Gå til innhold

Ordinær UL, hvor mange dager igjen? Vært? Vite Kjønn?;)


minni09

Anbefalte innlegg

Har vært på ul å inne i magen ligger det en frisk og aktiv liten gutt:0) Må tilbake til ny ul rundt uke 32 pga foranliggende morkake som kunne ligge i veien:0( Hun som tok ul var veldig opptatt med å spørre om jeg hadde hatt noen blødninger. Spurte i hvertfall fem ganger. Virket ikke helt som hun trodde meg da jeg sa nei.

 

Kjempe kos å se babyen, og de andre barna har studert bildene å venter på at lillebror skal komme:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...

Fikk egentlig time oul 24/4 men ville så gjerne ha med gubben som da selvfølgelig er på Nordsjøen, og fikk ikke time før 10/5 :( er i uke 20 nå med første barn :)

Men nå har jeg vært på tilsammen 4 ul allerede pga div ting, cyster og blødninger, har foranliggende morkake og fikk hastetime på Ullevål her for bare noen uker siden :( :( :( så jeg vet 'heldigvis' sånn sett at det lille nurket vårt har det bare fint <3 Er spent på om de fortsatt sier at det er ei jente! Hos spesialisten i uke 12 sa han at det var 90-95% sjans for det... er en her som er såååå spent på de 5-10%, ellers har jeg fått beskjed at han skal melde seg opp til Jegerprøven asap hahahahahaha ;) Han er go' da :)

Endret av Septembermirakel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

It's a boy :) Vi er så glade! Termin ble flyttet til 2. oktober så jeg flytter over til oktober 2013 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var på oul i dag 19+2, å der var lille GUTT! :wub: Synes det var kjekkt da vi har en jente på 2 år, MEN en vet aldri, alt såg fint ut på ul, det er det som teller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en gutt på 2 fra før, og jeg var så utrolig sikker på å få gutt igjen, suersterk magefølelse, helt like svangerskap etc. Men i magen bor det visst ei jente! 90% sikkert, så kan jo endre seg, men jordmor sa hun var rimelig sikker. Litt stas:)

 

Menstermin ble bekreftet, og har fremdeles termin den 24.september. Gleder oss!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på oul i dag, og termin ble flyttet en dag, så 1. Oktober altså. Så da bytter jeg klubb! Kjønnet ville vi ikke vite, og ble heller ikke avslørt ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var idag, 8.mai, og fikk se en sunn og frisk baby som sparket iherdig :D Jordmor trodde det var en jente, men det var ikke lett å se.

Terminen ble flyttet til 16. september, men det er fysisk umulig. Jeg antar at babyen bare er litt stor for alderen istedenfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da har jeg hvert på ultralyd igjen for vekstestimering. Den lille gutten har allerede blitt 600 g og er litt større enn gjennomsnittet. (Uke 22)

I tillegg undersøkte de morkaken min og det var svært lite sannsynlig at jeg fikk svangerskapsforgiftning igjen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...