Gå til innhold

Finnes det overhodet noen FINE gravidbukser som sitter godt??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Finner INGEN! Alle er uformelige med svære baklommer som sitter langt fra hverandre, ikke akkurat smigrende for fasongen det... Jeg er ikke svær, bare gravid! :/

 

Anonym poster: e23ecd96344d66bf285d95609aa6b250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes hm sine satt fint... og jeg liker egentlig ikke hm bukser vanligvis

 

Anonym poster: 549bade27fb34770e2d139e83beb41d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og de sitter dårlig på i tillegg... :( Må gå å "hepse" dem opp hele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Totoaa

Jeg elsker topshop sine!! De shipper ikke til norge, men du kan prøve ebay.co.uk Søk bare på topshop maternity :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker topshop sine!! De shipper ikke til norge, men du kan prøve ebay.co.uk Søk bare på topshop maternity :)

 

Jeg elsker ebay, så fikk lyst til å bestille en sånn stretch leggings, men hvordan er størrelsene? Hva tilsvarer str.38 liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm sine suger! Elendig kvalitet og dårlig passform. Måtte kjøpe en der, men angrer, synes den er ganske stygg fasong egentlig... hi

 

Anonym poster: e23ecd96344d66bf285d95609aa6b250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker hm sine med en gang man har tatt dem på, før man begynner å gå :P Da siger de, og finner man på å bøye seg eller faktisk gjøre noe mer enn å stå rett opp og ned så siger de og man har de nesten på knærne på null komma niks...

 

Anonym poster: afd3a46574720e5031954231904091a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre, HM sine er fine når man tar dem på og ser i speilet, men siger når man beveger seg, så da må man gå og hipse hele tiden.

 

Anonym poster: 896703d33514a8f96d0b7fa89d673ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte slim-varianten til hm, ikke de vanlige. Hvis de siger noen vei er det oppover på meg. Men det er sikkert veldig avhengig av figur.

 

Anonym poster: 2aebbfe88d07b14c062f3d741c2fb380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri hatt bukser som har passet bedre både i liv og benlengde enn hm's gravidbukser! Har tre stk og elsker de!! Prisen er jo ikke gæren heller!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte slim-varianten til hm, ikke de vanlige. Hvis de siger noen vei er det oppover på meg. Men det er sikkert veldig avhengig av figur.

 

Anonym poster: 2aebbfe88d07b14c062f3d741c2fb380

 

Tror det er avhengig av figur ja! For de ség slettes ikke oppover på meg! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare et par modeller fra HM som har passet meg, har for tynne lår. Har brukt mye tights i svangerskapet.

 

Anonym poster: 96890c6879ebc4eb3e5f1dbdee434871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg skikkelig dyre mammabukser. Men det hjalp heller ikke. Sklir ned etter en stund. Løsningen ble slike "magebånd"/tuber som man kjøper på hm. De funker både som forlengende til topper og til å holde buksene oppe - til en viss grad i alle fall. :)

 

Trenger bare å heise buksene en 3-4 ganger i løpet av dagen med de:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Totoaa

[quote name=Tredjemann på vei :D' timestamp='1366629797' post='145277649]

Jeg elsker topshop sine!! De shipper ikke til norge, men du kan prøve ebay.co.uk Søk bare på topshop maternity smile.png

 

Jeg elsker ebay, så fikk lyst til å bestille en sånn stretch leggings, men hvordan er størrelsene? Hva tilsvarer str.38 liksom?

 

Str 38 er det samme som britisk 10 :) 36 er det samme som 8, og 40 er det samme som 12 osv. Om du er i tvil finner du veldig enkle guider på f.eks asos (som også har OK maternity klær, men aldri bestilt bukser derifra). Jeg brukte topshop sine i min vanlige str de første månedene, og litt over halvveis i svangerskapet har jeg gått opp en str, nå er jeg i uke 32, og tror ærlig talt de jeg har nå kommer til å holde løpet ut..... Jeg er en sånn som har blitt litt lubben all over ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Tredjemann på vei :D' timestamp='1366629797' post='145277649]

Jeg elsker topshop sine!! De shipper ikke til norge, men du kan prøve ebay.co.uk Søk bare på topshop maternity smile.png

 

Jeg elsker ebay, så fikk lyst til å bestille en sånn stretch leggings, men hvordan er størrelsene? Hva tilsvarer str.38 liksom?

 

Str 38 er det samme som britisk 10 :) 36 er det samme som 8, og 40 er det samme som 12 osv. Om du er i tvil finner du veldig enkle guider på f.eks asos (som også har OK maternity klær, men aldri bestilt bukser derifra). Jeg brukte topshop sine i min vanlige str de første månedene, og litt over halvveis i svangerskapet har jeg gått opp en str, nå er jeg i uke 32, og tror ærlig talt de jeg har nå kommer til å holde løpet ut..... Jeg er en sånn som har blitt litt lubben all over ;)

 

Tusen takk for svar!! Da blir det ei bestilling i kveld gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest meg&mini

Jeg likte slim-varianten til hm, ikke de vanlige. Hvis de siger noen vei er det oppover på meg. Men det er sikkert veldig avhengig av figur.

 

Anonym poster: 2aebbfe88d07b14c062f3d741c2fb380

 

Enig! Har tre sånne. Koster 199 kr per bukse:)

Veldig fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de fra HM fungerer bra, men må bruke belte.. Har ikke problemer med at de siger da.

Men mannen min fikk latterkrampe en kveld han så meg bakfra; påsto jeg så ekstremt kortbeint ut :/ ( er ca 170 og normalt proposjonert).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg elsker topshop sine!! De shipper ikke til norge, men du kan prøve ebay.co.uk Søk bare på topshop maternity :)

 

Topshop shipper til Norge så vidt jeg kan se på nettsiden deres :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er super fornøyd med H&M buksene og klærne generelt. Mye mer å velge i nå enn for 5 år siden :) har to bukser som sitter fint og godt og en Ola shorts som er super fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner INGEN! Alle er uformelige med svære baklommer som sitter langt fra hverandre, ikke akkurat smigrende for fasongen det... Jeg er ikke svær, bare gravid! :/

 

Anonym poster: e23ecd96344d66bf285d95609aa6b250

De beste kjøpte jeg på HM. Men obs-obs, det er stor forskjell på str og stoff så man må prøve alle buksene. Jeg fant en kjempefin, kjøpte tre i samme str. og kom hjem med en som passet (den jeg prøvde) en som var for liten og en som var for stor.

 

Anonym poster: c6e323db45cf174eb0d83df83b00f36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://mamalicious.no/salg/mm-sale,no_NO,sc.html

Her har de masse fint :) har ikkje prøvd buksene deres enda, men topper/gensre sitter kjempe fint, og de er litt freshere enn f.eks hm.. Men har hørt at mamalicious sine klær generelt er bra :) men hvis du sliter med at buksen siger, så vil eg anbefale ett sånt magebånd under, da siger buksen lite :)

 

 

Anonym poster: 293f2d58a3e4fa147f4586141c01e07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...