Gå til innhold

Maijenter:-)


Bambi14

Anbefalte innlegg

Hei igjen

 

Negativ test. Forbannede møkka dritt og er så lei nå. Hvor går veien videre...har ikke bestemt meg ennå. Nytt forsøk med egne egg eller eggdonasjon??? Må komme over den negative testen først før jeg tar et valg kjenner jeg. Hvorfor kan ikke embryoene bare sette seg fast? Skal det være så vanskelig? Hva har jeg gjort for feil her i verden for å måtte gå igjennom dette her? Nei, nå føler jeg verden er urettferdig!

 

Fikk akkurat vite jeg skal bli tante igjen for ellevte gang. Klarte ikke å juble ut i telefonen for å si det sånn. Orker ikke å fortelle det til mannen min heller for jeg klarer ikke engang å tenke på det uten å gråte i dag. Det er klart jeg er glad for det innerst inne men akkurat nå har jeg nok med den negative testen og mine egne tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å nei Stjernemagnolia, det var ikke sånn det skulle gå nå:-((( Selv om jeg aldri har opplevd det du går gjennom så kan jeg forestille meg det og føler veldig med deg:-( Skjønner godt at det er vanskelig å glede seg over å bli tante akkurat nå også, men det kommer sikkert.

Utrolig urettferdig at det skal være så vanskelig for noen?! Men kanskje prøve donoregg da, hvis dere ikke har gjort det tidligere?

Ønsker deg masse lykke til hvertfall, uansett hva du gjør:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff stjernemagnolia :( Trist lesing.. Vet hvordan det føles med slike telefoner.. Det hjalp meg å gråte der og da. Det er så ufattelig leit at veien er så mye lenger for noen av oss. Masse lykke til med veien videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var negativ resultatet for denne gangen og dessverre. Mensen kom idag så på mandag må jeg ringe klinikken for å høre om jeg kan få sette inn to fryseegg etter sommerferien (augustmenstruasjonen). Jeg gir ikke opp og satser på det klaffer neste gang!

Lykke til videre alle jenter her inne! Gratulere med positiv test til dere som fikk det. Og klem til dere som dessverre fikk negative tester - måtte dere komme sterkere tilbake for et nytt forsøk!

 

God helg til alle maijenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hubro

 

Åh nei, en negativ test det liker vi ikke. Kan ikke klinikkene snart få gjort noe og gi oss ett eller annet så disse embryoene ikke triller ut før vi vet ordet av det! Masse medfølelse til deg i dag. Godt du har embryoer på frys så du kan prøve igjen snart. Får håpe du får plass ved første anledning på klinikken og vips så er du ruger igjen.

 

Takk for medfølelse og sympati og lykkeønskninger fremover. Har tenkt til å hoppe rett på nytt forsøk om alt går etter planen. Orker ikke å sitte rolig og ikke foreta meg noe når jeg kan sette igang nytt forsøk denne måneden. Da rekker jeg det før sommerferien setter inn for fullt for jeg skal være mye barnevakt denne sommeren også mens foreldre er på jobb. Det blir alltid masse kos og hygge men litt slitsomt også har jeg tidligere erfart.

 

Lykkeønskninger videre til alle som ikke lykkes i denne omgangen! Vi kan lykkes neste gang!

 

Klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...