Gå til innhold

Ja, er dere klare for å vise frem kroppene deres på stranda i sommer da? :)


To ute! :)

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg for en gangs skyld kan være stolt av overkroppen. Jeg har gått opp en BH-str og kjenner jeg er fornøyd med den nye str :D og magen blir nok fast og fin i sommer! :)

 

Men jeg er livredd for strekkmerker.. Forrige gang fikk jeg noen få rett over trusekanten, de kom 3 uker før termin.. Håper jeg slipper unna nå!

 

Og underkroppen? Huff.. Den får jeg vel dekke til med et skjørt! ;) Jeg har ikke gått opp mer enn anbefalt, men jeg har trent betraktelig mindre enn det som er anbefalt.. Satser på at magen tar blikkfanget! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blikke akkurat bikiniform her heller 8-) Satser på skjørt og luftige topper. Og godt vær ;-) Liker ikke oppmerksomhet rundt min egen person, så kommer nok ikke til å flashe magen noe særlig :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eeeeelsker kroppen min :D

Har alltid vært liten, tynn og formløs. Da jeg var gravid med guttungen fikk jeg, om jeg får si det selv en så syyyykt digg kropp :D Var suuuper fornøyd med pupper, rumpe og lår. Og nå har det begynt å komme tilbake.. Dessuten trenger man jo ikke holde inn magen pga. manglene sit ups ;) For min del kan sommeren bare komme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også kroppen er fin nå :) Magen står rett fram og synes ikke bakfra. Akkurat som da jeg gikk med jenta mi. Har ikke lagt på meg på rumpe og lår, akkurat som de to andre gangene ;) Det eneste jeg ikke er fornøyd med nå er puppene. Jeg hadde en brystreduksjon etter jeg fikk jenta mi i 2010, og var egentlig fornøyd med størrelsen nå. Nå har de blitt mye større igjen, og jeg synes de er for store. Men jeg kommer nok til å vise meg fram i sommer :) Bare passe på å ikke sole huden altfor mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Uff, jeg føler meg fæl... Har ikke gått opp så mye i vekt (5kg, 25 uker), men er så dvask og slapp i fisken... Har måttet være veldig mye i ro i dette svangerskapet. Første gangen følte jeg meg så fin hele svangerskapet og var stolt i bikini, nå gruer jeg meg for å vise meg foran andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg hatt så stor fin mage som dere har nå, så skulle jeg stolt vist meg frem på stranda! Det er sårt for meg å se mine to venninner som er så gravid som jeg skulle vært:( men sånn er livet.. Lykke til, og kos dere med magene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg hatt så stor fin mage som dere har nå, så skulle jeg stolt vist meg frem på stranda! Det er sårt for meg å se mine to venninner som er så gravid som jeg skulle vært:( men sånn er livet.. Lykke til, og kos dere med magene!

 

Uff, ja, vi får være takknemlige for å være gravide, og ikke klage over sånne ting!! Jeg er så lei meg på dine vegne... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...