Gå til innhold

Vi mai-mødre :)


HokusPokus1

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye :) Godt du slapp å vente lenger nå. :) Nyt lille gullet ditt, og masse god bedring med operasjonssåret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg født.

Etter en hel dag i går med riestimulerende drypp (10 timer) og rier som etterhvert kom annenhvert minutt hvor jeg måtte puste meg igjennom de, var jeg veldig optimistisk da jordmor kom for å sjekke åpning.

Ingen fremgang overhodet.. dryppet ble slått av og de kraftige riene jeg hadde hatt de siste fire timene dabbet av og stanset opp etter bare noen minutter. Da var klokken litt over åtte i går kveld. Klokken ti skulle overlegen komme å vurdere hva som skulle gjøres.. Hun kom, fikk en rapport og sa at greit, nå stopper vi og nå skal hun ut. Iløpet av minutter var alle rundt meg i grønne klær, jeg i sykehusskjorte, nybarbert og med kateter.. så bars det ned på operasjonsstuen. 17 minutter over ti var vår nydelige jente ute. Så nå er det bare å komme seg til hektene igjen og nyte tiden.

Bedre historie skal skrives når jeg er hjemme og sitter med bedre utstyr enn mobilen. :)

 

Gratulerer ,med tulla :) endelig var tiden din her:) kose deg med familien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

hei alle mai-mødre!

 

hvordan går det? alle koser seg meg den lille? det var jammen rart å få en baby i hus igjen, med storesøster på 8 springende rundt her. hun var jo babyen min sist :) har slitt som pokker med ammingen(stooooore smerter) men ga meg ikke så endelig fungerer det! 

synest det var deilig å få lillebror i hendene  å endelig få se å kose på det lille mirakelet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er lillegutten 4 uker allerede i morgen. Tiden flyyyr!!

 

Han vokser i et rasende tempo. På barsel kunne vi bruke str 44 og nå passer 50 akuratt og kan bruke 56 med en liten brett!!

Var på kontroll i går og han har lagt på seg nesten en kg siden fødselen. Nå veier han rett i underkant av 4 kg :)

 

Ammingen gikk rett vest for min del. Hadde melk i 2 uker, men da ble det for lite næring+ for lite melk så da gikk jeg over til mme. Kunne sikkert fått halet det ut en ukes tid til, men en baby som hang i puppen 24/7 fristet lite når jeg selv raste ned i vekt. Er slankeoperert så amming krevde for mye av meg noe jeg var forberedt på på forhånd. Jeg gikk ikke opp noe i svangerskapet heller så nå har jeg endt opp med 10 kg minus fra hvor mye jeg veide når jeg ble gravid. Ser heldigvis ut til å ha stoppet nå :)

 

Nå bare koser vi oss hjemme alle sammen. Storesøster er veldig stolt og vil bare kose og hjelpe til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er junior snart 4 uker og. Tia går så fort. Lever i en boble.junior sluker maten da, så sliter endel med luftsmerter. Skal til kiropraktor i dag å håper det kan hjelpe. Hvordan er det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...