Gå til innhold

Hvor mange dager har dere igjen til termin idag 07.03?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*LP*: det har jeg hatt lenge, om to uker i dag har jeg begynt permisjon.gleder meg:-)

IUmIUm: det skjer nok noe snart skal du se, prøv å slappe av (guuud det er det verste rådet en får, men verdt et forsøk):-) på en måte er det jo positivt, babyen din trives godt i magen din:-)

Annonse

*LP*: det har jeg hatt lenge, om to uker i dag har jeg begynt permisjon.gleder meg:-)

IUmIUm: det skjer nok noe snart skal du se, prøv å slappe av (guuud det er det verste rådet en får, men verdt et forsøk):-) på en måte er det jo positivt, babyen din trives godt i magen din:-)

Ikke så lett å slappe av, jeg har aldri gjort noe av å ha en helt rolig dag, med pc, tv, bok ol., men nå klarer jeg ikke konsentrere meg om noe som helst, så jeg kjeder meg noe helt vanvittig, og tiden sneeeeeegler seg avgårde! Men orker ikke gjøre så mye heller, for jeg er så ufattelig sliten og trøtt hele tiden! Men sove klarer jeg ikke... Misunner dem som får ekstra energi nå på slutten :)

Snart er vi alle i mål, jenter!

Annonse

26 dager igjen :) Tenk at jeg snaaart skal få se lille jenta vår, gleder meg... Håper virkelig jeg slipper å gå over. Moren min gikk ikke over med noen av oss, satse på det gjelder meg også ;)

Flere med termin i dag da, så spennende! Håper ventetiden deres snart er over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...