Gå til innhold

Desemberbabyene er i 2. Trimester!! <3


Lykketroll13

Anbefalte innlegg

Da er vi endelig noen få som kan hoppe inn her. Gleder meg til dere andre kan slå følge!

 

12+2 for min del. Fortsatt litt kvalm, men har hatt flere gode dager og klarer endelig å spise noenlunde normale måltider igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 12+1 :)

 

Jeg også er fortsatt uvel på kvelden, men jeg også har dager som er bedre enn andre. Har ikke vært så ille i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, eg har jo faktisk glemt å "flytte" meg over hit, hehe... Likte meg så godt i 1.tri... Naida, kjekt at det går på fram med oss ;-) Kvalmen har endelig letta litt, men den extreme trøttheten henge igjen endå... Men gleda meg t å begynne i min svært så sosiale jobb igjen i beg på juni. Savne passasjerar og kollegaer... Eg e idag 12+5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppe over her idag jeg :) ENDELIG!!!

Har ventet på denne dagen lenge nok nå :P

Akkurat 12 uker idag :) men henger nok litt her og litt i 1. Trim enda, syns vi var en fin gjeng der så vil høre hvordan det går med de andre frem til de flytter over :)

 

Kvalmen er her enda, men ikke like ille som før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen! Ingen tvil om at du er gravid i hvertfall! Håper det gir seg snart. Synd med Korsika-turen din. Det legger uansett litt demper på ferien å måtte være så påpasselig med maten hele tiden. Selv lengtet jeg etter bløtkokt egg og salat hver dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig!!! Jeg er 12+5 i dag:) er fortsatt nervøs for at dette ikke skal gå den riktige veien da jeg var og tok morkakeprøve nå på onsdagen...så det betyr at jeg må vente 1 uke på hurtigtesten og 2 uker på utfyllende svar.... Så nå håper jeg disse dagene bare flyr av gårde;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen! Ingen tvil om at du er gravid i hvertfall! Håper det gir seg snart. Synd med Korsika-turen din. Det legger uansett litt demper på ferien å måtte være så påpasselig med maten hele tiden. Selv lengtet jeg etter bløtkokt egg og salat hver dag!

 

 

Ja veldig kjedelig! Når skal dere dit? Vi skulle vært i ajaccio i midten av juli... Satser på at det blir fint sommervær på hytta istede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja veldig kjedelig! Når skal dere dit? Vi skulle vært i ajaccio i midten av juli... Satser på at det blir fint sommervær på hytta istede :)

 

Skal ikke til Korsika, men har nettopp vært i Italia. Heldigvis var de verste kvalmen (nettopp) gått over og formen var såpass bra at vi fikk sett det vi hadde planlagt. Ble mye gåing og jeg var dautrøtt tidlig på kvelden. Men en nydelig tur likevel. :)

Hytta blir sikkert kjempekos. Akkurat nå er du og babyen viktigest. Syden kan dere ta igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørketreet

Jeg kommer snart inn her jeg også!

Ifølge tidlig UL er jeg 12 uker i morgen, men ifølge termin-kalkulatoren er det ikke før på onsdag... Det frister å bruke den dagen de sa på tidlig UL, jo tidligere jo bedre! men har dere peiling på hvilken jeg skal følge? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja veldig kjedelig! Når skal dere dit? Vi skulle vært i ajaccio i midten av juli... Satser på at det blir fint sommervær på hytta istede :)

 

Skal ikke til Korsika, men har nettopp vært i Italia. Heldigvis var de verste kvalmen (nettopp) gått over og formen var såpass bra at vi fikk sett det vi hadde planlagt. Ble mye gåing og jeg var dautrøtt tidlig på kvelden. Men en nydelig tur likevel. :)

Hytta blir sikkert kjempekos. Akkurat nå er du og babyen viktigest. Syden kan dere ta igjen.

 

 

Begynner visst å bli senil også nå, blandet deg med et annet nick :)

Italia er fantastisk! Bra kvalmen roet seg slik at dere fikk en fin tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi:)) nå går det fremover:)) 12+3 i fag og syns egentlig 1 tri har gått kjempe fort:) formen er egentlig kjempe bra og vært det hele veien så håper at det fortsetter sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hurra! 13 uker i dag. Nesten ingen graviditetssymptomer igjen - bortsett fra at jeg er SULTEN hele tiden, og hittil har gått opp 5 kg :( Nå har magen kommet også, og det er jo litt kos, også har jeg kjent liv daglig siden tirsdag og det er veldig stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi, har glemt å komme hit jeg :-D 13+1 i dag. har ikke kjent noe tegn til liv der inne da.. men vet det kan komme når som helst. :-D kvalmen er borte, trettheten har lettet å energien kommet litt tilbake. Men det hersens bekkenet tar nyven på alt :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, jenter! Da er jeg her inne også :) Er 12+3 i dag :) Skal på ultralyd i morgen. Gleder meg veldig!

Var veldig kvalm fra uke 6 til 10, og litt i uke 11, men nå begynner det å bli veldig mye bedre. Kjempedeilig!

Ha en fin dag!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppar hit jag oxå. Är 13+1 idag: Var på UL igår o såg den lilla i magen. :D Blev satt fram en dag från den 2:a till den 3:dje. Allt såg bra ut. Blir mitt första barn så det är så spännande o kul att det gått bra denna gång. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Hører hjemme her f.o.m. i morgen :) men smyger litt innom ikveld ;) Var på UL i dag, og hadde grudd meg veldig... Alt var imidlertid i sin skjønneste orden. En liten reke som sprellet rundt! Nå føler jeg at jeg kan nyte graviditeten på en helt annen måte, og har roet meg ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Jeg kommer snart inn her jeg også!

Ifølge tidlig UL er jeg 12 uker i morgen, men ifølge termin-kalkulatoren er det ikke før på onsdag... Det frister å bruke den dagen de sa på tidlig UL, jo tidligere jo bedre! men har dere peiling på hvilken jeg skal følge? :lol:

 

UL termin som gjelder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørketreet

Jeg kommer snart inn her jeg også!

Ifølge tidlig UL er jeg 12 uker i morgen, men ifølge termin-kalkulatoren er det ikke før på onsdag... Det frister å bruke den dagen de sa på tidlig UL, jo tidligere jo bedre! men har dere peiling på hvilken jeg skal følge? :lol:

 

UL termin som gjelder :)

 

Hurra :D 12+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer jeg å inn her :D Er 12+2 i dag,har vært på ul i dag.Å alt var slik det skulle være med de to små :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippiiiii! Da har jeg endelig bikka de magiske 12 ukene! Nå må vel alt gå bra? Jeg merker ikke så mye da, innimellom er jeg faktisk usikker på om det er noen der. Men idag er det kontroll hos legen, så får kanskje høre hjertelyden da. Hååååååååååper det...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tuttemor

12+0 i dag =)

 

UL til mandag for å sjekke hvordan det står til ! har vært på UL 2 ganger allerede, hadde noen småblødninger i ca en uke (uke 10) =/

 

Begynner dere å kjenne liv allerede!??!? det trodde jeg var litt tidlig ...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke liv. Ikke så rart, jeg er bare 12+0 idag. Kom forresten nettopp fra kontroll hos legen. Han ville ikke høre etter hjertelyden, fordi hvis han ikke fant den, mente han at jeg ville bli både skuffet og bekymret. Æsj. :(

Ikke kjente han på magen min heller. Litt skuffet nå, merker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tuttemor

Jeg kjenner ikke liv. Ikke så rart, jeg er bare 12+0 idag. Kom forresten nettopp fra kontroll hos legen. Han ville ikke høre etter hjertelyden, fordi hvis han ikke fant den, mente han at jeg ville bli både skuffet og bekymret. Æsj. :(

Ikke kjente han på magen min heller. Litt skuffet nå, merker jeg...

 

Termin samme sag vi da ? :) 11 desember foreløpig !

Hva , gjorde han ingenting?? så du tok kun blodprøve og urinprøve da eller? har ikke vært på første kontroll enda så jeg aner ikke, men trodde det var vanlig å hvertfall kjenne på magen... :/

Bra, for kjenner ikke noe liv inni der enda jeg heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Jeg kjenner ikke liv. Ikke så rart, jeg er bare 12+0 idag. Kom forresten nettopp fra kontroll hos legen. Han ville ikke høre etter hjertelyden, fordi hvis han ikke fant den, mente han at jeg ville bli både skuffet og bekymret. Æsj. :(

Ikke kjente han på magen min heller. Litt skuffet nå, merker jeg...

 

Hvis det er noen trøst så kjente ikke jeg liv heller, og lite andre symptomer også... Var på kontroll hos lege forrige uke og han ville ikke undersøke annet enn blodtrykk og ta blodprøver. Var seriøst bekymret for MA siden jeg liksom ikke har kjent meg ordentlig gravid. Men, igår var jeg på UL og der var det en liten spire som sprellet ivrig! Alt helt normalt :) sannsynligheten for at alt går bra nå som du er 12 uker er overveldende stor :) Det var beskjeden jeg fikk! Vi bekymrer oss jo mye, og lesing om aborter her på forum hjelper ikke akkurat... Husk, oddsen for at dette går veien er kjempestor! At du ikke kjenner liv så tidlig er også helt normalt :) Dette går bra Lessismore!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...