Gå til innhold

Neeei!!! Dårlige nyheter på UL :-(

Anbefalte innlegg

Oi da. Godt å høre at du er innlagt å under oppsyn. Du får sette mann og familie i sving med å ordne resten av deg praktiske.. Får håpe babyen legger på seg og holder seg inne i noen uker til. Lykke til : )

Endret av Fomle84

Fortsetter under...

Tusen takk igjen alle sammen!,

Har ikke fått så mye mer konkrete svar enda, men håper å få vite litt i morgen.

Siste jeg fikk vite i ettermiddag er at de tror ikke lenger det er min ernæring som er problemet og de går bort fra både intravenøs næring og proteinshaker som de tidligere har snakket om.

Etter å ha forhørt seg med leger andre steder tror de nå det er morkakesvikt. Hvilken grad vet de/jeg ikke.... Etter som jeg tror så er det ikke da mulig å holde han lenge inne til, men det vet legene best....

Annonse

Da kom "dommen" i dag!!

Det er morkakesvikt. Hvor alvorlig grad får vi vite på ul til mandag hvor de da ser differanse fra forrige måling og blodgjennomstrømning i årene og morkake.

Det var veldig minimale sjanser for at de lot meg gå lenger enn uke 32. Da turtede rett og slett ikke mer. Absolutte maks var uke 34, men det trodde de ikke selv kom til å skje.

Får nå se hva som skjer til mandag da, håper målingene da er fine så han holder seg inne de mest sannsynlige siste 14 dagene. Ble også sannsynligvis keisersnitt for ikke å risikere noe siden han er så liten....

Igjen, tusen takk til alle som har tenkt på oss og krysset fingrene :-)

Annonse

Åhh, føler med deg og håper babyen kan få bli kvar noen uker til!

To barn i min barselgruppe ble født i uke 26 og 28. De er nå to år og du kan ikke merke at de ble født så tidlig! Så at den ene hadde prøvd seg på slalom i Hemsedal i helgen - og det tror jeg ikke min gutt hadde vært klar for, hehe! ;)

Min mor hadde også sviktende morkakefunksjon. De målte den hver dag og når det var minimalt med funksjon ble det ks. Da veide jeg 1.700 g, måtte bli på sykehuset ca en måned og fikk reise hjem i dukkeklær. :) Men alt gikk fint!

Stor klem!

Tusen takk alle sammen :-)

Må si jeg er veldig spent på ul i morgen. Kjenner masse liv, så virker ikke som det er noe galt, men på en annen side så har jeg aldri fått noen indikasjon på at det er det heller!

Tror iallefall ikke det er så galt at han må ut i morgen, men kjenner jeg er litt tvilende på at jeg kan reise hjem for noen dager og bare være dagpasient istedet.... Legene sier det er en mulighet, men jeg tør ikke håpe så mye!

Oppdaterer selvsagt i morgen når ul er gjennomført og jeg vet hva som skjer!!! Lever livet mitt fra ul til ul om dagen nå :-)

Oppdatering :-)

Beklager den kommer sent, men veslejenta vår fylte 3 år i dag:-)

Det gikk veldig bra på ul i dag, den var ikke med vekstmåling så vekt aner jeg ikke, men blodgjennomstrømning var veldig bra!!

Sitter nå hjemme å slapper av i sofaen. Fy søren så deilig :-)

Ny kontroll, med vekstmåling (den første siden sjokkbeskjeden på onsdag) skal jeg ta nå til torsdag!, veldig spent da på hvordan vekten er, dette er jo en veldig viktig faktor i om han må ut eller ikke!

Fikk også litt annen beskjed i dag om når han skulle ut. Blir litt tussete av alle de forskjellige meningene til legene. De burde jo være enige om hva de skal si til meg!!

Beskjeden i dag var at dersom alle ul fremover er ok så blir det planlagt ks i uke 34, ble han tatt før dette ville det være pga de fant ut han ville ha det bedre på utsiden enn innsiden.

Akuratt nå har lillegutt fotballkamp i magen så tror ikke han lider noen nød for øyeblikket iallefall :-)

Endret av ♥Madam Mim♥

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...