Gå til innhold

Hvor lenge er det lengste dere har gått over tiden uten å få mensen? (dere med stabil syklus og som vet når dere hadde EL)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når jeg har gått over tiden, så er det EL Som har vært forsinket. Tiden mellom mensen og EL kan variere, mens tiden mellom EL og mensen skal være den samme, og ikke variere med mer en en dag pluss eller minus. Dette har alltid stemt på meg, selvom jeg noen ganger har hatt laaaaaaange sykluser, så har alltid mensen kommet akkurat like mange dager etter EL. Lengste jeg har hatt var nesten 90 dager!!

Anonym poster: a6a069cce1d3ba137503a9aaac31ef84

sluttet på pillen mai 12. har regelmessige sykluser, påvist el på dag 14 denne pp, både med digital el test og blodprøve. ikm var på tirsdag, fremdeles ingen mens. neg test på mandag, ikke testet etter det... tør ikke. hehe

heh kjenner til det! Hadde IKM fredag sist uke, men har ikke testet. Mer skuffende med neg. test enn TR.. venter noen dager til, den kommer nok.. :-/

hi

Anonym poster: de660d656f30e11b58ab18b6c8fb03ea

Wow, jeg hadde aldri klart å vente!!!! Krysser fingrene:-)

Vi har brukt en app som gikk ut i fra 28 dagers syklus, da det er det jeg stort sett har hatt. Men så har den variert fra 28-32 dager, og vi har hatt samleie kun opp til da vi trodde el var. Så jeg mistenker at vi flere pp rett og slett har bommet på el. Håper det er grunnen til null spire.

Jeg har altså på det meste fått mens fire dager etter ikm, men det har vært feile beregninger fra min side....

Denne pp har vi oss annenhver dag, for å være sikker på å treffe.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...