Gå til innhold

Har vært så fokusert på selve svangerskapet at jeg nærmest har glemt at det kommer en baby!

Anbefalte innlegg

Jeg har hele tiden tenkt på meg, meg, meg, på å holde ut og bli ferdig, at tanken på at det tilslutt kommer ut en baby har vært rimelig fraværende. Har overhodet ikke tenkt på hvem det egentlig er som kommer. Før nå, rett før termin.

Flere som har hatt det slik? Kanskje ikke så unormalt å bli til de grader selvfokusert når man sliter maks i månedsvis? Fokuset har vært på å overleve disse månedene rett og slett!

Fortsetter under...

Nesten, jeg har Vært så frisk og oppegående at jeg ikke merker noe til graviditeten bortsett fra sparka osv. Så jeg glemmer at det faktisk er en baby der inne, og at den snart skal ut. Plutselig slår det meg, og jeg får vondt i magen/sommerfugler :) og tenker, hjelp!!

Kom litt over meg i helgen. De to siste kom fem uker før termin uten noen grunn, så har fått beskjed om å være forberedt på det denne gangen også. Har ikke tatt frem eller laget klart noe og har tatt det helt me ro frem til nå, kjenner jeg får litt småpanikk for at det kommer en baby om maks ni uker, eller, fire da viss denne her kommer som de andre.

Her har jeg gått i min egen boble, og plutselig så skal det komme en liten en. Jeg også må si jeg har ikke tenkt så mye på det, før nå:)

Forrige gang hadde jeg det litt sånn, glemte å tenke på barseltid og alle spørsmål og utfordringer og nye ting som kommer med en liten nyfødt.. nå er det andre gangen.. og jeg har glemt minst like mye denne gangen at det kommer et menneske til!! Nå er det nok mest fordi jeg har nok å holde fingrene i med en toåring og full jobb ved siden av graviditeten, men jeg fikk litt åndenød i helgen når jeg begynte å tenke på at det faktisk ER en del som må ordnes nå og!! Jeg er i uke 32, så litt tid er det jo, men gud bedre, plutselig er vi FIRE!!! WÆ! (og jeg har fullstendig glemt hvordan det var å ha en bitteliten baby!!!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...