Gå til innhold

Ordinær UL, hvor mange dager igjen? Vært? Vite Kjønn?;)


minni09

Anbefalte innlegg

Nedtelling her.... Vel 2 uker igjen!!!!;)

Selv om det ikke er første UL, ei heller første baby, så er jeg virkelig begynt å glede meg til dagen i april!!!!;) måtte alt stå bra til.

Skal også vite kjønn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååh... Gleder meg veldig, men har ikke time før i mai, uke 21+2 :(

Vil veldig gjerne vite kjønn, så håper babyen viser seg godt fram når den tid kommer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lenge til at jeg ikke har fått time en gang 8-) Er i uke 15 nå, så den kommer vel snart. Har ikke lyst til å vite kjønn denne gang. Dvs, jeg er allerede sikker på at det er en gutt. Har tilgang på ul på jobb og så sist rett før påske, 13+5, og selv om gutter og jenter ER veldig like, så skal vinkelen på "utstikker'n" kunne si (vitenskapelig bevist) om det er gutt eller jente. Dette er en gutt!

http://www.baby2see.com/gender/external_genitals.html

 

Nå skal jeg ta høyde for at "mitt" ul-apparat ikke er like godt (på langt nær) som det sykehusene har, og at jeg tross alt ikke i det hele tatt skal skryte på meg spesiell kunnskap innen fosterdiagnostikk, så det KAN hende at jeg tar feil. Alikevel: hvor vanskelig er det å måle en vinkel? Ikke særlig!

 

Mannen vil vite da, men jeg skal prøve å overbevise ham om at det blir desto artigere (og en mye bedre historie) dersom vi ikke får det bekreftet på oul ;-)

 

Det hører med til historien at vi har to gutter fra før, så jeg har oddsene på min side uansett 8-)

 

... Eneste som taler for jente er at jeg er i mye dårligere form denne gangen, og har ikke gått opp et gram grunnet den grusomme kvalmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært til ordinær ultralyd enda. Har ikke fått innkalling. Er i uke 14 nå, med termin 27.sept. i følge tidlig ultralyd. I følge siste menstruasjon har jeg termin 16 sept. Vet ikke helt hvilken termin jeg skal forholde meg til. Men håper virkelig at innkallingen kommer snart, kjekt å ha en dato å se frem til. Gleder meg sånn:-) Også er jeg så spent på om det er en gutt eller jente som bor inni der:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal 10. april og jeg gleder meg som en liten unge :) Har en guttebass fra før og har hele tiden følt at vi kun kan produsere gutter, men nå føler jeg så sterkt på meg at det er en jente..

 

Har vært på tidlig UL, men skal alikevel bli godt å få bekreftet en sunn bebis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 uker til:) 15.april. Da er jeg 18 uker. Håper på å få vite kjønn, men har en sterk følelse på at det er ei jente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på ordinær ul når jeg er 19+2, er nå 14+5. Har allerede sett bebisen på ul hos fastlege, men ekstra stas å dra til sjukehuset å få fastsatt termindato osv, samboer ønsker å vite kjønn, så da håper vi bebisen vil vise oss d ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på ordinær UL når jeg er 19+3 (2. mai), er i dag 15+1. Gleder meg så uendelig mye :) Blir stas å se lille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på ultralyd 8. april :) Det er til mandag det! :)

I følge termin etter tidlig ultralyd er jeg da nesten 18 uker på vei. Veldig spent på å se om den nye terminen stemmer, da jeg ble satt en halv uke frem på tidlig ultralyd. Også selvfølgelig om alt er bra med babyen (men det trengs vel nesten ikke nevnes...?) Vi skal ikke vite kjønnet. Håper ikke den avslører seg ;) Vi visste det ikke forrige gang heller, og synes det var mest stas. Har både gutt og jente fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har time 11.april, å vi vil vite kjønnet. Har vist, og stemt, på se tre andre. Tror selv det er en gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ska den 12, er da nesten 20uker.

skal vite kjønn, tipper selv på jente ut i fra hjerterytme og form dennegangen ift guttene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på ultralyd 17. april, da er jeg 19 uker på vei. Regner med at terminen blir flyttet fram et par dager ut fra tidligere erfaringer. Vi skal ikke vite kjønn, jeg vil ha fokus på om babyen er frisk og ikke om det er gutt eller jente. Nå venter jeg på å kjenne liv og spark!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal i morgen :) Er da 19+0 etter menstermin, 18+4 etter tidlig ultermin (den er visst satt så de kommer ikke til å endre den).

Hvis de ser hvilket kjønn det er vil vi vite det. Har ingen følelse denne gangen. Ellers er sistemann født med leppe -og kjevespalte så det blir spennende å se om dette barnet også blir født med spalte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på ul i morgen! Gleder meg og veldig spent.. (17+6 i dag)

Jeg vil gjerne vite kjønn, syes det er nok annet jeg ikke vet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ultralyd :D Alt ser bare fint ut, og det var en fin opplevelse. Fort unnagjort, men det gjør jo egentlig ikke noe. Hun sjekket raskt og greit at alt var som det skulle, og forklarte godt underveis. Terminen ble akkurat som min menstermin :) Det vil si at jeg ble satt litt tilbake ift. tidlig UL-termin, men det er jo betryggende at menstermin og OUL-termin stemmer overens.

Veldig deilig å ha sjekket to ganger nå at alt er som det skal. Da tør jeg faktisk å tro på at vi virkelig skal være så heldige å få tre friske barn etter tre svangerskap <3

I tillegg viste den ikke fram noe den ikke skulle, så kjønnet er fremdeles en hemmelighet. Akkurat som vi ønsket :)

 

Ellers er sistemann født med leppe -og kjevespalte så det blir spennende å se om dette barnet også blir født med spalte.

Jeg må bare spørre: er det leppe-ganespalte du mener? Har aldri hørt om kjevespalte før. Hvordan arter det seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på ultralyd :D Alt ser bare fint ut, og det var en fin opplevelse. Fort unnagjort, men det gjør jo egentlig ikke noe. Hun sjekket raskt og greit at alt var som det skulle, og forklarte godt underveis. Terminen ble akkurat som min menstermin :) Det vil si at jeg ble satt litt tilbake ift. tidlig UL-termin, men det er jo betryggende at menstermin og OUL-termin stemmer overens.

Veldig deilig å ha sjekket to ganger nå at alt er som det skal. Da tør jeg faktisk å tro på at vi virkelig skal være så heldige å få tre friske barn etter tre svangerskap <3

I tillegg viste den ikke fram noe den ikke skulle, så kjønnet er fremdeles en hemmelighet. Akkurat som vi ønsket :)

 

Ellers er sistemann født med leppe -og kjevespalte så det blir spennende å se om dette barnet også blir født med spalte.

Jeg må bare spørre: er det leppe-ganespalte du mener? Har aldri hørt om kjevespalte før. Hvordan arter det seg?

Gratulerer :) Hun ble født med leppe og kjevespalte ja. Kjevespalte vil si at hun har et hakk i overkjeven, i gommen der som tennene kommer ut. Det har ikke vokst sammen på ene siden. De fikser det med en operasjon rundt skolealder. Hun har ikke spalte i ganen. Vi var glad for det fordi det er som regel ganespalte som fører med seg problemene (språk, hørsel +++).
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er UL overstått :) En frisk og nydelig liten gutt. Var ikke til å unngå å se hvilket kjønn det var, trengte ingen ul-spesialist til å fortelle oss det for å si det sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på oul 22.april. Daer jeg ca 19 uker. Vil vite kjønn, men sr en føelse på gutt. Min første. Sååååååå spennende! Nedtelling:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal på Oul på torsdag, blir stas.

Lillebror viste seg godt frem på tidlig ul, så kjønn vet vi allerede.

Gleder meg veldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :) Hun ble født med leppe og kjevespalte ja. Kjevespalte vil si at hun har et hakk i overkjeven, i gommen der som tennene kommer ut. Det har ikke vokst sammen på ene siden. De fikser det med en operasjon rundt skolealder. Hun har ikke spalte i ganen. Vi var glad for det fordi det er som regel ganespalte som fører med seg problemene (språk, hørsel +++).

Aah. Takk for opplysningen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg også vært på ultralyd :) I magen bor en liten frisk gutt, flyttet termin fra 10.9 ---> 25.9. (som var forventet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd i går og jeg venter en frisk liten gutt <3 termin ble flyttet en dag frem til 09.09.13, men det hadde jeg faktisk en følelse av siden jeg følte litt at mens terminen var en dag feil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...