Gå til innhold

Når skal novemberdamene på ordinær ul? :)


Me&Mine

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal på UL 7 juni. Skal da være 17+4 tror jeg. Alt for lenge til! Men skal prøve å holde meg i skinnet og ikke bruke masse penger på privat UL denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som tok ultralyd nå sist nevnte noe med ordinær ultralyd rundt 26.juni, så blir sikkert der omkring :) Er vel da 18-19 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor langt på vei var dere når dere fikk time til OUL i posten? Lurer fælt på når jeg skal :) Henvisningen er sendt 15. april. Er i dag 11+4.

Endret av Fiemamma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min sendte henvisning 18. april, jeg fikk svar en uke etter. Er 11+5 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så merkelig! Stussa over at legen ikke spurte hvor langt jeg er på vei, men han hadde journalen min oppe med resultat av UL på skjermen fra sykehuset, så han så vel der hvor langt jeg var på vei pga dato for ul, som var noen uker før legetimen. Hvor bør jeg ringe isåfall? Hører til St. Olavs. :) Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg har fått noen henvisning enda jeg, da jeg enda ikke har vært på 1.kontroll hos legen. Har kun vært på en tidlig UL da jeg var 9 uker. Skal på 1.kontroll hos fastlege når jeg er 12 uker, så regner med jeg henvises til ordinær UL da? Ellers kan jeg jo nevne at sykehuset (hvor jeg tok tidlig UL) fortalte meg sånn ca. når jeg kunne regne med å få OUL :)

Hører til St.Olavs jeg også! Gleder meg til å føde der igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay :) Jeg har ikke vært på noen kontroll enda, kun to ul, men ingen kontroll hos fastlege. Han henviste meg da jeg var hos han med sv.kvalmen min. :) Må vel ringe kvinne- barnklinikken og bli satt over til fosterdiagnostikk for å purre da. Fikk vite at de er treige der nede i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått time 18.juni, er da 18+6 iflg menstermin, men 19+6 iflg UL jeg hadde på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigriser som har fått time! Jeg er 18 uker 18.juni Møøø :) Ei venninne venta i 5 uker på sitt brev om time fra St. Olavs etter henvisning ble sendt. 5 uker!! Bare å smøre seg med tålmodighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10. Juni på meg, gleeeeder meg!! Håper samboeren kan bli med, han fikk ikke vært med på tidlig ul da han var borte med jobben. Han reiser mye, og det er midt i arbeidsperioden hans, så deg spørs.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror heldigvis ikke jeg får UL før samboern har ferie, så da skal han i hvert fall bli med! Skulle ønske han kunne blitt med på en av de tidlige ultralydene også, men 15.mai er midt oppi en hektisk periode... Skjønner du synes det er kjipt om han ikke kan bli med deg da, men har du noen andre i nær familie eller ei nær venninne som kan bli med? Ville tatt med meg mamma eller søsteren min derosm samboer ikke fikk det til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha med meg mine 2 barn i tillegg til pappaen jeg. Var på UL nå i uke 12, så da anser jeg det som trygt å ha med jentene på ordinær UL :) Ser UL skal være ca uke 18, jeg er jo 19+6 (iflg UL i uke 12), dvs nesten uke 20... Bør jeg be om å få time tidligere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha med meg mine 2 barn i tillegg til pappaen jeg. Var på UL nå i uke 12, så da anser jeg det som trygt å ha med jentene på ordinær UL :) Ser UL skal være ca uke 18, jeg er jo 19+6 (iflg UL i uke 12), dvs nesten uke 20... Bør jeg be om å få time tidligere??

 

Ja, mulig vi tar med ungene vi også, da de har ferie da :) Du trenger nok ikke få tidligere UL nei, da de oftest tar UL mellom 18-20 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19.juni - er vel 19+2 hvis jeg ikke har regnet helt feil ;)

 

Litt koselig, for det var faktisk akkurat samme dato som vi var på OUL med storesøster :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått time jeg også, 27.juni :) Gleder meg allerede, selv om jeg også var innom idag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...