Gå til innhold

Andre som allerede nå føler seg veldig tungpusta?


havrebodl

Anbefalte innlegg

Under forrige graviditet kom tungpustheten en god del senere i svangerskapet. Nå er jeg 20 uker i morgen, og de siste dagene har jeg kjent mye på dette- at det liksom er tungt å puste.. Skal sies at magen er mye større denne gangen, men allikevel. I tillegg blir jeg andpusten bare jeg har knyttet skoene.. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, tungt å puste her også. Men det er jo litt trangere inni her pga tvillinger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å hilse på deg igjen, Puma;)

 

Ja, ikke rart at du føler det er tungt å puste med to små i magen ! ! :) I dag skal jeg på handletur, og ser ikke vekk fra at jeg kommer hjem med et par plagg til babyen. Har du handlet inn noe enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det samme! Du er ikke så ofte inne på november-tråden? :)

Har kjøpt et par plagg, i skrekkblandet fryd, livredd for at kjøpet i seg selv ville bety ulykke og abort. :)

Synes det er tidlig å glede seg enda, men jeg er stadig flinkere til å senke skuldrene og håpe på framtiden. Du virker musunnelsesverdig rolig og klar for fødsel? Alt vel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er ikke så ofte der inne lenger -men titter innom i ny og ne. Må jo følge med på hvordan det går med "gjengen" :)

 

Jeg er utrolig nok ganske avslappet til det hele.. I hvert fall mtp veien vi har måttet gå for å kunne bli gravide.. -men tenker liksom at det ikke finnes noe annet alternativ enn at dette SKAL gå bra :) Men så klart- kjenner jeg blir litt stresset dersom det går en hel dag uten at jeg har kjent spark/ bevegelse- til tross for at det på et så tidelig stadie er helt normalt!

-det er godt å høre at du også klarer å senke skuldrene litt etter litt -viktig å nyte at vi (endelig!!!) er gravide :):) -selv om det er vanskelig å styre hvordan vi tenker/føler! -og hormoner gjør det vel ikke akkurat enklere;)

 

Ser innimellom jordmødrene på NRK nett-tv . Da stiger pulsen i fht en fødsel, men nå er det uansett ingen vei utenom -så får bare ta det når det kommer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg gleder meg til fødsel jeg, selv om min forrige endte i hastekeisersnitt. Gleder meg sånn til å avslutte venting, usikkerhet og nysgjerrighet på hvem som er der inne. Smertene er barnemat mot belønningen om alt går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Hei hei :)

 

Jeg fikk symptomene allerede i første trimester. På et tidspunkt så var det så ille at jeg bare lå og gispet etter luft mens jeg sov.

Dette kan tydeligvis komme av jernmangel, så be legen om å dobbeltsjekke serumjernet.

Jeg har gått på høydosejern i et par uker nå, og det har blitt mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...