Gå til innhold

Hvor ofte har dere pølser og brød til middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det 1-2 ganger i uka

Anonym poster: 17460db04dcb1dbe8d6e05cf76d8c576

Skrevet

En gang i året, kanskje.

Anonym poster: 1771fb204c1372f94d071a1bf7f6a527

Gjest Julia1984
Skrevet

Aldri pølser og brød til middag, men som turmat når vi er på tur. Men toppen en gang i mnd selv om vi er på tur hver helg.

Synes ikke pølser er veldig ok middag.

Skrevet

hver 3 uke. noen ganger mer, andre ganger mindre.

eldste elsker pølser om dagen.

Anonym poster: 0c31ec4d5e57d1fdce7cd2e994de4d14

Skrevet

Jeg har det aldri, synes ikke det er godt. Resten av familien, ungene helst, kan ha det noen ganger på sommeren når vi griller. Ellers så blir det vel så godt som aldri, til og med ikke i bursdager. Kanskje en gang i året utenom grillsesong.

Men 1-2 ganger i uken? Er du ikke litt bekymret for helsen da? Er jo bare fett og hvitt brød og ingen næring i hotdog...

Skrevet

Aldri. Men griller det noen ganger om sommeren.

Skrevet

Her blir det 1-2 ganger i uka

Når ungene har barnebursdag og noen ganger når vi er på tur og griller pølser på bål, men da blir det også som regel ordentlig middag senere på kvelden. Regner egentlig ikke pølser i brød som fullverdig middag.

Anonym poster: 3c60a3e674fa34205253e8f1cefabe3b

Skrevet

Aldri, men hender jeg bruker kjøttpølser i supper/til spaghetti hvis vi er tomme for kjøttdeig osv.

Anonym poster: f8ca9fedaf2a2d78bafd776961e22e37

Skrevet

Som ren middag, aldri. Kan ikke kalle det middag syns jeg...

Skrevet

Har det som nødmat en og annen onsdag. Da er vi ikke hjemme før fire, og guttene skal på trening 17:30. Vi rulerer på å ha karbiser med stappe, pølser med brød, og fiskekaker i hamburgerbrød disse dagene, for vi rekker ikke noe annet. Vi må kjøre hjemmefra senest 17:00 for å rekke trening.

Skrevet

1 gang i hver annen mnd kanskje, så 6 ganger i året ;-)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hver onsdag! Er hjemme kl 16, og minsten skal på fotball 16.30

Skrevet

Veldig sjelden. Kan kanskje ha det en fredag om vi har dårlig tid, og skal lage noe mat senere på kvelden. Og da kjøper jeg grove pølsebrød.

1 til 2 ganger i uken synes jeg hørtes mye og lite variert ut...

Anonym poster: 92f5676ae067ff74aec874befd4fe284

Skrevet

En sjelden gang, som regel i forbindelse med grilling. Har gjerne potetsalat og vanlig salat til...

Gjest Thunder Road
Skrevet

Kanskje en gang i mnd. Skjer hvis vi har dårlig tid, er syke og ikke orker å lage annen mat eller vi griller.

Skrevet

Soyapølse i lompe evnt med potetstappe til som middag kanskje 3 ganger i året.

Skrevet

Selvfølgelig svarer kun de som omtrent aldri spiser pølser, eller så er det usunt.

Undersøkelser viser at pølsesalget er skyhøyt her i landet, da tenker jeg på "pølser og brød"

Skrevet

Noen ganger i mnd enten på tur eller som "nødmiddag". Har et lager med hjemmebakte grove pølsebrød i fryseren og hvis vi har det til middag pleier vi å ha gulrotstaver, agurk, paprika, cerrytomater etc å knaske på ved siden. Ok middag innimellom det synes jeg. Hender vi bruker kjøttpølse til middag også, kanskje en gang i mnd.

Anonym poster: 6cee100746b9e0c913d7acc3e456d9f1

Skrevet

Vi har aldri det til middag hjemme. Men hvis vi er på skogtur kan vi godt grille pølser på bål eller grill. Da er det gjerne ikke middag, men lunsj. Syns ikke pølser er nok til å være middag....

Skrevet

Vel, pølser i brød smaker dritt, så nei takk. Kun stekt pølse med potetsalat går an til nøds.

Anonym poster: f8ca9fedaf2a2d78bafd776961e22e37

Skrevet

Har hatt det kanskje 1 gang i mnd, men nå blir det leeeeeenge til! Forbinder grillpølser med kvalme nå, så spyr nesten bare jeg tenker på det :P

Skrevet

Selvfølgelig svarer kun de som omtrent aldri spiser pølser, eller så er det usunt.

Undersøkelser viser at pølsesalget er skyhøyt her i landet, da tenker jeg på "pølser og brød"

Nå var det jo snakk om pølser i brød, ikke pølser generelt.

Anonym poster: 3c60a3e674fa34205253e8f1cefabe3b

Skrevet

Når vi griller spiser mannen og barna noen pølser. Har det til "middag" kanskje en gang i halvåret. Bruker kjøttpølser i supper og lapskaus så er ikke anti-pølse-freak ;)

Anonym poster: 97c383b9974610a9d5613e3446234ad2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...