Gå til innhold

Flere med termin i desember?


surris86

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid igjen med tredje barnet :) Det hadde vært koselig å skrivd med flere som har termin rundt samme tid :) Jeg er nå 5 uker på vei.

Endret av surris86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ingen spesielle symptomer, ekstremt trøtt er det eneste. Også har jeg dotter i ørene og tett nese konstant, trodde ikke det var et symptom men etter litt googling fant jeg ut at det er det :P

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja en kan få mange forskjellige og rare symptomer :D Jeg er trøtt jeg også, sulten, små kvalm innimellom og oppblåst i magen :/ Men helt greit det bare jeg slipper å være veldig dårlig i 9 mnd som jeg var med sønnen min:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært litt oppblåst jeg også, en del "gass" kan du si..hahaha ;)

Hadde lite og ingen plager når jeg var gravid med sønnen min, men det er jo 9 år siden så ting kan jo være annerledes denne gangen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei ;-) eg har termin 1.desember ;-) 5uker på vei imårå ;-) har ei jente på 10 år fra før. Var kvalmen med hu i 3 lange måneder. Denne gangen e eg ingenting. Litt oftere på do, og endel gas. Men ellers i knallform. Ska bli kjekt å dele erfaringar, og situasjonar med dere underveis ;-) men einaste eg tenke på nå, e om eg beholde, eller miste. Siden eg blei gravid på første pp. Tok ut h-spiralen 31.januar, og imårå e det 31.mars og eg e 5uker på vei...masse lykke t ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

termin 3 desember her. har en del ligamentsmerter (var slik jeg mistenkte graviditet), småkvalm på kvelden. håper det holder seg slik.. jeg vil ikke være dårlig på jobb :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da stiller vi litt likt daim, med førstefødte ganske mye eldre enn denne :)

Kjenner til det med tanken om å beholde/miste, sliter med det hele tiden :( Spes siden jeg ikke føler jeg har noe særlig symptomer :(

MEN, føler meg litt småkvalm nå, og utrolig nok er jeg litt lettet over det :P Har liksom ikke ømme bryst eller noe av det andre "vanlige" så kvalmen var velkommen nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 3. desember. Ikke akkurat den beste måneden å få barn på kanskje. Men det er ikke alltid en kan velge sånt ;-) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Foreløpig termin rundt 11.12 her. Vet ikke helt om jeg tør å tro på det ennå, fortsatt veldig tidlig... Skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :) Dette er skummelt:) har vist termin rundt 6 desember:) har vært prøver i 2 år!! De har kalt meg ufrivillig barnløs og har planlagt oppstart med ivf i mai men i går tok jeg en g-test som ble posetiv! Aldri opplevd dette før så her er det mye følelser i sving :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Tjo-hei ♥. :-D krysser fingrene for deg.

 

Jeg for min del vet ikke om jeg gleder meg så mye enda. . svaret på testen kom som et sjokk på oss og klarer ikke helt å la det synke inn. men vi skal beholde, så vi får vente litt å se, kanskje er det bare hormoner som er i omløp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter:)

 

Gratulerer til dere alle....

 

Jeg har også termin 7 desember, mistet i des/Jan så håper denne sitter nå!:) gleder meg!

Er litt småkvalm innimellom, ligamentsmerter og kviser;) hihi... Blir vårt tredje barn... Har to gutter på 5 og 9 år (i år)!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligamentsmerter??

 

Livmoren er festet til bekkenet ved hjelp av ligamenter og de strekker på seg ettersom livmoren vokser. Det kan gjøre ganske så vondt når de strekkes ja... Hvis jeg har sittet fremoverbøyd en stund og reist meg fort opp f.eks....

Endret av vekt81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki, tusen takk, ja eg kjenne t dei småmurringane der, både i magen og bak i korsryggen... ;-) tok ny test idag og den vise GRAVID 2-3. Og det e jo midt i blinken, siden eg idag e 5 uker ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 3. Des her. 5+1 i dag. Gøy at vi er en gjeng her! Jeg er litt uvel av og til, men ikke skikkelig kvalm (enda). Kjenner mensmurringene godt, spesielt i går kveld var det mye. Lurer på om fysisk aktivitet kan gjøre det mindre vondt. I går hadde jeg sittet flere timer i bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og du lykketroll 13 e akkurat lika langt på vei. Kjekt å følgja kvarandre. Ikkje noe dårlig i d heile tatt her. Har nesten ikkje fatta d inn over meg at eg faktisk e gravid. 10år siden sist, så detta blir kjempekjekt. Hadde noen knall og fall på ski i påsken, men regne med at embryoet (som d endå heter) ligger så godt beskyttet, at d ikkjenhar noe å si... Krysse fingrane, for alle oss gravide ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, er litt redd for å miste jeg og. Tok en test i dag, og den viste gravid 1-2, så da stemmer det med mine beregninger at jeg er 4+0. Det har tatt lang tid å bli gravid, så håper så inderlig at vi får beholde! De første ukene er så nervepirrende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til dere alle sammen :D Så moro at vi er flere å kan følge hverandre de neste mnd :) Jeg går å er litt bekymra siden jeg alltid har hatt skikkelig kvalme under svangerskapet men noen dager bare nå, men har litt andre symptomer da så er godt å kjenne de i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer til deg lessismore :) Krysser fingrene for deg og det kommer nok til å gå kjempe bra:) Er nok veldig vanlig å få slike bekymringer for man blir jo så glad og vil at det skal gå bra, og som oftest så gjør det jo det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sant surris86. Jeg har ei lita på to år, og husker jeg hadde de samme bekymringene da jeg gikk gravid med henne. Og det gikk jo kjempefint! Jeg har endel murringer i magen, og kjenner at hormonene bruser. Det er jo litt deilig og da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og er redd for å miste. Dette er første gang jeg er gravid, og det tok flere måneder før spiren satt. Jeg er 37 år, så har ikke mye tid om jeg vil ha mer enn en.

Det sterkeste symptomene mine nå er mensmurringer. Synes spesielt at de kommer på kvelden, men kanskje jeg kjenner dem bedre når jeg er i ro. I går var det skikkelig ubehagelig, men det er i hvertfall symptomer.

 

Jeg spottet i 5 dager da jeg skulle ha mensen. Trodde først at TR var på vei, men så kom den ikke likevel :))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lessismore : Ja man må prøve å tenke positivt, og tenke på det som har gått bra:) Ja det er deilig og kjenne de tegna. I går hadde jeg litt vondt nederst i magen å det kjentes ut som kynnere. jeg tenkte at det må vel være for tidlig, men jeg googla det å det kunne man vist kjenne fra uke 5, men er veldig forskjell på person til person :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...