oktober :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit :) Jeg har fått mine 12 og 16 dager før, så med menstermin 15.november og termin etter UL uke 12 8.november så går jeg for en liten Frankenstein på Halloween ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen, da bytter vi plass ;) Jeg ble flyttet til 31.oktober, men blir nok å holde meg her i novembergruppa likevel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Ble og flytter over til november:) men fått 2 og 3 uker før di andre gangene så blir nok okt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...