Gå til innhold

♡♡ JUNI-BERTER ♡♡


sunfly

Anbefalte innlegg

jeg begynte med spray i dag :)) men skal inn til kontroll før jeg skal begynne med sprøyter...noen som vet hva de ser etter ved en slik undersøkelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Babysmurf, om jeg ikke tar helt feil, så er det vel livmorslimhinner osv de ser på. Jeg måtte gå noen dager ekstra på spray sist, husker jeg, da hadde mensen vært forsinka. Jeg starter med spray den 28. og håper det blir null forsinkelse denne gangen. Vil rekke et forsøk før sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ble masse kluss med meg ettersom jeg plutselig fikk mensen før jeg skulle osv så jeg måtte begynne på primolutt som nå har stoppet den..skal gå på det i 10 dager og så skal det komme en blødning...skal ha utakk i uke 26 hvis alt går som det skal *håper* ... blir kjempe skuffa om jeg har putta i meg masse medisiner for ingenting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke barebare, babysmurf! Men preggers skal vi bli ;) Jeg skal starte på hormoner mens jeg er på leirskole, hehe, kan bli interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke merka noe av sprayen enda så tar sikkert litt tid før de kommer...så da går vel det bra :)

 

ja jeg skal hvertfall ikke gi opp før jeg er 40...er 28 nå så har noen år til å prøve på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ekstra søvnig av suprecur spray men har ingen andre bivirkninger. Skal på ultralyd 30. Mai og håper å dra derfra med ordre om sprøytestart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter å ha vært hos Hausken på onsdag (første konsultasjon) fikk jeg oppstart samme dag på kort regime. Flaks at jeg var på dag 2:) ul neste onsdag, mest sannsynlig uttak neste fredag. Dette gikk fantastisk fort!!

Jeg håper på nøyaktig samme opplegg som deg på hausken, blir da liggende nøyaktig 14 dager etter :-)

 

Krysser fingrene for at det blir like effektivt for din del!

 

Jeg merker lite til medisinene, så håper de fungerer likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble ekstra sliten på dag to med spray. Er nå på dag fem....i følge planen regner jeg med oppstart sprøyter neste helg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vert shoppa meds i dag" menopur, ovitrelle, klexane, albyl-e.. Oppstart med stikking tirsdag om en uke. Har spraya siden himmelspretten:-) i gang med akupunktur også nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med aku, kalia78 :) min nygravide venninne menerat det var akupunkturen som hjalp henne.

Har selv satt sprøyte nr 3 idag, ser frem til 1. ul, det er like spennende hver gang å se hvordan eggstokkene reagerer ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg også fått resept i hånden og skal på shopping ^_^ Oppstart kort regime om drøye 7 dager. MEEEEEEN; holdt på å besvime da sykepleieren viste meg sprøyten. Jeg tør nok ikke la mannen stikke meg heller, så hvordan gjør man det når man faktisk skal sette sprøyten? Gir man litt "fart" når man setter den, eller stikker man den roooolig inn i huden..? Akk for et dumt spørsmål, men lurer lell :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stakk den rolig inn i huden og merket det nesten ikke engang. Spissen er så rynn. Bare husk å ta godt tak i magen der du skal stikke. Selv håper jeg på oppstart sprøyter neste helg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her, jeg også. Hadde et avbrutt forsøk i mars, ble ingen innsetting. Har startet med spray og sannsynligvis uttak i uke 24 :-) Brukte menopur sist, skal bruke Puregon denne gang for å få bedre kvalitet på egga :-) Er på Riksen og i utlandet for dette (kombinert) .... Håper på sprøytestart neste helg ;-)

Endret av Chloe30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart, chloe30....jeg brukte puregon i mars men skal bruke menopur denne runden for å få bedre eggkvalitet. Har fått beskjed om at med menopur får man færre egg men bedre kvalitet enn med puregon. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart, chloe30....jeg brukte puregon i mars men skal bruke menopur denne runden for å få bedre eggkvalitet. Har fått beskjed om at med menopur får man færre egg men bedre kvalitet enn med puregon. ..

 

Ja, har hørt det jeg også, men legen som følger meg opp sier at kanskje Puregon vil passe bedre til min kropp enn det Menopur gjorde. Så det han mener er vel at et legemiddel fungerer ikke likt på alle. Håper han har rett ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke rart jeg får Puregon, da, som fikk ut kun tre egg første gang :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne ventingen er fæl nå på spray også jeg.

Vi har selvfølgelig gjort vår plikt :wub: også på naturlig vis nå i syklus mens vi venter på nytt forsøk.

Går og venter hver dag på mens siden jeg skal ha blødning under spray bruk. Har 31 dagers syklus og skal etter planen ha mens til tirsdag. Vanligvis spottes det minimum fem dager før mens her i gården, noe som medfører at dette skulle startet for to dager siden.

Er det noen som har opplevd forsinket mens oppstart ved bruk av spray.

(Er jo alltids et lite håp om graviditet, men sannsynligheten for dette er usannsynlig liten). Gubben har ikke akkurat svømmere å skryte av.

 

JEG blir gal. Trenger noe annet å tenke på om dagen. Noen som har ideer til noen gode prosjekter som får tiden til å gå B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål til dere jenter, skal jo snart i gang med kort regime, men hva regner man som første mensdag? Første dag med skikkelige blødning, eller som hos meg dagen før, der man så vidt spotter/blør veldig lite...? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne ventingen er fæl nå på spray også jeg.

Vi har selvfølgelig gjort vår plikt :wub: også på naturlig vis nå i syklus mens vi venter på nytt forsøk.

Går og venter hver dag på mens siden jeg skal ha blødning under spray bruk. Har 31 dagers syklus og skal etter planen ha mens til tirsdag. Vanligvis spottes det minimum fem dager før mens her i gården, noe som medfører at dette skulle startet for to dager siden.

Er det noen som har opplevd forsinket mens oppstart ved bruk av spray.

(Er jo alltids et lite håp om graviditet, men sannsynligheten for dette er usannsynlig liten). Gubben har ikke akkurat svømmere å skryte av.

 

JEG blir gal. Trenger noe annet å tenke på om dagen. Noen som har ideer til noen gode prosjekter som får tiden til å gå B)

Ommøblere hjemme? Vaske og polere bilen? Fikse opp uteområde? Mangler du noe å gjøre, har jeg alltids noe arbeid til overs. Som i ALLTID :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål til dere jenter, skal jo snart i gang med kort regime, men hva regner man som første mensdag? Første dag med skikkelige blødning, eller som hos meg dagen før, der man så vidt spotter/blør veldig lite...? :huh:

 

Første dag med ordentlige blødninger :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne ventingen er fæl nå på spray også jeg.

Vi har selvfølgelig gjort vår plikt :wub: også på naturlig vis nå i syklus mens vi venter på nytt forsøk.

Går og venter hver dag på mens siden jeg skal ha blødning under spray bruk. Har 31 dagers syklus og skal etter planen ha mens til tirsdag. Vanligvis spottes det minimum fem dager før mens her i gården, noe som medfører at dette skulle startet for to dager siden.

Er det noen som har opplevd forsinket mens oppstart ved bruk av spray.

(Er jo alltids et lite håp om graviditet, men sannsynligheten for dette er usannsynlig liten). Gubben har ikke akkurat svømmere å skryte av.

 

JEG blir gal. Trenger noe annet å tenke på om dagen. Noen som har ideer til noen gode prosjekter som får tiden til å gå B)

Ommøblere hjemme? Vaske og polere bilen? Fikse opp uteområde? Mangler du noe å gjøre, har jeg alltids noe arbeid til overs. Som i ALLTID :D

 

Vaske og polere bil tror jeg jammen jeg skal gjøre. Det er jo meldt knallfint vær:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...