Gå til innhold

Noen som har prøvd Easy Life opplegget som er rundt om på treningssenter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Kan du fortelle litt om din erfaring og hvor mye kostet det?

 

Jeg skal bare ned 10 kg til, men det viktigste for meg er å bli fast. Har gått ned mange kg og det er slapt nå :P Jeg har dessuten whiplash og kan ikke gjøre hva som helst av trening. Men jeg SKAL i knallform, for da trives jeg så ufattelig mye bedre.

 

Anonym poster: 5cf71cfa294d1912d43a80c412ef94c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke prøvd sjøl, men kjenner flere som har gjort det, gått ned mye i vekt, og vært superfornøyd underveis.

 

Men etter at all oppfølging er over har de alle lagt på seg igjen alt og litt til. Prisen er også rimelig "stiv"...

 

Anonym poster: b0bb792ed533bef94e320425c71c4efe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk opplegg, jeg har holdt på siden januar og gått ned 15 kg så langt....

For deg holder det nok med et tremånederopplegg, det koster 770 kr pr mnd + treningsavgiften.

Dyrt, men billigere enn Grete Roede og et fantastisk opplegg.

 

Anonym poster: 391aceaa6097970e4be1c48f5b901dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber som instruktør på et EasyLife senter. Tilbakemeldingene vi får fra kundene er veldig positive. I hovedsak er det stemningen og atmosfæren på senteret vi får tilbakemeldinger på. De sier at det kombinert med timeutvalg, oppfølging, veiledning og ernæringsråd gjør at de endrer mye i sin hverdag. Flere kunder er gått over til vanlige abonnement etter at selve easylifekurset er ferdig. Vi er et senter for de som ikke liker å trene, ikke trives på treningssenter og som ellers ikke ville vist seg i treningstøy. Terskelen er lav, humøret på topp og atmosfæren varm og imøtekommende.

 

Anonym poster: 61d20e5b0abb4eaa6aa9eeca76804b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gikk på dette for ca 3 år side.

skulle mye heller gitt de pengene til veldedighet enn det der.

jeg skulle som du, gå ned 10 kg. gikk ned 8 kg og 10 kom på I løpet av 5-6 mnd. det er veldig tungt å leve på de shakene, og jeg ble aldri "vandt" med det, som de sier at man blir etter hvert.

 

hadde jeg vært deg ville jeg mye heller betalt en personlig trener på et treningsenter. jeg er sikker på at du får mer utbytte både til å bli "fast" og miste kg.

 

 

Anonym poster: bf8431fc64918463f28fdfd76859f828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte å skrive at min venninne også gikk på easy life sammen med meg. hun slanket seg nesten 30 kg men ALT var på plass igjen innen et år. nå er hun I gang igjen.

 

Anonym poster: bf8431fc64918463f28fdfd76859f828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som flere skriver er det ikke uvanlig at folk går opp, men det gjelder faktisk uansett hvilken kur man går på.

 

 

Anonym poster: 391aceaa6097970e4be1c48f5b901dfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om tre stykker som har gått på denne "kuren". Alle tre raste ned i vekt og alle la på seg alt sammen pluss litt til når de introduserte måltider og hverdagen kom.

Tenk deg om før du starter på dette.

 

Anonym poster: d594b581be0c52c5c4addf88bd8d1c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned over 20 kg. La på meg alt + når opplegget var over. Jeg vil ikke anbefale det, prøv heller å gå ned i vekt med trening og sunn fornuft.

 

Anonym poster: 8d744cf78b071b926d021e3666069a00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste ikke at det innebar noen shakes jeg? Trodde det bare var samtaler om å psykisk bli mer innstilt på å leve sunnere sammen med gruppetrening/individuelt program og personlig-trener.. da har jeg misforstått. Skal jeg ned med hjelp av shakes kan jeg jo like gjerne gjøre det selv :P Går jo lett ned 10 kg på 3 mnd uten å trene på studio hvis jeg bare drikker shakes. Men er interessert i varig livsstilsendring jeg da. Takk for svar alle sammen!!

 

HI

 

Anonym poster: a17cf1c13ddc0aa815e9df77aa0931e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber også på et senter med easylife, og ja det er shake. I en periode, deretter er det gradvis introduksjon til vanlig mat. Men vit at shakene er ekstremt kalorifattige, så når du er ferdig med kuren er forbrenningen din veldig lav. Der er nemlig fellen (som sentrene ikke nevner) det er viktig at du er veldig forsiktig med mat lenge etterpå inntill forbrenningen din er normal igjen dersom du ikke skal fyke opp i vekt igjen. På mitt senter kjører vi oppfølgingskurs, det tror jeg er nyttig for å ikke falle tilbake til gamle vaner med en gang. Og jeg ser mange som holder vekten i ettertid. Det handler jo om å legge om livet sitt også. Du kan ikke falle tilbake til gamle vaner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å gå ned i vekt må det en livsstilendring til! Hvis du har gått opp feks 20k med ett kosthold og en livsstil, endrer og går ned. Hva er det da som får folk til å tro at de skal fortsette å være slanke hvis de går over igjen til den gamle livsstilen? Det er ingen grunn til at man denne gangen ikke vil gå opp i vekt?

 

Å si det er sentret, dietten, eller hva som helst sin feil at man er tilbake på start +noen ekstra kg blir for meg helt borti natta. Det er jo en selv som velger hva som går inn i munn. Og en selv som velger hvor aktiv man er. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Jeg driver Tønsberg Easylife-senter, og jeg blir skremt av å lese det som står her og mangel på grunnleggende fysiologi. For det første; det finnes ingen vidunderkur for å gå ned i vekt. All vektreduksjon krever to ting; trening og endring i kosthold. Dette kan summeres opp til endring av livsstil. Da kan man legge til en faktor til, motivasjon. Det er det Easylife handler om. 

For det første; all vektnedgang innebærer at man mister både muskler og fett. Dette sier ikke Grete Roede eller ukebladene så mye om. Forbrenningen din er avhengig av hvor mye muskler du har på kroppen. Går du ned f.ex 5 kg vil noe av det være muskler. Dvs at når du er ferdig med en slankekur så har du LAVERE forbrenning enn før du startet. Dette skyldes at du har mindre muskelmasse. Her er det Easylife skiller seg fra mange andre opplegg; vektreduksjon kombineres med trening, slik at muskelmassen beholdes samtidig som man går ned i fettprosent. De her som skriver at de har tatt kurset og gått opp igjen etter kurset har ikke fått med seg essensen i kurset; trening, kosthold og motivasjon. Dette er antagelig kursdeltagere som kun har fulgt dietten, hatt minimal med trening, og gått tilbake til å spise som vanlig (dvs mye karbohydrater, nordmenn elsker brød). Da går man opp det man har gått ned, og mere til. Ring oss gjerne på 33 33 01 01 så tar vi gjerne en prat rundt hva Easylife EGENTLIG er. Vi holder til i Tønsberg, men det er sentre rundt om i hele landet.

En liten faktaopplysning til slutt; hvis man klarer å erstatte ca 1,5 kg fett med muskler vil man gå ned nesten en halv kilo i måneden bare ved å sitte stille. Motsatt: Hvis du går ned 5 kg på en slankekur, og 1,5 kg av det er muskler, så går du opp en halv kilo ekstra i måneden bare ved å sitte stille. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Tønsberg Easylife skrev:

Jeg driver Tønsberg Easylife-senter, og jeg blir skremt av å lese det som står her og mangel på grunnleggende fysiologi. For det første; det finnes ingen vidunderkur for å gå ned i vekt. All vektreduksjon krever to ting; trening og endring i kosthold. Dette kan summeres opp til endring av livsstil. Da kan man legge til en faktor til, motivasjon. Det er det Easylife handler om. 

For det første; all vektnedgang innebærer at man mister både muskler og fett. Dette sier ikke Grete Roede eller ukebladene så mye om. Forbrenningen din er avhengig av hvor mye muskler du har på kroppen. Går du ned f.ex 5 kg vil noe av det være muskler. Dvs at når du er ferdig med en slankekur så har du LAVERE forbrenning enn før du startet. Dette skyldes at du har mindre muskelmasse. Her er det Easylife skiller seg fra mange andre opplegg; vektreduksjon kombineres med trening, slik at muskelmassen beholdes samtidig som man går ned i fettprosent. De her som skriver at de har tatt kurset og gått opp igjen etter kurset har ikke fått med seg essensen i kurset; trening, kosthold og motivasjon. Dette er antagelig kursdeltagere som kun har fulgt dietten, hatt minimal med trening, og gått tilbake til å spise som vanlig (dvs mye karbohydrater, nordmenn elsker brød). Da går man opp det man har gått ned, og mere til. Ring oss gjerne på 33 33 01 01 så tar vi gjerne en prat rundt hva Easylife EGENTLIG er. Vi holder til i Tønsberg, men det er sentre rundt om i hele landet.

En liten faktaopplysning til slutt; hvis man klarer å erstatte ca 1,5 kg fett med muskler vil man gå ned nesten en halv kilo i måneden bare ved å sitte stille. Motsatt: Hvis du går ned 5 kg på en slankekur, og 1,5 kg av det er muskler, så går du opp en halv kilo ekstra i måneden bare ved å sitte stille. 

Det var jo en dårlig skjult reklame :roll:

Anonymkode: c2e7a...637

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...