Gå til innhold

tenker på annet enn prøving, skal dere lage påskeegg til kjæresten ?:)

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen :)

Jeg sitter å lurer på å lage påskeegg til kjæresten min :D

Men jeg ønsker ikke bare å fylle det med godter,

Så jeg lurte på, hva gir dere til kjæresten i påskeegget ?

Har dere noen gøye forslag kanskje ?:))

Fortsetter under...

umm, har aldri laget påskeegg til mannen. Jeg er litt kjip så pleier bare kjøpe en sjokoladekanin til han i butikken. Iår er han på slankern og har fått treningsdilla så tenkte bare å kjøpe et par gulrøtter (de søte med den grønne busken på enden) og knytte et gult bånd rundt de. Så kan han knaske på de mens jeg dytter i meg sjokolade :D

Men du kan jo kanskje gi en DVD film, sokker, boxere, sex leketøy, eller bok til han? Bake noe han liker? Nei, uff jeg er dårlig på forslag ;)

Gi han er lite hefte med type 10 "billetter" hvor en billett er at du skal gi han blowjob, en annen kan være at du må lage romantisk middag, finne på noe han elsker som du hater (dra på fotballkamp e.l) Altså ting som han liker og som han kan cashe ut når som helst..

Du kom med en del gode tips her :) 10 biletter hørtes jo spennende ut ;) pirrende for han kan det jo oxo bli på di bilettene ;)

Ifjor kjøpte jeg bare godis, men kan jo være spennende med annet oppi egget også ;)

Lurt av deg å gi gullerøtter da :) siden mannen din trener :)

Tror jeg må ta meg en tur i morgen å se om jeg får handla noe inn til egget å pønske ut flere forslag til hva jeg kan ha i :)

I år har jeg laget påske egg med smågodt og en kviklunsj i til hver av oss (også ungen) :)

For å gjøre det litt morsomt kan du stjele min idé i fra min kjæres bursdag for noen år siden (en uke etter ble jeg smelt på tykka). Jeg lagde en album med litt dristige bilder av meg selv, noen tatt utendør med kort skjørt og utringet topp uten bh på vei opp en trapp, noen naken i dusje sammen med en bilsvamp, andre inneholdt litt gaffateip. Dette gjorde jeg for å legge vekt på has interesser og sex fikk jeg etterpå :) Så kanskje det kan være en idé vis dere er lekene av dere :)

Anonym poster: f5d07c6143cadadaab651156eb10a92d

Hørtes ut som en veldig morsom og artig idee du kom med der;) kanskje jeg påhive meg i bilde takingen når han er på jobb;) hehehe... Artig og få høre andres ideer å hva dere har gjort for å gjøre ting litt morsomere:)) takk for att dere deler med meg!:D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...