Gå til innhold

Tro hva jeg skal ta meg til nå da....?

Anbefalte innlegg

Pga fare for premature rier skal jeg nå ut i full sykemelding. Siste arbeidsdag i morgen så jeg får ført over alle saker til vikaren min.

Redd for at dagene skal gå enda senere nå... Siden jeg ikke sover lenger så blir døgnet eviglangt! Og nå skal jeg i tillegg gjøre minst mulig... spent på hvordan dette blir!

Tips til ting jeg kan gjøre for å fordrive tiden mottas med takk:-)

Fortsetter under...

Hehe velkommen til det som var min verden fra uke 26 til 34.....

Fant igrunn ikke på noe spesielt. Ble mye henging på bim, lese bøker og ble skikkelig dreven på å hekle luer og grytekluter etterhvert :D

huff har selv vært sykemeldt i 2 uker nå er i uke 33.. men skal heldigvis tilbake i jobb neste uke 50% :)... jeg har dessverre ingen råd, synes det er gørr å gå hjemme :P.. var ikke det oppmuntrende?! nei kan du strikke o.l?! jeg er jo ikke så gla i å lese så har egentlig bare små styrt hjemme det lille jeg har klart med en ødelagt rygg :P.. tømt oppvaskmaskin, vasket klær o.l... ganske ensformige dager :P

Har du noen hobbyer du liker å drive med?

Her går det en del i strikking, TV-titting osv. Bøker klarer jeg ikke å få noe utbytte av nå selvom jeg elsker å lese til vanlig. Men med omtrent null søvn er det begrenset for hvor klar jeg er i topplokket.

Men det er kjedelig ja! Spesielt når døgnet har godt over 20 våkne timer her.. Huff, fikk du ingen hjelp ang søvnen din når du var inne pga fare for premature rier?

Har du noen hobbyer du liker å drive med?

Her går det en del i strikking, TV-titting osv. Bøker klarer jeg ikke å få noe utbytte av nå selvom jeg elsker å lese til vanlig. Men med omtrent null søvn er det begrenset for hvor klar jeg er i topplokket.

Men det er kjedelig ja! Spesielt når døgnet har godt over 20 våkne timer her.. Huff, fikk du ingen hjelp ang søvnen din når du var inne pga fare for premature rier?

Dårlig med hobbyer gitt.... veldig glad i å lese, men er for trøtt til det for tiden!

Skal inn igjen på sykehuset i morgen for vekstkontroll pga diabetes, og da skal jeg nevne det med søvnproblemene... blir spennende å høre hva de sier!

:-)

Annonse

Se på dårlige tvserier, lage store middagsporsjoner og fryse ned, plante i hagen, gjøre klart barnerom og handle inn om du mangler noe, lære deg å strikke eller hekle hvis du ikke kan det fra før, les bøker, lag en cd med fødemusikk, yoga for gravide som kan gjøres hjemme i stua......

Har vært sykmeldt i 26 uker nå, det er ikke så veldig gøy :( blir mye tid her inne :P

Fotografering er noe jeg er glad i. Man kan ta bilder av så mangt! Særlig når blomstene spirer :)

Ellers kan man strikke og hekle til babyen. Lage innkjøpsliste og bake masse bakverk man fryser ned tl barselbesøk eller bare til helgekos.

Skrive blogg er det noen som liker å gjøre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...