HH80 Skrevet 5. mars 2013 #1 Del Skrevet 5. mars 2013 På et lite sekund forandres alt ! Tanker, drømmer raste og falt! Tanker om fremtid blir revet bort, igjen står et hull så stort og sort! Ditt hjerte begynte ikke en gang å slå , men bare tanken på deg fikk mitt hjerte til å gå... Litt ekstra fort og noen ekstra slag , bare ved tanken på å få se deg en dag ... Men sånn blir det ikke det vil aldri skje , jeg kommer ei til å se deg eller ha deg med .......veien går videre livet er nå ... Men vit hvertfall det at bare tanken på deg fikk mitt hjerte til å slå ! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144025982-p%C3%A5-et-lite-sekund-noen-tanker-rundt-en-ma/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
selma07 og engel Skrevet 5. mars 2013 #2 Del Skrevet 5. mars 2013 Det er brutalt nå drømmer blir knust! Vondt, jeg husker første gang jeg mista, i uke 11. Hadde vært dødt i to uker, uten at kroppen min sa ifra.. Jeg ble så sint på kroppen min, som lurte meg sånn.. Jeg brukte veldig langt tid på å komme meg, var borte fra jobb lenge.. Sint, lei meg, skuffa, frustrert, knuste drømmer.. Så mista vi lille Rose i uke 21.. Da blekna min ma i uke 11.. så har jeg vært gravid fire ganger siden i mai, hver gang knuste drømmer.. og hver gang inntil denne gangen som jeg kom til uke 9 og hadde sett hjerteaktivtet to ganger, så gikk det greit.. Nå sitter jeg her da.. 41 år, hva gjør vi... vondt, vondt, vondt.. men nå må vi, du og jeg vente på at tiden skal gå.. at vi får avstand til dette... tenke, reparere oss sakte... og jeg vet at det går! jeg har klart det før! Jeg har klart å reparere meg selv etter å ha mista lille Rose. Vi sterke damer klarer det!! Ta deg tid til å sørge! TA det tid til deg selv! Og her inne er vi mange som forstår akkurat hvordan du har det!! TEnker på deg! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144025982-p%C3%A5-et-lite-sekund-noen-tanker-rundt-en-ma/#findComment-145122697 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 5. mars 2013 Forfatter #3 Del Skrevet 5. mars 2013 Igår kveld gikk det greit , men idag bare griner og griner jeg... Må snart ta meg sammen nå og hente to unger i barnehage og få en hjem fra skolen! Min ma blekner også mot det du har opplevd med å miste i uke 21 : (du må være sterk !! Jeg mista jo tidlig, men det gjør overraskende vondt.. Jeg føler meg så mislykka , jeg er lei meg , sinna og skuffa . Det verste var å våkne idag tidlig.. D tok noen sek før jeg kom på at jeg ikke var gravid lenger...håpet en liten stund det bare var en vond drøm, men dessverre var det ikke det!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144025982-p%C3%A5-et-lite-sekund-noen-tanker-rundt-en-ma/#findComment-145122714 Del på andre sider Flere delingsvalg…
selma07 og engel Skrevet 5. mars 2013 #4 Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg hadde det akkurat sånn idag jeg også... Vondt.. I går natt hadde jeg reist meg opp fra senga løfta dyna og leita voldsomt i senga før jeg gikk rundt meg selv noen ganger for så å legge meg ned. Jeg vet hva jeg leita etter... Tiden og et godt hode leger alle sår!! Jeg har en datter, og ønsker så indelig å gi henne søsken... men det ser dårlig ut:( Hun ble engelstoresøster. Hun så sin lillesøster, hun insisterte på at hun ville det! Hun la henne ned i kista, pynta rundt henne og la et dukketeppe godt rundt henne så hunikke skulle fryse. Og hun var med på minnelundsbegravelsen. En viktig og trist prosess for min skatt som da var fem år:( Hun er seks nå, og snakker mye om sin lille englesøster. Hun er sikker på at oldeforeldrene og en god venn av oss som døde for et år siden passer på lille Rose:) Du skal se at neste gang du blir gravid så går det så bra:) Du er klar for å prøve igjen? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144025982-p%C3%A5-et-lite-sekund-noen-tanker-rundt-en-ma/#findComment-145122733 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tredjemann på vei :D Skrevet 5. mars 2013 #5 Del Skrevet 5. mars 2013 Igår kveld gikk det greit , men idag bare griner og griner jeg... Må snart ta meg sammen nå og hente to unger i barnehage og få en hjem fra skolen! Min ma blekner også mot det du har opplevd med å miste i uke 21 : (du må være sterk !! Jeg mista jo tidlig, men det gjør overraskende vondt.. Jeg føler meg så mislykka , jeg er lei meg , sinna og skuffa . Det verste var å våkne idag tidlig.. D tok noen sek før jeg kom på at jeg ikke var gravid lenger...håpet en liten stund det bare var en vond drøm, men dessverre var det ikke det!!! Trøst deg med at det faktisk blir veldig mye bedre snart! Sannsynligvis allerede når blødningene avtar Det du beskriver her høres akkurat ut som slik jeg hadde det i den første tiden etterpå. Våknet av drømmer som var så livaktige, men som bare skuffet meg enda mer. Følte meg mislykket osv osv... Var heldigvis sykmeldt i tiden fra det ble oppdaget og til etter aborten, og så ei frihelg før jeg begynte å jobbe igjen. Føltes både godt, men også litt rart å komme tilbake på jobb, men ble veldig raskt vant til at kroppen ikke var gravid lengre. Nå synes jeg igjen det er spennende å være prøver ..men er selvsagt veldig redd for at det skal gå galt igjen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144025982-p%C3%A5-et-lite-sekund-noen-tanker-rundt-en-ma/#findComment-145122758 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 5. mars 2013 Forfatter #6 Del Skrevet 5. mars 2013 Ja vi er klare for å prøve igjen begge to : )) Satser på at den sitter fort nå igjen! Gikk i 4 pp denne gangen... jeg var syk rett før og rett etter jeg fant ut at jeg var gravid... høy feber, stygg hoste og forkjølelse.... lege ville gi meg antibiotika, men jeg takket nei da jeg visste jeg kunne være gravid.... mulig dette kan ha forårsaket at jeg mistet... høy feber og paracet er kanskje ikke gunstig?? gruer meg til jobb på mandag fordi jeg har måttet fortellle det til så mange. jobber som sykepleier og da er det enkelte pasienter og ting man ikke bør være borti som gravid.... nå spør alle jevnlig åssen det går og jeg gruer meg til å måtte svare på det spm nå.... da kommer vel tårene igjen.. føler meg litt bedre nå enn istad... med huset fullt av unger, ridekurs, middagslaging og div ser jeg at livet går videre og at dette helt sikkert kommer til å gå fint.... fårhåpentligvis sitter jeg om ikke så altfor lang tid med struttende mage og det prøver jeg å fokusere på nå : )) ikveld skal jeg kose meg med sushi, rødvin og mannen : )) så da blir nok ikke kvelden så ille allikevel !! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144025982-p%C3%A5-et-lite-sekund-noen-tanker-rundt-en-ma/#findComment-145123353 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå