Gå til innhold

Dere som har bydd på drømmehuset, men ikke fått det; forsvant den "forelskelses-følelsen" noen gang? :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev et innlegg tidligere i dag om at vi var midt i en budrunde, og jeg var et nervevrak. Nå er det for lengst avklart at vi ikke fikk huset, for det gikk langt over takst. Men jeg kan ikke noe for at jeg fremdeles føler meg tom og ulykkelig... Det var et veldig fint og nytt hus som jeg virkelig var forelsket i.. Men det ble ikke vårt.. HAr helt mistet lysten på å se etter andre hus, vet at vi uansett ikke finner noe lignende sikkert... Men tror dere at denne følelsen noen gang vil forsvinne? Eller vil jeg i lang tid føle at noen har "tatt" huset mitt? Huset som jeg ble så glad i? Har noen andre opplevd noe lignende? Takker for svar!

Anonym poster: be32fb53aaa375e1f49f816f17ba43ab

Skrevet

JA i hvertfall for min del ;-) kjenner godt til den følelsen, men nå er jeg sjeleglad for at vi ikke fikk det andre :-) huset vi kjøpte var mye bedre, nyere og ikke minst mye kjekkere plass (mer unger i nabolaget etc :-) du finner nok drømmehuset ditt! Lykke til!

Skrevet

Jeg har ikke opplevd det, men jeg tipper at det forsvinner neste gang du forelsker i deg et hus. Og ikke by på flere før du finner det rette :D

Lykke til :D

Skrevet

Vi fikk aldri bydd på drømmehuset pga langtidsvikariater og ikke fast jobb.... Det lå ute til perfekt pris også. Nå er det til salgs igjen...... Var 6 mnd for tidlig for oss og vi må igjen bare se på sidelinjen å se det blir solgt :-(

Dette er et hus vi har hatt lyst på i mange år, med stor tomt. Er en del oppussing på huset, men det har stort potensiale. Søren altså, kjenner et skikkelig stikk i hjertet hver gang vi kjører forbi :-(

Skrevet

Seriøst, forelska i et hus? Du trenger hjelp! Hehe,neida bare tuller :) det går nok over. Snart kommer det et nytt hus, som er enda bedre :) Lykke til med jakten på det perfekte huset.

Skrevet

Har du noen gang vært forelsket i et menneske du ikke fikk? Same shit. Det går over og det kommer en ny.

Anonym poster: 5fa2333089167e07207ec6f9248e5061

Gjest vinterbrud
Skrevet

Jeg tenker avogtil ennå på rekkehuset jeg ikke vant visningen på for flere år siden.Men jeg er egentlig glad jeg ikke fikk det,det er mye snø der det ligger og langt til bussen.

Skrevet

Ufff jg kjenner igjen dn følsen :( Du kommer over mn tar sin tid. Og prøv å ikke bli så voldsomt engasjert neste gang, og viktig å huske at dt er 50/50 at huset blir deres. Vi er oxo på utikk etter "drømmehuset" og de første 2 gangene vi tapte i budrunden var jg knust :( Var deppa rett og slett :( Mn nå holder jg litt avstand. Og dt er lurt tro mg ;)

Skrevet

Takk for svar alle sammen! Ja, håper denne følelsen forsvinner, for vi kunne umulig hatt råd til å bo i det huset når prisen ble så høy... Håper det snart dukker opp et nytt drømmehus! :)

Anonym poster: f3b703d3ee5b148979cd0e2531375feb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...