Gå til innhold

Vi mai-mødre :)


HokusPokus1

Anbefalte innlegg

Hei dere :) Hvordan ligger dere ann? Klare?

 

Terminen min er 9 dager unna, og jeg er meget klar for å få det overstått nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :) Litt lenger unna termin jeg, 16 dager igjen. Men begynner å bli veldig klar, både med det praktiske og kroppen. Lei av bekkenløsning og begynner å få maserier som plager meg om kvelden :P Han ligger langt nede i bekkenet nå og jeg gleder meg til å treffe den lille :) Han kan godt komme før helgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bagen her er ikke ferdipakket, tenkte jeg skulle ta fatt på den i dag :P Må gjøre litt hver dag så man ikke kjeder seg for mye og blir for utålmodig :P Blir spennende å se når det skjer noe, menstermin er allerede på mandag som kommer, så ganske mange dager mellom mens- og UL-termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensterminen min er idag, men jeg vet selv at UL termin er mest riktig, pga jeg har sein EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet at UL-termin min er nok mest riktig da jeg har veldig lange sykluser. Men babyene våre er jo ferdige nå, så som sagt, det er bare å komme :) Førstemann kom dagen før termin, mens med nr to gikk jeg 11 dager over. Lurer sånn på når det blir denne gangen. Er det din første?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har enda 28 dager igjen, men håper inderlig den lille vil komme litt tidligere!

Dette er tredje barnet mitt, og det begynner å bli ganske tungt i grunn. Vondt å gå pga nedpress, og jeg har fått en kraftig pingvinvagging!:)

 

Selv om jeg gruer meg til fødselen så er det greit å bli ferdig nå, babyen skal jo ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende med nr 1 :) Hvor skal du føde? Jeg skal på St olavs, lurer på hvordan det er der, vi har tidligere bodd på østlandet så de andre to er født der.

 

Flere mai-mager her da? Synes det er lite aktivitet her :P Sist jeg var gravid var det masse aktivitet her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 33 dager igjen, men er såååå klar :-D

 

Sykehusbagen står ferdig pakket og alt annet er klart. Det eneste som faktisk mangler er barnesetet som egentlig er det viktigste jeg må ha omtrent. Det skal handles til uka :-)

 

Føler meg litt på overtid allerede siden han egenltig skulle vært hentet ut i uke 34 så synes han igrunn kan komme i uke 37/38. Har masse harde kynnere hver dag og et bekken som ikke spiller på lag om dagen... Men med min flaks så må han nok lures ut på termin når jeg heldigvis skal settes igang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende med nr 1 :) Hvor skal du føde? Jeg skal på St olavs, lurer på hvordan det er der, vi har tidligere bodd på østlandet så de andre to er født der.

 

Flere mai-mager her da? Synes det er lite aktivitet her :P Sist jeg var gravid var det masse aktivitet her :)

 

Jeg skal føde på RIkshospitalet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende med nr 1 :) Hvor skal du føde? Jeg skal på St olavs, lurer på hvordan det er der, vi har tidligere bodd på østlandet så de andre to er født der.

 

Flere mai-mager her da? Synes det er lite aktivitet her :P Sist jeg var gravid var det masse aktivitet her :)

 

Ska også føde på St.Olavs. Første og termin om 17 dager, men håper han kommer til helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende med nr 1 :) Hvor skal du føde? Jeg skal på St olavs, lurer på hvordan det er der, vi har tidligere bodd på østlandet så de andre to er født der.

 

Flere mai-mager her da? Synes det er lite aktivitet her :P Sist jeg var gravid var det masse aktivitet her :)

 

Jeg skal føde på RIkshospitalet

 

Det blir sikkert veldig bra, har hørt veldig mye bra om føden der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så spennende med nr 1 :) Hvor skal du føde? Jeg skal på St olavs, lurer på hvordan det er der, vi har tidligere bodd på østlandet så de andre to er født der.

 

Flere mai-mager her da? Synes det er lite aktivitet her :P Sist jeg var gravid var det masse aktivitet her :)

 

Jeg skal føde på RIkshospitalet

 

Det blir sikkert veldig bra, har hørt veldig mye bra om føden der :)

 

Vi også , så håper på en god opplevelse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tre uker igjen til termin og ingenting, absolutt ingenting er klart!

Sitter i innspurt på masteroppgave, og med en på snart 2 år hjemme blir det ikke mye overskudd til å forberede ny ankomst..

Men regner med å bli ferdig med oppgave i begynnelsen av neste uke og da har jeg enda et par uker igjen.

Er jo ikke så mye som må forberedes, mye som kan gjøres etter at babyen er kommet også - har jo det meste vi trenger, må bare hentes opp fra diverse kjellere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende med nr 1 :) Hvor skal du føde? Jeg skal på St olavs, lurer på hvordan det er der, vi har tidligere bodd på østlandet så de andre to er født der.

 

Flere mai-mager her da? Synes det er lite aktivitet her :P Sist jeg var gravid var det masse aktivitet her :)

 

Ska også føde på St.Olavs. Første og termin om 17 dager, men håper han kommer til helga :)

 

Helga hadde vært fint ja :) Kanskje vi havner på føden samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 dager igjen til termin her, og jeg har vært klar lenge allerede:) NÅ kan han komme:)moren min har bursdag til fredagen, så hadde vært stas om han kom da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dager til ultermin, menstermin i dag. Er veldig klar :) På fredag var jeg hos jordmor, var helt moden med flat livmorhals og to gode cm åpning. Ble tøyd. Proppen har gått litt og litt siden det, men man kan jo gå sånn en stund. Ingen baby ennå, skal tilbake til jm etterpå så spennende å høre om det har blitt mer åpning. Skal også få nåler for 3 gang :) Nå føler jeg meg ferdig egentlig, hehe. Alt er vel sånn nogenlunde klart her, prøver å slappe av og sove mest mulig om dagen utenom kontroller hos lege/jm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dager til ultermin, menstermin i dag. Er veldig klar :) På fredag var jeg hos jordmor, var helt moden med flat livmorhals og to gode cm åpning. Ble tøyd. Proppen har gått litt og litt siden det, men man kan jo gå sånn en stund. Ingen baby ennå, skal tilbake til jm etterpå så spennende å høre om det har blitt mer åpning. Skal også få nåler for 3 gang :) Nå føler jeg meg ferdig egentlig, hehe. Alt er vel sånn nogenlunde klart her, prøver å slappe av og sove mest mulig om dagen utenom kontroller hos lege/jm.

 

Er det vanlig at jordmor sjekker modning?! Min har ikke vist interesse for å gjøre det... Må kanskje spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min jordmor i kommunen gjør det ikke, men har dratt til privat jordmor for å få akupunktur og hun sjekka sist gang. Siden det var åpning og jeg var moden tøyde hun åpningen litt også.

Endret av Pus med støvler venter # 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min jordmor i kommunen gjør det ikke, men har dratt til privat jordmor for å få akupunktur og hun sjekka sist gang. Siden det var åpning og jeg var moden tøyde hun åpningen litt også.

 

Oki, skjønner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 dager til termin, er spent i kroppen for tida. Gleder-gruer meg! Nå kan lillebror komme snart synes jeg.

 

Idag ligger jeg på sofaen og har begynt på sesong en av sex og singelliv, har aldri sett en sesong sammenhengende. Lett underholdning:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 dager til UL-termin, 18 dager til "min egen" termin! To dager igjen på jobb! Jippi! Vagger rundt med nedpress, stikkinger, hevelser ifingre og bein på kveldene - er SÅÅÅ LEI! Derfor må babyen gjerne komme om 1 uke!

 

Anbefaler SOLSIDAN som underholdning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 dager til UL-termin, 18 dager til "min egen" termin! To dager igjen på jobb! Jippi! Vagger rundt med nedpress, stikkinger, hevelser ifingre og bein på kveldene - er SÅÅÅ LEI! Derfor må babyen gjerne komme om 1 uke!

 

Anbefaler SOLSIDAN som underholdning!

 

Den har vi faktisk liggende hjemme. Fikk den i gave men har ikke begynt å se. Har hørt at den tar lovet som småbarnsforeldre skikkelig på kornet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Jeg har termin 1. Mai - Så ingen sniking fra dere andre! Hehe, neida. Jeg er ikke lei enda, og veldig forberedt på mai-barn. Nå kommer sola også så da er det kos å ha permisjon!

Hatt mye menssmerter siste tre dagene og med de kom instinktet om å få ting klart. Fått vasket babyklær og sengetøy, og begynt på sykehusbagen.

Dette blir min andre og har også det meste i kjelleren fra førstemann så er lite som må handles heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...