Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 !!!! :D Ja de som sier at det går fort, de får en god dose himling med øynene i retur ! :P

Jeg spør om de kødder og er klar over at dette muligens er den lengste perioden...?? Eier ikke tålmod med teite kommentarer for tiden. Ååååh, så diger du er! Er tydeligvis en favoritt for tiden. Da sier jeg som sant er at ja, jeg har babymage men kun lagt på meg 2kg så mener jeg ikke er diger i den forstand!

Annonse

9 !!!! :D Ja de som sier at det går fort, de får en god dose himling med øynene i retur ! :P

Jeg spør om de kødder og er klar over at dette muligens er den lengste perioden...?? Eier ikke tålmod med teite kommentarer for tiden. Ååååh, så diger du er! Er tydeligvis en favoritt for tiden. Da sier jeg som sant er at ja, jeg har babymage men kun lagt på meg 2kg så mener jeg ikke er diger i den forstand!

Hehe, det er utrolig mange teite kommentarer ute og går om dagen ja :P lurer av og til på om jeg hadde reagert om jeg ikke var sprekkferdig :P

Her er det mye magetafsing fra svigermor og "nå er det ikke lenge til prinsessa mi kommer", "nå har magen din sunket", "ja magen den vokser fortsatt" osv...

Skal droppe den diskusjonen ang å kalle ungene prinser og prinsesser :P men for det første, det er MI jente, ikke svigermor si :P Ja det er vel vanlig at magen synker, hun må vel ikke nevne det resten av svangerskapet? Siden jeg fortsatt er gravid, så ja, ser jeg helst at magen fortsatt vokser :P blæh :P blir sikkert ekstra irritert siden det er svigermor som maser, til tross for at vi har god kjemi :)

Vet ikke helt hvor mange dager jeg har igjen nå. Har egentlig ikke termin før om 4 uker, men blir vurdert nå jevlig ift igangsetting siden babyen er veldig liten. Fikk plutselig beskjed, og ble veldig stresset nå. Føler meg ikke helt klar enda..

Hvor liten mener de babyen er ? Har også liten baby (med mindre de tar feil som de visstnok gjør ofte). Men ikke vært snakk om igangsetting heldigvis. Greit, jeg er lei nå. Men klar 4 uker før termin var jeg heller ikke. Lykke til :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...