Gå til innhold

Vi i 20-åra som prøver.


eneleh_

Anbefalte innlegg

Noen som kan skrive meg opp på 5.mai?!

 

Tror el var i går eller tirsdag/onsdag. Har kuttet ut alt av el-tester osv nå for etter snart et år som prøvere så blir værtfall bare jeg stressa. Satser på at mye sex og fokus på helt andre ting sk al gjøre susen! Nå er jeg i london på venninnetur og skal shoppe for alle pengene jeg ikke har brukt det siste året :-D

 

Det synes jeg høres ut som en god plan Verbena! Det er viktig å slappe av og kose seg også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei alle sammen!

Jeg vil være med her :) Jeg er 26 og samboer er 31. Vi prøver på vår første. Er i 3.pp nå. Ikm 26.april! Spennende :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være! :-)

 

IKM i april

24.04 - eneleh_

25.04 - beibilykke

26.04 - margarin, Småen100

 

IKM i mai

05.05 - Verbena

07.05 - Mamsen til AT:) *prøver igjen*

14.05 - browneyes

16.05 - bambi-88

26.05 - evas cecilie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IIIIIIK! Jeg tok en g-test i dag tidlig. Fikk en svaaak skyggestrek. Er jeg gravid på første forsøk? Min bedre halvdel kunne også se streken. Men jeg holder meg litt i tøylene, siden jeg er før IKM. Jeg tror jeg skal ta en test hver dag, har et lite lager med billig-strimler liggende... Og så tenkte jeg å dobbeltsjekke med en digital CB-test hvis jeg får samme resultatet de nærmeste dagene! Muligens nyttårsbaby på meg?

 

Hva er erfaringene med skyggestreker på dere andre som har testet dere tidligere?

Endret av eneleh_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere. :-) krysser fingrene for dg. Fikk svakt positiv første dagen jeg testet ved forrige graviditet og så sterkere dagen etter. Tok først billigtest og så cb dagen etter med ukeindekator. Tror ikke falsk positiv skjer særlig ofte. Forstod at d var mer vanlig med falsk negativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IIIIIIK! Jeg tok en g-test i dag tidlig. Fikk en svaaak skyggestrek. Er jeg gravid på første forsøk? Min bedre halvdel kunne også se streken. Men jeg holder meg litt i tøylene, siden jeg er før IKM. Jeg tror jeg skal ta en test hver dag, har et lite lager med billig-strimler liggende... Og så tenkte jeg å dobbeltsjekke med en digital CB-test hvis jeg får samme resultatet de nærmeste dagene! Muligens nyttårsbaby på meg?

 

Hva er erfaringene med skyggestreker på dere andre som har testet dere tidligere?

 

Iiiiiikkk ;).. ååå... den MÅ jo være positiv;) jeg har ingen erfaring med skyggestrek.men en strek er en strek. Jeg tok en i dag jeg og. Den var like hvit og traus som alltid. MEN ikm er jo ikke før på torsdag!!(om dyklus er 28 dager noe som jeg ikke vet) så jeg må nok smøre meg.. men kjenner masse nedi down stairs området. Så jeg har trua ;)

 

Gratulerer såå masse eneleh_ ;) ;) hold oss oppdatert og fortell oss h a CB sier ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IIIIIIK! Jeg tok en g-test i dag tidlig. Fikk en svaaak skyggestrek. Er jeg gravid på første forsøk? Min bedre halvdel kunne også se streken. Men jeg holder meg litt i tøylene, siden jeg er før IKM. Jeg tror jeg skal ta en test hver dag, har et lite lager med billig-strimler liggende... Og så tenkte jeg å dobbeltsjekke med en digital CB-test hvis jeg får samme resultatet de nærmeste dagene! Muligens nyttårsbaby på meg?

 

Hva er erfaringene med skyggestreker på dere andre som har testet dere tidligere?

 

Iiiiiikkk ;).. ååå... den MÅ jo være positiv;) jeg har ingen erfaring med skyggestrek.men en strek er en strek. Jeg tok en i dag jeg og. Den var like hvit og traus som alltid. MEN ikm er jo ikke før på torsdag!!(om dyklus er 28 dager noe som jeg ikke vet) så jeg må nok smøre meg.. men kjenner masse nedi down stairs området. Så jeg har trua ;)

 

Gratulerer såå masse eneleh_ ;) ;) hold oss oppdatert og fortell oss h a CB sier ;)

 

Satser på at den er positiv. Skal holde dere oppdatert når jeg har litt mer vurderingsgrunnlag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 22 i mai, min kjære har fylt 25. Begge har lyst på en liten nå, så jeg slutta på pillene i mars, er akkurat ferdig med første mens, men er ikke sikker på om eggløsninga vil komme denne mnd. Det gikk 31 dager før jeg fikk mens, så vet egentlig ikke når neste IKM er :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert flere her som bruker det allerede, men vil bare anbefale alle å prøve en syklus-app! Jeg har selv loggført syklusene mine i WomanLog det siste året, noe som gjør at jeg har ganske god oversikt på både eggløsning og mens. :-) Gull verdt for meg ihvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kan si at jeg er gravid? Det er vel flere enn meg som ser denne streken nå? Denne kunne jeg se på avstand også...

post-854625-0-93652900-1366528119_thumb.jpg

 

Tenker jeg svir av den digitale CB testen i morgen!

 

Hvordan har det gått med deg, beibilykke? Har du fått testet deg enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med her! Jeg er 26 og samboer er 29, og vi har vært sammen i syv år til sommeren. Tror vi er ferdige med 1. ordentlige pp etter å ha bommet på sykluslengde (og da også pp) de to første mnd etter pilleslutt. Har tatt EL-tester denne gang, håper det går! :) lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kan si at jeg er gravid? Det er vel flere enn meg som ser denne streken nå? Denne kunne jeg se på avstand også...

post-854625-0-93652900-1366528119_thumb.jpg

 

Tenker jeg svir av den digitale CB testen i morgen!

 

Hvordan har det gått med deg, beibilykke? Har du fått testet deg enda?

 

Gratulerer så mye! Jeg får ikke sett bildet ditt for er på mobilen, men en strek er en strek. Hvor mange dpo er du? Ikke verst å klare det på første forsøk.. :) håper den klamrer seg fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kan si at jeg er gravid? Det er vel flere enn meg som ser denne streken nå? Denne kunne jeg se på avstand også...

post-854625-0-93652900-1366528119_thumb.jpg

 

Tenker jeg svir av den digitale CB testen i morgen!

 

Hvordan har det gått med deg, beibilykke? Har du fått testet deg enda?

 

Gratulerer så mye! Jeg får ikke sett bildet ditt for er på mobilen, men en strek er en strek. Hvor mange dpo er du? Ikke verst å klare det på første forsøk.. :) håper den klamrer seg fast!

 

Jeg klarte faktisk ikke finne ut EL min, siden jeg ikke tar EL-tester eller oppdaget noe El-slim... Og jeg har en syklus mellom 28-33 dager... Men regner med at det var mellom 3-7 april, siden da var da vi humpet som mest ;-). Så da.... *regne* er det vel 13-17 dpo? Sånn ca ihvertfall.... Var jo den uken jeg forventet EL!

Endret av eneleh_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også med her! Jeg er 26 og samboer er 29, og vi har vært sammen i syv år til sommeren. Tror vi er ferdige med 1. ordentlige pp etter å ha bommet på sykluslengde (og da også pp) de to første mnd etter pilleslutt. Har tatt EL-tester denne gang, håper det går! :) lykke til alle sammen :)

 

Velkommen linnlinns! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kan si at jeg er gravid? Det er vel flere enn meg som ser denne streken nå? Denne kunne jeg se på avstand også...

post-854625-0-93652900-1366528119_thumb.jpg

 

Tenker jeg svir av den digitale CB testen i morgen!

 

Hvordan har det gått med deg, beibilykke? Har du fått testet deg enda?

 

Gratulerer så mye! Jeg får ikke sett bildet ditt for er på mobilen, men en strek er en strek. Hvor mange dpo er du? Ikke verst å klare det på første forsøk.. :) håper den klamrer seg fast!

 

Får ikke sett bilde! Men GRAtULERER ;););) du ER nok gravid ;) jeg tror jeg er på min 10dpo i dag.men egentlig kan det være alt fra 07-11 dpo og. Men testen i dag var hvit som snøen ;/.. men er det litt tidlig å teste ennå? Er det håp ? Hehe.. har mye murringer nå. Så er jo redd tr er rett rundt hjørnet ;(. Men går mye på do da. Så tar det som eg tegn på graviditet. Haha.. evig optimist :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La merke til det at filen plutselig ikke kunne åpnes mer... Her ihvertfall! http://bildr.no/view/1442773

 

Svak strek, men det er en strek! Gleder meg til CB testen. Stoler litt mer på den enn min egen avlesning av billigtester.

 

Det er godt å være optimist, beibilykke! :-)

Det er jo bare å ha tålmodighet, så får du nok en strek du også. Enten denne pp eller en annen.. :-)

Endret av eneleh_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La merke til det at filen plutselig ikke kunne åpnes mer... Her ihvertfall! http://bildr.no/view/1442773

 

Svak strek, men det er en strek! Gleder meg til CB testen. Stoler litt mer på den enn min egen avlesning av billigtester.

 

Det er godt å være optimist, beibilykke! :-)

Det er jo bare å ha tålmodighet, så får du nok en strek du også. Enten denne pp eller en annen.. :-)

 

Ser streken godt ;);) lykke lykke for deg ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La merke til det at filen plutselig ikke kunne åpnes mer... Her ihvertfall! http://bildr.no/view/1442773

 

Svak strek, men det er en strek! Gleder meg til CB testen. Stoler litt mer på den enn min egen avlesning av billigtester.

 

Det er godt å være optimist, beibilykke! :-)

Det er jo bare å ha tålmodighet, så får du nok en strek du også. Enten denne pp eller en annen.. :-)

Ser streken. Krysser fingrene. Dette er jo nesten like spennende som å vente på egen test. :-) blir så glad av å høre andres gode nyheter. :-) venter i spenning på i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold ut :-)

 

Jeg fikk Gravid på CB testen i dag! Så etter BIM-kalkulatoren er jeg nå 3+4. Nå får jeg bare kaste meg rundt en dag og ringe legen...

 

Såå da blir jeg nok liggende i bakgrunnen og heie på dere fremover! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ...4 dager til ikm

 

har også ikm om 4 dager, men tør ikke teste enda.

har erfart fra di andre gangene at jeg ikke får positiv g-test før ca 4-5 dager etter ikm.

så vi får bare krysse fingrene håpe at tante rød ikke kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fikk jeg Max på fertilitetsmonitoren i dag :D

Har hatt høy i 9 dager nå så det var på tide :)

 

Kan noen sette meg opp på ikm 7. Mai? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold ut :-)

 

Jeg fikk Gravid på CB testen i dag! Så etter BIM-kalkulatoren er jeg nå 3+4. Nå får jeg bare kaste meg rundt en dag og ringe legen...

 

Såå da blir jeg nok liggende i bakgrunnen og heie på dere fremover! :-)

 

Wooohoooo. Jeg er sååå glad på dine vegne. Lykke til videre i svangerskapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ...4 dager til ikm

 

har også ikm om 4 dager, men tør ikke teste enda.

har erfart fra di andre gangene at jeg ikke får positiv g-test før ca 4-5 dager etter ikm.

så vi får bare krysse fingrene håpe at tante rød ikke kommer :)

 

Åå;) takk for oppmuntrende svar :)

 

Har du noen symptomer? Jeg har hatt mensmurringer i 3 dager nå. Syns jeg er oftere på do en vanlig, står og spiser litt nå (ble faktisk litt kvalm) men alle disse symptomene kan jo og være tegn på mensen!!aaahhhrr.. blir sptø! :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...