Gå til innhold

Jeg betalte ut gjeld hos klarna idag, når kan jeg da bruke klarna kontoen på ny?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest overlord

Det finner du sikker ut på nettsiden deres. Når det er sagt anbefaler jeg å heller vente med å kjøpe noe til du har råd til å betale for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler ofte med klarna jeg om nettbuitkken ikke tilbyr paypal, selv om jeg har råd til å betale. Gidder ikke lette på ræva for å hente kortet og kodebrikken.

 

 

Aner ikke svaret på spørsmålet til HI, men kanskje en ide å følge overlords råd om du sliter med å betale regninger i tide.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har betalt ut all gjeld til klarna men likevel har de svartelistet meg som kunde.

 

Gikk det til Segoria? For om det ble inkasso blir du ikke godkjent kunde igjen før neste år. Altså om du betalte all gjeld i 2013, vil du kunne bruke Klarna fra jan 2014

 

Anonym poster: 74b558e193653f79b391099bfcc4babd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har betalt ut all gjeld til klarna men likevel har de svartelistet meg som kunde.

 

Gikk det til Segoria? For om det ble inkasso blir du ikke godkjent kunde igjen før neste år. Altså om du betalte all gjeld i 2013, vil du kunne bruke Klarna fra jan 2014

 

Anonym poster: 74b558e193653f79b391099bfcc4babd

 

Nei det inkassoselskapet har jeg aldri hørt om engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hei,

 

Når man forsøker å legge et kjøp via Klarna vil det være flere forskjellige faktorer som avgjør hvorvidt kjøpet går igjennom eller ikke.

Om det er slik at dere har spørsmål angående kjøp som ikke går igjennom, eller andre spørsmål angående Klarna faktura er dere selvsagt velkommen til å ta kontakt med oss på Klarna enten via mail,[email protected] eller telefon 21 01 89 91.

 

Med vennlig hilsen

 

Maria, Klarnas kundeservice

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...
På 26.3.2013 den 18.57, Anonym bruker skrev:

 

Gikk det til Segoria? For om det ble inkasso blir du ikke godkjent kunde igjen før neste år. Altså om du betalte all gjeld i 2013, vil du kunne bruke Klarna fra jan 2014

 

Anonym poster: 74b558e193653f79b391099bfcc4babd

Gjelder tydeligvis ikke nå. Betalte ut all gjeld i 2019, og kan fortsatt ikke bruke klarna.

Anonymkode: 02533...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.4.2013 den 13.48, Klarna skrev:

Hei,

 

Når man forsøker å legge et kjøp via Klarna vil det være flere forskjellige faktorer som avgjør hvorvidt kjøpet går igjennom eller ikke.

Om det er slik at dere har spørsmål angående kjøp som ikke går igjennom, eller andre spørsmål angående Klarna faktura er dere selvsagt velkommen til å ta kontakt med oss på Klarna enten via mail,[email protected] eller telefon 21 01 89 91.

 

Med vennlig hilsen

 

Maria, Klarnas kundeservice

Hvor lenge blir man svartelistet? Hatt klarnakonto i åresvis og betalt det som skal betales. Men det glapp for meg da jeg gikk gjennom alvorlig traume i 2018. Mistet oversikt og fikk inkasso. Betalte ut alt i 2019 når jeg kom ovenpå igjen. Tjener godt, og har lite (hus)lån, likevel kan jeg ikke bruke klarna. Føles nedverdigende. 

Anonymkode: 02533...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor lenge blir man svartelistet? Hatt klarnakonto i åresvis og betalt det som skal betales. Men det glapp for meg da jeg gikk gjennom alvorlig traume i 2018. Mistet oversikt og fikk inkasso. Betalte ut alt i 2019 når jeg kom ovenpå igjen. Tjener godt, og har lite (hus)lån, likevel kan jeg ikke bruke klarna. Føles nedverdigende. 

Anonymkode: 02533...b6a

Hvorfor spør du i en 7 år gammel tråd, i stedet for å lage en ny tråd og spørre der?

Anonymkode: 1060d...e63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...