Gå til innhold

Mange dager igjen i dag da damer? (Onsdag 17.04)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

39 :-)

Oi, så mye mindre det virket enn 40 i går :-)

Begynner sånn smått å se lyset i enden av tunellen nå. Og har faktisk ikke mer enn de dagene igjen heller siden jeg har blitt lovet igangsetting på termin :-)

Annonse

Jeg hadde termin på mandag..Så er 2 dager på overtid .

Da er vi to.. Sitter bare her å venter på skikkelige rier..

Ja, sitter bare her og tripper og venter på at noe skal skje...... Nå har jeg ryddet huset og vasket gulver og tørket støv så nå håper jeg at det kanskje kan hjelpe på :)

Men dte virker som om det kan strte når som helst for deg, du er jo moden og allting :) Heldigrisen :P Jeg vet ikke hva jeg er, men skal mest sannsynlig på overtidskontroll i starten på neste uke så håper de kan sjekke modning og evt strippe meg, om hun da ikke er kommet til verden ! Håpe, håpe :D

Jeg hadde termin på mandag..Så er 2 dager på overtid .

Da er vi to.. Sitter bare her å venter på skikkelige rier..

Ja, sitter bare her og tripper og venter på at noe skal skje...... Nå har jeg ryddet huset og vasket gulver og tørket støv så nå håper jeg at det kanskje kan hjelpe på :)

Men dte virker som om det kan strte når som helst for deg, du er jo moden og allting :) Heldigrisen :P Jeg vet ikke hva jeg er, men skal mest sannsynlig på overtidskontroll i starten på neste uke så håper de kan sjekke modning og evt strippe meg, om hun da ikke er kommet til verden ! Håpe, håpe :D

Ja kan starte når som helst, men bare luring enda.. Satser på at i morgen er dagen :) Håper det snart skjer noe hos deg og :) Kjedelig med all denne ventinga..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...