Gå til innhold

Noen fra Skien, Porsgrunn her?


kww78

Anbefalte innlegg

Er ei jente på 34 år fra Skien. Venter mitt andre barn i november, så er fortsatt i startfasen da :) Hadde vært hyggelig og kommet i kontakt med andre gravide!! Håper å høre fra dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei.

Førstegangsgravid fra Porsgrunn.

Prøver selv å komme i kontakt med noen fra Porsgrunn/Skien området som er gravid.

Er 28 år og er ikke kommet langt (5+2), men hadde vært hyggelig å komme i kontakt med flere som er i samme situasjon :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Så koselig å se at det er fler fra Grenland her inne!

Førstegangsgravid fra Porsgrunn her! Er idag 19 uker og har termin 16. Oktober :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei strikkelura.

Så hyggelig. Gratulerer :-).

Jeg har selv termin ganske langt frem i tid, nærmere 20.januar.

En stund til, men jeg gleder meg. Gubben har fortsatt ikke fått det helt på plass i hodet at han skal bli far ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til dere alle.

Er tydeligvis bare jeg som er i en tidlig fase, men hyggelig å se at det er flere fra Grenland der ute :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en del her med høst/vinter termin. Kan jeg spørre om deres var planlagte eller ikke?

Min var ikke planlagt, men det gjør heller ikke noe :-). Jeg er veldig glad for uhellet, men samboer jobber fortsatt med å forstå at han skal bli far ;-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi ønsket vårs sårt et barn til, men så ga vi opp å begynte å slappe mere av å da blei vi plutselig gravide =D <3. en så utrolig flott overraskelse også fin julegave <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får jo en kjempe førjulsgave milla1988 :-).

Hører flere av de som har slitt med å få barn blir fort gravide når de ikke stresser med det ;-).

Vet du kjønnet på barnet eller er du av den typen som vil vente?

Jeg er litt dratt på om jeg vil vite eller ei. Vet ikke hva samboer tenker om det, men det finner jeg vel ut når vi kommer dit :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårt var ikke planlagt i det hele tatt, men allikevel så ønsket! Vi får ei lita jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får vite kjønnet på barnet 4 juli :). Vi vil gjerne vite det egentlig :D. Så det blir spennende :D.. Har jo en gutt på 4 år fra før av så hadde jo vært søtt med ei tulle, men så lenge barnet er friskt så er vi fornøyde :D <3

 

Men har tenkt mye på det selv om jeg vil vente til babyen blir født med å vite kjønnet, men jeg klarer ikke å vente helt til 2 desember for å vite hva vi venter :D <3

Når skal du på UL da Lingping:)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke UL før om 6 uker. Er bare 6 uker på vei og har avtalt med lege om UL etter 12.uke om ikke noe skulle skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lingping, jeg hadde også tidlig ul. Der var det mistanke om tvillinger men var bare en inni der :) Jeg var i uke 14, da trodde han det var en liten gutt, men ordinær ul. viste at det var ei jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange i familien min trur at vi får tvillinger :)... Jeg for min del håper jo bare på en, men skulle det ha vært to inni magen så er det jo bare dobbel lykke <3.

Åhh en jente så søtt :D. Gratulerer :D..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere alle :) ser det er flere lykkelige uhell her! Vi prøvde i omtrent et år før vi fikk positiv test :) endelig ;) så nå er spiren blitt til ei litta tulle som kommer til verden i oktober! Vi gleder oss masse :D

Åssen er formen deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ejlis85: kan nok garantere at det ikke kommer noen tvillinger her siden det ikke ligger i familiene ;-). Blir nok ikke tidlig UL om ikke det skulle skje noe spes.

Strikkelura: formen min er laber, sliter med kvalme, lukter og sover nesten 24/7. Håper dette gir seg snart, for er ganske slitsom, men er i uke 7 nå, så regner med andet avtar etter hvert ;-).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min har vært veldig fin under hele svangerskapet, og i forhold til andre jeg prater med har jeg ikke plager i det hele tatt. Hatt oppkast kanskje 6 ganger i løpet av svangerskapet, men det har hengt sammen med at jeg har slitt meg litt for mye ut. Har låsning i bekkenet på ene siden, det er vel eneste jeg kan klage over. Men kiropraktor knekker meg opp og det funker fint! Jeg var dødstrøtt første 10 ukene, sov flere timer hver dag og følte meg aldri uthvilt, men nå er alt som normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er. Jeg begynte med kvalme da jeg fant ut at jeg er gravid (uke 4) og sliter fortsatt, men er ikke like ille som i starten, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å være i fin form Ejlis85 :) jeg har heldigvis ikke noen plager heller (i forhold til det mange andre rundt meg har). Jeg har begynt med halsbrann nå, men har klart å finne ut noe av det jeg reagerer på, så da er det bare å prøve å unngå det mest mulig ;)

Det må være utrolig kjedelig å være så kvalm Linnipinni! Håper det går over for deg snart, og at du slipper å holde på med det hele svangerskapet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er heldige, mens andre må slite ;-), men jeg lider meg mer enn gjerne igjennom dette :-). Det gir seg nok snart håper jeg ;-), men dere som slipper er heldige. Jeg reiser ikke langt uten å vite om jeg har et toalett i umiddelbar nærhet, men forhåpentligvis og ut ifra hva jeg har lest og hørt så gir det meste seg rundt uke 12-14, så da har jeg bare 6-7 uker igjen foran meg ;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

formen min begynner å komme seg igjen, men har vært mye dårlig de 3 første månedene "/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...