Gå til innhold

Jeg begynner faktisk å glede meg litt til fødselen!

Anbefalte innlegg

Ikke fordi jeg liker smerte. Men det kicket, intensiteten, de voldsomme kreftene som river i kroppen. Som om selve Kvinnen viser seg. Og etterpå får man en herlig baby på brystet:)

Siste gang nå, det blir så spennende! Det er jo noe man ikke opplever mange ganger i livet. Lurer på hvordan jeg kommer til å takle det denne gangen. Forrige gang var jeg rolig og konsentrert, selv om jeg på forhånd trodde jeg kom til å få panikk når fødselen startet.

Noen andre som faktisk ser med spenning på fødselen, og ikke bare gruer seg?

Fortsetter under...

Jeg ser også fram til fødselen. Tenker ikke så mye over smertene, de er utrivelige uansett. Men... det er så stort øyeblikk å føde sine barn! Du vet du jobber mot noe veldig bra og kroppen din gjør det den skal gjøre (forhåpentligvis) og til slutt så ligger du der med den fantastiske babyen på brystet og er LYKKELIG. Stort! Har termin om 2 1/2 uke og venter spent :-D

Jeg ser også frem mot fødsel. Er litt usikker på hvordan jeg kommer til å takle det siden det er min første. I tilegg har jeg to hjerter som skal komme ut. Så alt kan jo skje, men håper og krysser fingre for det beste.

Men som jeg gleder meg til å treffe jentene som ligger inni magen min :)

Annonse

Gleder meg også til å få det overstått og få hilse på lillegutt. Kommer sikkert ikke til å si det samme akkurat når det står på, men vet det kommer noe godt ut av det. Nå prøver jeg bare å nyte magen mens jeg kan siden dette blir siste... :)

Jeg har tre fødsler uten smertestillende bak meg, og jeg var enig med deg da jeg ventet tredjemann; jeg gledet meg sånn til fødselen. Det er jo spennende, og helt fantastisk når man får babyen! Dessuten "glemmer" man jo lett de smertene.

Nå, dessverre, har jeg gjort dette så mange ganger før at jeg husker ganske godt hvor vondt det gjør, og det demper det litt denne gangen. Men gleder meg til slutten, når man går rundt og venter på at det skal begynne! (selv om jeg også husker hvor frustrert og utålmodig man er!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...