Gå til innhold

Jeg fikk ikke time på helsestasjon før i uke 36!

Anbefalte innlegg

Synes det er skikkelig dårlig! Hadde jeg visst at jeg måtte vente i to og en halv måned på time ville jeg selvsagt ringt tidligere. Jeg har ikke hatt behov for å treffe jordmor tidligere, har kun gått til lege pga sykemeldinger osv.

Argh! Irriterende...! Synes iallefall de kunne opplyst om så lang ventetid på internett.

Fortsetter under...

Det var to måneders ventetid på helsestasjonen vår og. Enig med deg i at det er utrolig dårlig!

Jeg har vært på første kontroll hos legen min, men hun stilte meg ingen spørsmål (utover siste mens) og opplyste ikke om noen ting, hun bare sendte søknad om fødeplass og tok blodprøver. Ikke tok hun urinprøve, ikke målte hun blodtrykk, og hun glemte å gi meg helsekort for gravide.

Skal spørre hvorfor de har så lang ventetid på helsestasjonen når jeg kommer dit.

Uff, det var synd... Det var 2 mnd ventetid her også, men jeg fikk heldigvis beskjed om å bestille time på første kontrollen hos legen...

Du kan evnt tipse legen/helsestasjonen om at de burde legge ut info på nett eller gi muntlig beskjed hos legen slik jeg fikk :)

Det var to måneders ventetid på helsestasjonen vår og. Enig med deg i at det er utrolig dårlig!

Jeg har vært på første kontroll hos legen min, men hun stilte meg ingen spørsmål (utover siste mens) og opplyste ikke om noen ting, hun bare sendte søknad om fødeplass og tok blodprøver. Ikke tok hun urinprøve, ikke målte hun blodtrykk, og hun glemte å gi meg helsekort for gravide.

Skal spørre hvorfor de har så lang ventetid på helsestasjonen når jeg kommer dit.

Jøss, det var en dårlig lege! Kanskje bytte?

@HeleneBeate Legen min har litt spesiell stil, men jeg er stort sett fornøyd med henne som fastlege. Det hadde bare vært veldig bra om jeg kunne gått til vanlige kontroller hos jordmor som har bedre tid til sånt.

Jeg er skuffa over at kapasiteten på helsestasjon er så dårlig : (

Jm som kommunen vår har avtale med hadde like lang ventetid da jeg gikk med storesøs. Vi deler riktignok med en annen kommune, så sikkert derfor. Jeg bestilt oxo sent og endte opp med første time i uke 34.

Går ikke til jm denne gangen fordi legen svarer på alle mind spm og sender meg videre hvis d er noe.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...