Gå til innhold

Dere som er i slutten av 3. Trimester: har dere mere kynnere på ettermiddagen enn formiddagen?

Anbefalte innlegg

Jeg er 3 dager på overtid. De siste 5 kveldene har ettermiddag og kveld vært preget av sterke kynnere. De har tatt seg sånn opp utover kveldene at jeg har sagt til samboeren at jeg har trodd fødselen er i gang.

Så har jeg lagt meg til å sove, for å samle energi til den innbillte fødselen ;)

Men hver morgen har jeg våknet uten hverken rier eller kynnere!

Går hele formiddagene uten kynnere, og så har det begynt ved 16-tiden igjen :P ganske slitsomt egentlig, for jeg får opp forhåpningene og instiller meg på fødsel, og så blir jeg skuffet....

Fortsetter under...

Har mye på kvelden, lite på dagen. Har trodd flere ganger at det kunne være starten på fødselen, men det har bare vært kynnere, dessverre. Er i uke 38, så dette kan drøye en god stund ennå. Har hatt mye kynnere den siste uken.

Kjenner meg igjen jeg og!

Ikke noe særlig på dagtid men Har mye om kvelden og tenker at det kanskje er starten på fødsel, men våkner hver morgen uten noen baby! Er 39+2...

Har både for og ettermiddag, men stort sett verst på kvelden. Hadde det ikke vært for at dette er tredje hadde jeg nok og tenkt den tanken mange ganger... Men, men, er ingen tvil når det først er i gang... Bare 34 uker enda..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...