Gå til innhold

Hvordan går det med vekta da, damer?


MaybeAgain

Anbefalte innlegg

Er selv i uke 17 og er + 4,5 kg.

 

Føler det er mer, men antageligvis fordi jeg er 3. gangs og har ganske stor gravidmagasinet allerede.

 

Hadde en halv plan om å komme meg i mål under 10 kg denne gangen, slik at det ikke blir så tøft å komme tilbake i form igjen etter fødselen.... Men tror det skal holde hardt gitt..... :)

 

Vel, vel.... Så lenge det kommer ut en sunn og frisk baby til slutt får det være viktigste pri..!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 uker og 1 kg over utgangspunktet. Gikk ned 4 kg i 1.trimester så har egentlig gått opp 5 kg fra "bunn".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

+5 kg og er i uke 16. Har egentlig ikke gått noe særlig opp siden uke 9, men da spiste jeg som en gal for å ikke kaste opp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått opp 1 kg og er i uke 16. Noe forbauset over at svangerskap kan være så forskjellig. Med de to andre hadde jeg gått opp en 3-4 kg på denne tiden. Mye mer kvalm denne gang og har fortsatt fryktelig dårlig matlyst. Blir ofte kvalm av å spise :-S Begynner å bli lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15+6 og 5 kilo opp. Hadde en periode der jeg spiste alt jeg kom over! Det har heldigvis gått over nå ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten min har det veldig fint den... Den står trygt og godt inne på badet... :D

 

Sist jeg sjekket var jeg 17 uker og + 5 kg... nå er jeg 19 uker og har ingen planer om å gå på den før jeg må :)

Gikk opp 11 kg med nr.1 og merker at jeg kommer til å sprenge den målingen leeeeenge før termin dnne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 19+5, og gått opp 7 kilo. Var litt tynnere enn jeg pleier i utgangspunktet. Men ikke gått opp noe på over en måned nå, selv om magen vokser og vokser. Var redd en stund jeg skulle bli en sånn som legger på meg 30 kilo.

 

Ikke for det, det kan vel fortsatt skje ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 +0

5-6 kg.. Som de forrige;)

Fyker av etterpå likevel, så klar for sommeren 2014 burde være et greit mål he, je

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hyperemesis og gikk ned en del kilo i 1.trimester og begynnelsen av 2. trimester. Nærmer meg startvekt nå så har ikke gått opp noen ting helt riktig enda. Magen er svær, så jeg føler jeg har lagt på meg 20 kg omtrent, men så venter jeg jo nr 4.

Regner med at kiloene kommer til å hagle på de neste ukene. Gikk opp mellom 20 og 32 kg med de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å lese at det er flere som ikke har gått opp enda, mye man skal bekymre seg for... Jeg er i uke 17, gikk ned litt pga kvalme i starten, bare et par kilo... og så har jeg holdt meg der i 6 uker, selv om kvalmen har gitt seg. Magen har fått en liten struttende kul og jeg kjenner liv, men går ikke opp i vekt. Ligger ikke i nærheten av undervektig uansett, kunne fint vært en 5 kilo mindre enn jeg var da jeg ble gravid. Men siden dette er første barn og jeg egentlig forventet at jeg skulle gå gradvis opp fra dag en er jeg litt overrasket. Men det snur vel ganske snart tipper jeg.

Jeg er altså minus 2,5 kilo på startvekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... I uke 18 nå, og plutselig er vekta +6,5kg.

Det var litt drøyt med ble 2 kilo opp den siste uken gitt....

 

Hm, hvordan skal dette gå da.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

8 kg uke 22!!! hjelpes...skal sies eg er ganske høy 178. så ser det ikke så godt....men,men...min mor lå visst på seg 25 kilo med første og var ned i normalvekt 6 uker etter fødsel...håper eg har arvet den egenskapen:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg er i uke 27 og +2kg...... Var overvektig ved graviditet så legen mente at jeg skulle klare meg med 6 kg pluss, det ser ut som det skal gå bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Gud bedre - dette var deprimerende dere.... Her er eg uke 31 og + 14,5 kg.... Riktig nok tror jeg de siste 3-4 kg er vann, siden jeg har fått fullstendig elefantbein og pølsetær..... Men gud bedre, hvor skal dette ende.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31+5 i dag og +10kg. Helt ok. Har gått opp 20 og 16 med de to andre og ikke slitt for å miste det igjen, så jeg er ikke så bekymret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...