Gå til innhold

Mye kynnere og nedpress tidlig - fødsel før termin?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har holdt på sånn siden uke 28, er nå snart uke 34. Trodde jeg kom til å føde altfor tidlig, men skjønner nå at det kanskje er sånn som flergangsgravid. Er også min andre. Har masse nedpress, murringer i mage og rygg og kraftige kynnere.

Samme her, fikk nedpress, mye kynnere og murringer allerede i uke 22-23 men det gav seg med 50 % sykemelding. Er nå 33+4 og de fleste modningsstegnene er tilbake. I likhet med Pus med Støvler så tror jeg at det bare er slik for en del flergangsfødende.. Krysser fingrene for en enklere fødsel denne gangen med så mye modning på forhånd :-)

Hadde masse sånn med tredjemann, og fødte på termin... Er nå for første gang på overtid, med fjerdemann! Det så jeg ikke komme. ;)

Aah så kjedelig!! Jeg har monsterstor mage allerede nå i uke 33, håper inderlig at jeg ikke går lengre med han her enn med førstemann.. Fødte i uke 38+3 med nr 1.

Annonse

Jeg gikk slik i forrige svangerskap.. Hadde vonde Kynnere og nedpress fra ca uke 20.. Fikk da beskjed i uke 30 at jeg var moden og nesten 1 cm åpning. Ble innlagt og lungemodningssprøyte men vesla lot seg vente på allikevel. Kom i uke 35+5 el +6. Husker ikke nøyaktig.. ;)

Er nå 28 uker og sliter med det samme. Har bra oppfølging, og ny ul annenhver uke. De ler mormunnen hver gang.. Håper på å komme meg nærmere termin denne gangen. :)

Gjest Lykkeliggift_

Jeg fikk beskjed av to venninner at sånn kan man gå i mange mange uker, og at man kan risikere å gå 14 dager på overtid uansett. Veldig "oppmuntrende". Her er det modningsrier og nedpress, kjennes ut som ungen skal dette ut hvert øyeblikk, gjør kjempevondt i bekkenbunnen av dette presset, og blir sliten av konstante modningsrier. Har holdt på sånn i 3 uker, og blir bare verre dag for dag. Sender en klem.

Kjenner meg igjen veldig. Sitter faktisk å følger med klokken nå, på grunn av mye press i underlig, vond rygg +++ og ikke minst en del mens lignende smerter,

Krysser bare fingrene på at det roer seg snart. Startet i 16.00 i dag sirka og blir egentlig bare vondere.

Annonse

Avventer litt, varierer veldig hvordan de er, så sattser på at det bare er kraftige kynnere. Bruker litt over en time til fødeavdelingen og er alene hjemme, og sønnen ligger på loftet å sover. Så orker ikke å styre innover hvis det bare er kynnere. De kommer ikke regelmessig i hvertfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...