Gå til innhold

Noen tips og råd?

Anbefalte innlegg

Hei.

Poster dette her siden jeg går over i 3. trimester i morgen.

Har siden uke 14-15 vært plaget med mye kynnere, til dels vonde, men slik var det forrige svangerskap også så har ikke tenkt så mye over det.

De siste dagene, og spesielt i dag, har jeg hatt en del kynnere som jeg oppfatter som annerledes. Når jeg får disse får jeg vondt i magen og litt bakover i ryggen, i tillegg til at det kjennes litt ut som sånn pressetrykk som det var under fødselen sist og har generelt litt sånn nummen/vond følelse i underlivet som jeg pleier å ha når jeg har mensen. Kynnerne er ikke regelmessige, men vil tro jeg har et sted mellom 2 og 10 kynnere i timen, som varer i opptil 1min ca.

Hva tror dere? Er jeg bare litt lettere hysterisk eller burde jeg ta kontakt med lege/jordmor i morgen evt kontakte føden i dag (både lege og jordmor her jeg bor har fri i dag)?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144034837-noen-tips-og-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt det som deg, og jeg ringte føden og spurte da jeg i uke 28 var bekymret (jordmor var ikke på jobb på flere dager). Tror det med regelmessighet er en viktig faktor, men jeg ville ringt og forhørt meg hvis jeg var deg. Noen har også uregelmessige rier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...