Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er vel massevis av spørsmål om lignende ting her, men som førstegangsfødende søker jeg råd likevel :)

Siden klokka 12 i går har jeg hatt skikkelig vonde kynnere eller hva det nå er. En lang stund (flere timer) var de ganske så regelmessige, men nå kommer de litt mer sporadisk, hele tiden med 3-10 min mellomrom. Magen er konstant steinhard, og jeg har småvondt hele tiden (som menssmerter), mens kynnerne kommer som smertetopper av varierende intensitet. Det hele sitter i korsryggen og nederst i magen, med litt stråling nedover i beina iblant.

Er det noen som har hatt det på lignende måte som kan dele sine erfaringer her? Jeg begynner å bli rimelig sliten etter 18,5 timer med dette kjøret, og har ikke hatt sjanse til å sove i natt. Ringte forresten føden i går, men fikk beskjed om å vente hjemme og kontakte dem hvis det blir verre. Jeg skal reise med tog hjem til Trondheim om 3 timer. Bør jeg mase igjen og kreve å få komme inn til en sjekk i ettermiddag? Slimproppen gikk for halvannen uke siden, om det skulle ha noe å si. Og jeg er 36+4 i dag :)

Puh! Det ble langt ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144033830-kynnere-eller-hva-det-n%C3%A5-er/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi kom fram til Trondheim 14.45, og var på sykehuset 15.05. Jenta var ute 02.34 i dag, etter hva jeg vil klassifisere som en veldig fin fødsel :) 3240 g og 49 cm, på tross av at hun ble født nesten 4 uker for tidlig. Helt perfekt :) Så det var virkelig noe på gang likevel ;)

Vi kom fram til Trondheim 14.45, og var på sykehuset 15.05. Jenta var ute 02.34 i dag, etter hva jeg vil klassifisere som en veldig fin fødsel :) 3240 g og 49 cm, på tross av at hun ble født nesten 4 uker for tidlig. Helt perfekt :) Så det var virkelig noe på gang likevel ;)

Gratulerer :-)

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...