Gå til innhold

Bekymret! røde prikker i huden på armen :/ hjelp?!

Anbefalte innlegg

Har hatt dette en stund, var hos legen i går men hadde så dårlig tid så glemte det :/

Bare på den ene armen høyre arm er det bitte bitte små røde prikker i huden(ikke utenpå) ?! fra fingrene og helt til skulderen,,, noen som har hatt dette?!

Hva er det isåfall, plages med SV-kløe har det noen sammenheng?!

God helg :)

Fortsetter under...

Jeg har også! Bittesmå røde prikker i huden, og området rundt hver prikk er litt lysere. Bare på høyre arm her også, fra albuen og via baksiden av underarmen og over håndbaken og noen av fingrene. Ingenting på venstre.

Jeg spurte legen, men han kunne ikke si noe om hva det kunne være, bare antok at det var hormonelt. :S

Er også veldig plaget med kløe, men det er OVERALT så jeg ser ikke det i sammenheng med disse prikkene...

Håper det går over av seg selv...

Er også plaget med kløe overalt, var hos legen for å få resept på antihistamminer og kjøpte hvitvask.. er desperat nå :P

så mulig det har noen sammenheng da?! ikke vet jeg, men det høres jo ut som om vi har det samme da :P å satser på at det forsvinner så fort ungen er ute :D..

merkelig at det bare er på en arm.. Jaja ikke alt man skal forstå....

Jeg har prøvd meg såvidt med Eurax, uten at jeg syns det fungerte noe særlig... Men nå har jeg termin i morgen, så satser på at kløen forsvinner når babyen er ute! :) Man kan jo klø seg tullete, det klør overalt, men særlig på hender, inni håndflatene, på føttene, leggene, lår, mage og øverst på ryggen... Har fått noen strekkmerker på magen, og de har jeg klødd så de har blødd :P

Kan jo tenkes at det er en sammenheng, men i tilfelle trøster jeg meg med at da er det jo sant at det er hormonstyrt og at det vil gå over av seg selv. Men helt enig - veldig merkelig at det er bare på den ene armen. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...